November 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by -, Feb 24, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. stasia

stasia Fanatiek lid

Jan 19, 2007
    3,404
    0
    0
    Ow Murmel dat is idd lastig. Wij hebben de box al staan om de katten al te leren dat ze er niet in mogen. Tot nu toe gaat het goed maar het boxkleed ligt er ook nog niet in. Maar ben je niet bang dat als jullie slapen dat de katten in de wieg springen?

2. Murmel

Murmel VIP lid

Jan 7, 2007
    6,628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Stasia: ja daar we wel bang voor, vandaar dat we er echt iets voor willen doen. en als dta niet lukt, dan moeten we maar omstebeurt boven op het kamertje slapen ofzo, want daar kan de deur natuurlijk wel dicht. Maar is ff lastig op te lossen.

We willen iig de wieg al eerder neerzetten en dan de katten steeds straffen als ze er in de buurt komen, dat zal wel een beetje helpen al, denk ik.

3. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    Het Blok!
    Doei!

4. stasia

stasia Fanatiek lid

Jan 19, 2007
    3,404
    0
    0
    Maar jullie willen perse bij de kleine slapen? Bij ons gaat hij vanaf begin af aan al in z'n eigen kamertje.

5. Niet meer actief

Hier ook geen klamboe! Vind die dingen gewoon verrekte duur en zie er het nut ook niet echt van in...

Nou zou mijn schoonmoeder er ook wel een kunnen maken als we stof regelen, maar als ik daar op moet wachten........ :(

Zo zou mijn schoonvader al maanden een ombouw voor de radiator in onze hal maken. Met mdf is stukken goedkoper dan die bouwsets...zei hij... Afgelopen zaterdag was het dan eindelijk zover, maar het wilde totaal niet lukken (terwijl hij toch best handig is) uiteindelijk waren we dus dubbel geld kwijt omdat we toch zo'n set moesten gaan halen, GRRR

6. Niet meer actief

Ik wil ook proberen haar meteen op haar eigen kamertje te leggen hoor, heeft mijn schoonzus met haar twee jongens ook gedaan en dat ging hardstikke goed..

7. stasia

stasia Fanatiek lid

Jan 19, 2007
    3,404
    0
    0
    Ja mijn zus heeft dat ook met haar 2 kinderen gedaan en dat ging ook goed. En wij hebben niet eens de ruimte in onze slaapkamer.

8. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    Kijken jullie ook naar het blok? Daar blijf ik dus echt voor thuis. Wel jammer dat het niet op zondag komt.

9. stasia

stasia Fanatiek lid

Jan 19, 2007
    3,404
    0
    0
    Nee, kijk ik niet naar.

10. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

Mar 10, 2007
    3,609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    hier gaat de beeb ook meteen op zijn eigen kamer.

fabian heeft 2 jaar bij mij geslapen en die kreeg ik mijn kamer niet meer uit.

nu slapen ze trouwens ook weer bij mij,wij liggen soms met zijn vieren in bed.

11. stasia

stasia Fanatiek lid

Jan 19, 2007
    3,404
    0
    0
    Ow gezellie. Alleen moeilijk slapen denk ik.

12. Niet meer actief

Nee ik eigenlijk ook niet, kwam er vorig seizoen wel eens langs zappen maar vind het niet echt geweldig leuk om naar te kijken.

Wat ik wel weer heel mooi vind is eXtreme home makeover, amerikaanse uitzending waarbij ze complete huizen herbouwen voor mensen die het ECHT heel slecht hebben...

13. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    Ben ik onredelijk:
    Rob heeft 2 vrienden in Duitsland, en daar gaat hij soms een weekend naar toe. Ik vind het echt niet gaaf dat hij daar naar toe gaat, gaat zich daar helemaal klemzuipen, maar dat terzijde. Ik vind het gewoon niet leuk om alleen thuis te zijn.
    Nu zei ik de vorige keer al, dit was echt de laatste keer hoor. Straks is de baby er en dan kan het niet.
    Nu is J. altijd de aanstichter alsje het mij vraagt. Die regelt dit soort uitjes. Dus nu heeft J. bedacht da ze volgend weekend wel weer kunnen gaan. Tja...hij heeft geen hoogzwangere vrouw thuis zitten. J. is in mijn ogen altijd de aanstichter.
    Maargoed, ik wil dus niet dat Rob gaat. Ik vind het echt vreselijk als hij daar zit, maar aan de andere kant, wie ben ik om hem iets te verbieden. Hij zou zelf moeten inzien......
    Maar .... het is ook echt de laatste keer voor hem, weg met zn vrienden....
    MAAR, dit zou komend weekend zijn, 16 sept zeg maar. Ik heb voor dit weekend al afgesproken dat we bij vrienden langs zouden gaan....
    En, de vrijdag erop 20 sept, gaan wij met zn 2en al een weekend naar Duitsland, maar dat is natuurlijk niet hetzelfde.

Ik snap mn verhaal zelf niet eens meer maar ja.... aan de ene kant denk ik dus...ach ga toch en aan de andere kant heb ik zoiets van Nee je gaat niet. Elke keer die stomme kut J. die hem overhaalt om dingen te gaan doen.

14. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    In America woont iedereen in een vrijstaand huis?
    Dat vind ik altijd zo raar. Dat die mensen getroffen zijn door rampen oke.... maar ik vraag me altijd af hoe ze aan die vrijstaande huizen komen. Zijn soms kasten van huizen!

15. Niet meer actief

@Amaranta; oh wat frustrerend meid! Kan me je dilemma helemaal voorstellen...Ik zou de beslissing ook niet kunnen nemen...
    Maar wat als je Rob zegt dat je niet wil hebben dat hij gaat, luisterd hij daar dan ook naar of wordt het dan oorlog? Dat laatste is het natuurlijk niet waard...

16. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    Zet dit forum automatisch een sterretje in vieze woorden.
    Test.
    Kut.

17. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
  18. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    het wordt geen oorlog nee...
    Maar ik geef altijd al toe als J. weer eens wat verzint.

19. Niet meer actief

Ja; da's wel waar! Zouden de huizen daar dan zo goedkoop zijn...
    Dat heb ik me ook wel eens afgevraagd...

Maar meestal zijn het gezinnen waarvan de woning compleet is afgebrand door vandalisme, of waarvan de kostwinnaar een ernstig ongeluk heeft gehad waardoor hij voor de rest van zijn leven zwaar gehandicapt is en eigenlijk niet meer in zijn eigen woning kan leven... Dat soort dingen...

20. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    J. bedenkt echt de onmogelijkste dingen.
    Weekendje Duitsland. Stappen hier, stappen daar.
    Uitje zus en uitje zo. En Rob hobbelt er achteraan.

Share This Page