November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Yeahhhh eindelijk! mocht ook wel :rolleyes:

2. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Eerst schoven ze alles al lekker op onder het mom van 'bouwvak' en vervolgens zouden ze afgelopen maanden beginnen, maar door een 'klussie tussendoor' zou het donderdag of vrijdag worden.
    Maar nu zijn ze dus toch vanmorgen gekomen!
    Gelukkig was Wim thuis en niet in Brussel!

3. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Enneh... Lenthe.... is niet erg hoor, klagen over stress, je bent zeker niet de enige, nu de dagen steeds sneller gaan!
    Gezellig dat je er gewoon weer bent!
    Tjonge, Sofia al bijna weer 1, gaat echt snel he?

4. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ooh lekker drama hier.

anwar moet om half 2 weer naar de zwemles,hij wil echt niet.
    ben benieuwd hoe het dadelijk gaat.

5. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Weet je dat zeker? Ik volg het nieuws hierover op de voet, omdat ik dus zelf zelfstandige ben. Maar het laatste dat ik erover gehoord heb, is dat deze regeling pas in de 2e helft van 2008 zou ingaan. Voor mijn huidige zwangerschap dus te laat, maar wie weet voor een volgende... ;)

6. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Hier precies hetzelfde en ik dacht ook dat wij er nu niet meer gebruik van kunnen maken. Ik ga straks nog maar eens even zoeken naar nieuws!

7. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    O sorry, heb het misschien niet heel nauwkeurig gevolgd allemaal. Dacht dat het nu al inging.

8. Rachel85

Rachel85 Niet meer actief

Hoi Dames,

@Linda en Patrick heel veel sterkte vandaag.

@Roelie, Dat is ook zo alleen in het begin kwam ik elke dag wel een paar keer alleen nu door het tijdelijke fulltime baan kon ik niet iedere dag meer even online. En dan lijkt het net of iedereen je vergeten is.

@Ruby, Kleertje koop ik voornamelijk bij de zeeman, hema maar ook via marktplaats.
    en ik krijg een heleboel kleertjes mijn nicht is vorig jaar bevallen van een dochter en nu krijg ik al haar kleertjes alleen maar merk zoals mexx noppies en al die andere merken. Ik zelf zou nooit merk kleertjes kopen.

@Indigo, Nee het is niet anders te regelen je hebt gewoon je sollicitatie plicht hou ik me hier niet aan kan ik fluiten naar mijn uitkering maar ja ik heb nu al 4 sollicitaties weg en 1 ligt hier nog naast de pc dus hoef nog maar 1 sollicitatie te verrichten hoef er 1 per week.
    Heel veel succes bij de echo.

@Peetje, Wat een naar verhaal van je oma ze is idd geen dierenvriend ik heb zelf 2 katten en een hond maar ik peins er niet over om ze weg te doen of het kindje moet een hele zware alergie reactie hebben maar dan doe ik ze met pijn in mijn hart weg. Ik moet er niet aan denken.

@Stasia, mijn katten vinden de box helemaal niet interresant misschien omdat het boxkleed er niet in ligt.

@Serafijntje, Hier ligt het maar net aan welke VK ik heb de een zegt wel wat en de ander zegt alleen maar goed.

@Joldeg, Ik heb het zelfde probleem mensen die niet weten dat je zwanger bent lijk ik gewoon dik terwijl ik zelf toch echt een buikje na voren begin te krijgen alleen mijn onderbuik wil niet echt mee groeien dus heb nog steeds 2 zwembandjes.

Man betrokken bij zwangerschap:
    Mijn man is grote deels wel betrokken bij de zwangerschap. Alleen niet zo bij het helpen in huishouden want hij zegt als ik het doe doe ik het altijd fout en doe jij het toch weer over.
    Tja toch me eigen stomme schuld dit heb ik idd gedaan toen wij net samenwoonden.
    Maar hij doet in iedere geval de kattenbakken daar ben ik allang blij mee en hij zorgt er voor dat de was naar beneden wordt gehaald en het in de wasmachine zit.

Blije doos:
    Hier gisteren de bon binnen gekregen kan hem helaas pas vrijdag ophalen. Heb geen auto die neemt mijn man nu constant mee naar zijn werk en zijn auto kan ik niet goed mee rijden want is een automaat.

@Tari, Wat lief van je zoontje. hij is er echt bij betrokken.

@Ruby, ook al zo'n lief mannetje

@Murmel, gefeliciteerd gaat hard nu he?

@Roelie, beterschap

@Serafijntje, ook gefeliciteerd met je 31 weken

@Ikke, fijn dat je weer gerust gestelt bent.

@Blondiedfu, Welkom en alsnog gefeliciteerd

@Alle dames die naar de vk of gyn moeten veel plezier en succes.

Zo na 2uur bijlezen en op iedereen gereageerd te hebben heb ik nu toch echt last van mijn heupen verekte bureau stoel ook.

En dan moet ik zometeen nog aan de poets krijg vanaaf visite dus alles ff schoonmaken. Heb er heel veel zin in!

9. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Heeee Rachel, leuk dat je er weer bent! Jij hebt ook even lekker je vingers blauw getypt ;)

@Ikke: gelukkig dat er niets ernstigs aan de hand is. Maarja, wel balen natuurlijk dat er niet veel aan te doen is, behalve bevallen ;)

10. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Pffff wie schudt mij even wakker? Want ik val hier zowat in slaap!

11. Rachel85

Rachel85 Niet meer actief

@Murmel dat kun je wel zeggen ja mijn topjes van mijn wijsvingers beginnen lichtblauw te kleuren.

12. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    wakker worden!!!! [​IMG]

13. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Onee he, Gwen, het hoeft ook weer niet zo bruut met een jankende baby ;) Aaarrhhgghhh... daar krijgen we nog genoeg mee van doen, hahahahaha!

Maar evengoed bedankt ;)

14. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    bleegh ben het ook helemaal zat! Zit de hele tijd op mp te kijken, je kan echt veel kopen voor weinig geld hoor aan babykleertjes, maar dan toch weer de twijfel. Is dat wel wat ik wil, 2e hands kleding :(

15. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    jankende baby? ze jankt toch niet?

16. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    waarom zou je geen 2e handskleding willen?

17. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    omdat we nieuwe kleding makkelijk kunnen betalen, en omdat er dan toch een ander kindje in heeft gezeten (ik denk dat dit meer komt omdat andere me dat zo aanpraten) dat is toch niet nodig bla bla bla maar goed ik wil dus liever heeel veel kleding dan 4 sets voor hetzelfde geld snap je :(

18. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    gwen heb je al post gehad thuis haha

19. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Maar als de kleding toch in goede staat is en je wast het nog een keertje extra uit, dan is het toch net als nieuw? ;) De meeste babykleding is maar kort gedragen, omdat ze er zo weer uitgroeien. Maargoed, het blijft natuurlijk jouw eigen keuze. Als het niet goed voelt, moet je het niet doen.

20. nee hoor, ik had hem al twee weken geleden gekregen en gehaald :) Ik zeg niets over de inhoud :)

Deel Deze Pagina