onee, je hebt gelijk, excuus! Het kleintje zag er alleen nogal verhit uit, dus ik trok al snel die conclusie
Ik heb ook nog niets gehoord van de kraamzorg. Zou zo langzamerhand toch wel verwachten met 32 weken dat je iets mag vernemen van die lui toch?
ik ook nog niks gehoord. maar blijkbaar is daar een derde kindje ook niet zo belangrijk want het word telefonisch gedaan.
Heb je dezelfde kraamzorg als bij de andere twee ruby? Of heb je andere kraamzorg, want het is wel per bureau verschillend hoe ze dat aanpakken... Daar kan het dan misschien ook aan liggen.
ja, krijg net de post.. thanks! en die kleertjes.. ik kan ook wel nieuwe kleertjes betalen.. maar waarom zou ik? Als 2dehands net zo goed is?
Jemig het komt echt niet meer goed met mij vandaag, vreselijk! GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP! #-o
wow zit net foto's te kijken van januari en er schoot in eens door me hoofd wow we worden nu echt papa en mama..... hebben jullie dat wel eens? zo'n bewustwording wow wat geweldig eigenlijk hé
Ja, Missy, ik had dat vooral ook toen we een jurkje kochten voor Kerst, toch echt een gek idee dat je dan ineens met zn drietjes bent!
Ja, ik heb dat regelmatig en soms kan ik daar ook echt emotioneel van worden. Bijvoorbeeld wanneer ik een rompertje of babypakje vast heb en besef dat daar straks ONS KINDJE 'in' zit. Enerzijds zo heerlijk om over te fantaseren, anderzijds nog zo moeilijk voor te stellen...
nou ok dan... niet verder vertellen.. heb 2 kaartjes gekregen van de AH filmweken.. zodat ik een tweede kaartje gratis krijg.. sssssst :-#