November 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by -, Feb 24, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    Ik heb ook bon van het kruidvat. Alleen weet ik niet of het haal om hem nog te halen straks.
    Is nog geen 3 minuten maar mijn ouders kunnen ook elk moment bellen dus...

2. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    maakt het trouwens verschil (volgens mij wel namelijk) of je een rol koeken in een keer op eet ofdat je er een week mee doet?

3. Niet meer actief

Zit er een termijn aan die bon Maria? Of heb je nog wel even de tijd om 'm in te leveren?

4. Niet meer actief

Huh :confused: :( :) Verschil, in welk opzicht? Qua caloriën ofzo bedoel je?

5. ligt eraan of je verder geen koekjes meer eet de rest van de week, zodat je idd hetzelfde aantal koekjes en dus ook calorieen hebt in de ene week :)

6. Als er bij de kruitvat een termijn op zit, dan zijn ze vast niet zo galant als bij de etos. Die stuurden uiteindelijk mijn doos op toen ik hem was 'vergeten' (tja zwanger he haha) op te halen.

7. Niet meer actief

Of het voorbeeld van de kolenkachel:

Stel je hebt een pak kolen en een kachel. Je gooit nu het hele pak kolen in 1 keer op de kachel. Dan blijft ie gewoon even branden om de kolen te verbranden, maar daarna dooft het, want de kolen zijn op. Dan werkt ie dus niet meer.

Gooi je nu af en toe een paar kolen op het vuur, dan blijft het vuur steeds branden, steeds werken dus.

Zo werkt het ook met je eigen 'verbranding'. Als je alles in 1 keer naar binnen werkt, moet je lijf even heel hard werken om t te verwerken, maar daarna gaat t weer in luie stand. Als je elke keer een klein beetje eet, blijf het constant werken en verbranden.

Qua calorieën/verbranding etc is het dus wel degelijk beter om af en toe een koekje te nemen en desnoods dat pak in een week tijd weg te werken, dan in 1 keer.

8. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    Volgens mij maakt het wel verschil of je al die calorien in een keer naar binnenwerkt of gedoseerd.
    Kwa het opslaan ervan zeg maar...
    En die bon, die is zaterdag denk ik ook nog wel geldig.
    vanaf 5 sept tot...staat er niet bij

9. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    ik kan sowieso niet gaan want rob is op de pc bezig en ik kan nu dus niet printen

10. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    dat dacht ik al...mooi

11. Niet meer actief

Ik ben nu natuurlijk wel heeeeeeeeel nieuwsgierig naar de reden van je vraag :)

12. tuurlijk is die zaterdag ook nog geldig! Zo snel verlopen die dingen zowieso niet.. Bij mij stond er ook alleen op, je kunt hem ophalen vanaf...

13. Heb je gezondigd dan maria? :) of heb je een wedje lopen? :D

14. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    Wat denk je zelf Joldeg?
    De rol koeken is bijna op... en ik heb volgens mij sinds zaterdag....

15. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    Of vorige week zaterdag trouwens...ik weet het niet meer..

16. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    Ik wed niet over eten.
    Als straks die kilos er maar afgaan...

Nu hoorde ik vanmiddag van de 'directeur' dat een collega mijn klas wil hebben als ik wegga...maar dat dat wss niet kon.
    Maar ik had nog niks van die collega gehoord.
    En even later kwam er een collega informeren over mijn verlof endie vertelde me dat ze mijn wel wilde.
    Oftewel, ze wil het verlof doen (fulltime) en daarna nog die 1.5 dag. Want dan komt ze ook aan dr uren (ze is al parttimer).
    Kijk als je het zo bekijkt vind ik het prima. Maar het is niet de bedoeling dat ik met verlof ga en dat mijn klas maar compleet aan een ander wordt gegeven...

17. Lijkt me wel een prettig idee om te weten wie je klas overneemt ja, ik ben ook blij dat mijn duo het overneemt. Dan weet je wel dat het opzich in goede handen is...

18. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    Het pokémon mysterie is opgelost.
    Het kind dat verdacht werd had inderdaad de kaarten ontvreemd. Ik had gisteren al zn moeder gebeld en die zou zn tas nakijken.
    Kind kwam met dikke ogen (van het huilen) op school. Hij zal het echt noooooit meer doen.
    Andere kind was ook weer blij. Morgen toch even gesprek met zn moeder want hijzelf jat elke dag wel kaarten van andere kinderen.

19. Dat wil zeggen, als jij tenminste blij bent met die leerkracht...

20. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    Ik heb liever haar dan iemand uit de invallerspool.

Share This Page