oooh indigo ben blij dat de cyste weg is.al die tijd in spanning gezeten voor niks.nu kun je ongestoord gaan genieten.
Lieve allemaal, Wij willen jullie allemaal bedanken voor de steun. Het was vanmiddag hartverscheurend, en moeilijk. Ik heb zelf ons gedichtje voorgelezen en we hebben allemaal een witte balon met een roze vlinder eraan opgelaten. Mooier dan dit hadden we het niet kunnen doen. Nu na vandaag breekt er een moeilijke tijd aan. Ik zal hier blijven maar jullie verder er niet mee lastig vallen. Het is voor jullie ook moeilijk. Liefs Linda
Ruby: Ja dat klopt ik denk dat ik het bedje helemaal tegen de muur zet zodat het badje direct naast de commode kan staan en ik toch meer ruimte heb in de kamer.
Hoihoi meiden, wat een kletstantes zijn jullie. Dus maar even een kort berichtje van mij, want ik ben vreselijk moe, te moe om alles bij te lezen. Vanmiddag bij de gyn was mijn bloeddruk veel te hoog Maar ik vond dat eigenlijk niet gek. Ik had niet lang daarvoor mijn laatste projectpresentatie voor mijn verlof en daar ben ik altijd heel zenuwachtig voor. Je moet dan een presentatie houden of je werk van de afgelopen tijd voor een groep mensen die veel meer ervaring hebben en er waarschijnlijk ook nog meer vanafweten. De adrenaline gierde nog door mijn lijf, en ook ben ik nog niet helemaal hersteld van mijn griepje. Morgen komt mijn vriendin mijn bloeddruk opnieuw meten, en als die dan goed is mag ik volgende weer weer naar de gyn. Anders moet ik vrijdag weer terug komen. Nog even afwachten dus.
heey stasia met dat bedje zo naar de muur met het hoofdeinde had ik eerst ook.maar vond het zelf niet fijn met lopen.ik zou voor je 2e optie gaan.zo heb ik het zelf ook neergezet.(kan ff geen foto plaatsen mijn fototoestel is uitgeleend) ik vind het zelf wel fijn om genoeg loopruimte te hebben.
lieve linda....je bent in mijn gedachte! veel sterkte met wat nog komen gaat. hoop dat het een mooi afscheid voor jullie was.
Ruby: Voor die optie wilde ik ook gaan. Dus met de zijkant tegen de muur. Met het hoofdeinde tegen de muur heb ik idd ook niet veel ruimte.
Lieve Linda, Ik hoop dat het afscheid van jullie meisje naar wens is geweest en dat jullie er kracht uit kunnen putten voor de komende moeilijke tijden.... Vind het heel moedig van je om ons toch weer op de hoogte te brengen... Vooral na zo'n zware dag........... Heel veel liefs Jennie
als ik zo kijk zijn bij ons de kamers ongeveer gelijk.alleen heb ik een schuine wand boven het bedje.dus de hemel die ik heb gekocht kan er nu niet boven.
Ow das minder. Ik heb ook een hemel/klamboe besteld vind het wel leuk staan. Maar kan je het niet anders indelen zodat de hemel wel boven het bedje kan?
