Heb net de kruidvat doos opgehaald, jaja ook ik had de bon vandaag in mijn mailbox staan... Ga niet verklappen wat er in zit, maar hij kan niet tippen aan de prenatal doos...
Zo er is hier weer veel gekletst vandaag. Moest weer behoorlijk wat bij lezen. Indigo, fijn dat de echo goed was. Valt er weer een hele last van je schouders. Ik ben vandaag 30 weken yoehoe
Zo, heb eindelijk de foto's van onze pretecho in mijn album kunnen zetten... Moest ff de nieuwe scanner uitvogelen die we vorige week tijdens onze vakantie hebben gekocht...
Hee meiden Er is weer flink gekletst, ik lees misschien vanavond nog even bij maar ik ben echt zo ziek... Heb vanmorgen geslapen tot ik de jongens moest ophalen en toen was ik inmiddels zo lamlendig en had zo'n buikpijn dat ik zowel de vk als de huisarts heb gebeld...allebeide gesloten alleen bereikbaar voor spoedgevallen..tsja ik heb geen weeen ben geen spoedgeval voel me gewoon niet goed. Heb dus ook niet gebeld, misschien stom maar ik wil die mensen ook niet storen voor een griep of zoiets... René komt rond 9 uur wel thuis ik hoop niet dat hij morgen aan het werk gaat maar ik ben in ieder geval vannacht niet alleen hopelijk voel ik me morgen weer beter. xxx Roelie
Heb weer een foto van de babykamer nu in mijn album gezet. Zit alleen nog in dubio. Bedje schuin zoals op de foto of recht tegen de muur? Als ik hem recht zet kan ik nog wel een stoel in de kamer kwijt.
@Stasia; ziet er leuk uit joh! Ik zou het bedje denk ik schuin laten staan dan kan je er van beide kanten goed bij... Maar aan de andere kant, het geeft misschien wel meer ruimte als je het bedje recht zet... Lastige beslissing.... Wij zijn er ook zo over aan het tobben geweest, ik kon niet goed rondlopen toen het bedje schuin stond dus hebben we het nu recht in de kamer gezet met het hoofdeind tegen de muur, dan kunnen we er alsnog zowel links als rechts bij...
Vind de twee rechte varianten leuker staan dan de schuine, maar kan eigenlijk niet meer kiezen wat ik nu leuker vind.... Maar dat blijft natuurlijk toch jouw beslissing! Heb mijn avatar aangepast....eens ff kijken hoe die er uit ziet nu.
Lieve Indigo, wat een goed nieuws dat de cystes helemaal zijn verdwenen! Wat zullen jullie opgelucht zijn. Ik kan me heel goed voorstellen dat je vanmorgen nog moest huilen van de spanning. Het is natuurlijk ook heel spannend allemaal. Je houdt er toch ook rekening mee dat de uitslag minder positief had kunnen zijn. Maar gelukkig zijn alle zorgen voor niets geweest. En een bijkomend voordeel is dat je jullie meisje weer even hebt kunnen zien. Wat lief dat ze met haar teentjes lag te spelen! Het is en blijft natuurlijk wel heel vervelend dat het lichamelijk niet zo goed met je gaat. Hopelijk helpen de maagzuur tabletten goed en is inmiddels ook de pijn in je kies weer over. Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt. Sterkte!
En Roelie... jij ook al in de lappenmand? Wat naar dat je zo ziek bent. En vervelend dat je dan EN niet bij de huisarts EN niet bij de verloskundige terecht kunt. Rust maar goed uit en laat je vanavond maat lekker verwennen door René. Hopelijk slaap je vannacht goed, dan voel je je morgen vast weer een stuk beter. Beterschap!
Stasia, wat een gezellige babykamer, wat een prachtige kleurencombinatie. Persoonlijk vind ik de schuine variant het leukst staan, zier er wel speels uit. Maar natuurlijk moet je er ook rekening mee houden wat voor jullie het meest praktisch is. En dat kun je toch het beste zelf beslissen. Ik ben benieuwd waar jullie uiteindelijk voor kiezen...
Ja daar ben ik zelf ook benieuwd naar. Ik vind het gewoon heel moeilijk om te kiezen. Maar als de kamer echt helemaal klaar is zal ik hem uitgebreid fotograferen en in mijn album zetten.
ik weet niet of je links of rechts bent.maar je moet ff kijken wat je het fijnst vind.hij staat nu erg ver van je commode.