nee heb de kledingkast en bedje en commode en badje. en ik moet rekening houden met de inbouwkast naast de deur
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER Didi1988~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~dochter Dafje~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~verrassing Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon Kyra75~uitgerekend op 3 november~1ste kindje~verrassing Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~dochter Carola82~uitgerekend op 6 november~1e 2 kindjes (tweeling!)~verrassing Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Gwendolyne~uitgerekend op 12 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Peetje24 ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter 8 MEIDEN 9 JOCHIES 9 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal dus 26 kleintjes op komst AGENDA Jen25 ~ 6 september 16.45 vk Joldeg(Ilse) ~ 6 september 11:30 uur groei-echo LindaPOOH~ 8 september word ik 24! Lenthe~ 8 september Sofia 1 jaar! Gwendolyne ~ 10 september 08:45 controle groeiecho (hoofdje & baarmoeder) Joldeg~10 september 8.20 vk Serafijntje ~ 12 september mini vakantie (5 dagen naar Parijs) Rachel~13 september 9.00 echo i.v.m groei kindje Dafje~13 september controle verloskundige 16:45 Rachel~13 september 17.30 vk injectie rhesus Muriel~14 septber 12.00 vk Roelie~ 14 september word ik 30! Sammie2~ 14 september weekendje Denemarken met vriendinnen van middelbare school! MissyM~ 15 september babyshower! Serafijntje~ 17 september 11:00 vk MissyM~ 17 september 16:45 vk Barbabintje (Esther)~ 18 september eerste yogales met vriendin Indigo~ 18 september 20.10 uur vk MissyM~ 18 september 19:30 kraamzorg komt langs intake Maria~19 september 9.45 vk Sammie2~ 20 september 8:10 uur VK Tari (melanie) 21 september jarig. 29 jaar! Roelie~24 september 9.15 vk Murmel~24 september 19:30 Voorlichtingsavond 'Bevallen in het zh' Carola82~24 september met verlof jolger (jolanda) ~29 september met verlof Tari (melanie) 30 sept. Zefanja 2 jaar! Murmel~ 3 oktober met verlof Stasia~ 3 oktober met verlof Dafje~4 oktober met verlof Jen25~ 4 oktober met verlof Rachel~ 5 oktober met verlof Gwendolyne~ 8 oktober met verlof MissyM~ 8 oktober met verlof Roelie~9 oktober Lars wordt vandaag 9! Sammie2~ 12 oktober met verlof Maria~13 oktober met verlof Indigo~17 oktober met verlof GEBOREN ISA* ~ 31 augustus ~ dochter van Linda en Patrick Zo heb de lijst er weer even bijgezocht.... Heb hem meteen weer even gecorrigeerd en mijn eigen afspraak bij de VK erbij gezet, die is morgen pas....was vergeten hem op de agenda te zetten @Ilse; veel plezier bij jullie cursus samen bevallen @Melanie; als het goed is lig je nu bij de VK op de bank, veel plezier
@Ruby; Kan je de klamboe niet inkorten en alsnog boven het bedje hangen? Of komt ie dan echt te dicht op het bedje te hangen?
Wat fijn Linda dat jullie het afscheid niet mooier hadden kunnen maken, die ballonnen klinken echt heel mooi! Enneh... je valt ons echt niet lastig met jouw verhalen! Jij bent ´one of the girls´ en je hoort er helemaal bij en, ik spreek dan voor mezelf, ik vind het juist ook fijn om te horen hoe het met je gaat, dus blijf je wel posten?
@Roelie: meisje toch, bah, ziek worden is natuurlijk helemaal NIKS nu! Duik gauw je nest in en laat al die mannen nu maar eens voor jou zorgen! Beterschap x @Indigo: wat een onzettend GOED nieuws! Helemaal geweldig, er was dus geen spoortje meer van te bekennen! Beter hadden jullie het je niet kunnen wensen, ik ben echt heel blij dat het er allemaal zo goed uitzag!
Nee, wij ook niet. maar we moeten nog wel iets bedenken voor de wieg, als die in de eerste weken bij ons op de kamer staat. Want daar lopen de katten ook, die kunnen we niet buitensluiten, omdat ze daar naar buiten gaan door het luikje (wij slapen in het souterrain). Dus dan zullen we toch iets van een net over de wieg heen moeten spannen ofzo, om de katers te weren. Wordt nog lastig denk ik.
Wij hebben ook geen klamboe's, wij zien het nut er niet echt van in. Ik ben trouwens maar weer mijn bed uitgerold, want liggen is op dit moment geen pretje. Frummeltje is mijn maag op z'n kop aan het zetten