Rustig? Ik typ net mijn berichtje en vervolgens zijn er weer een paar nieuwe berichtjes! Wel heerlijk om even te lezen dat hoe je je voelt niets over het wel/niet krijgen van een miskraam zegt. Ik weet het ook wel, maar voel mij soms zo onzeker. Tijdens mijn vorige twee zwangerschappen voelde ik mij heel goed. Uit de eerste zwangerschap werd onze dochter geboren en de tweede ging mis. Nu is het nog afwachten, maar ik weet dus ook uit ervaring dat hoe je je voelt niets zegt over wel/niet krijgen van een miskraam. Jente
@Barbabintje Ik heet je van harte welkom volgens mij ben ik dat vanmorgen vergeten. Hier is het aardig rustig heb nu weekend morgen komen ze het bed brengen EINDELIJK na 4 weken wachten. vanavond gaat ook Eindelijk naar 3 jaar de perenboom plat. Dit vind ik aan de ene kant wel jammer maar aan de andere kant ook weer niet de boom houdt heel veel licht tegen en ieder jaar verliest de boom zijn peertjes en dan is het 1 grote smeerboel achter op de plaats. Zaterdag lekker shoppen voor de caravan bij Obelink.
Ja, tijdje niks meer geschreven en nu kan ik ook niets goeds melden. Ik ging net voordat ik naar huis toe reed nog even naar de wc: bloed bij afvegen! Getever, niet weer! Vorige keer ook op deze manier misgegaan. Meteen verloskundige gebeld in de auto. Morgen om 11 uu kan ik bij de gyn terecht voor een echo. Ik moest nog ruim 1,5 uur rijden, vervelend, niet wetende of bloedverlier zou doorzetten. Nu net thuis: helemaal niks meer te bekennen? Ook met wc- papier (sorry voor detail) naar binnen gegaan: helemaal niks, ook niet maar een heel klein beetje! Zou het dan toch nog goed blijven gaan? Ik ben zo vreselijk zenuwachtig voor morgen, hoop zo dat het bloed nu wegblijft en dat ons kleine ukkie gewoon doorgroeit.. Ik baal nu even enorm...
Vergeet helemaal te vragen of jullie met me meeduimen.. maar ik neem aan dat dat vanzelfsprekend is....
@ laatje : Ik duim heeeel hard voor je. Wat moet je je dood geschrokken zijn. Ik hoop echt voor je dat je morgen super goed nieuw krijgt! ik blijf duimen @ barbintje : welkom bij de novembermamma's! hier alles zijn gangetje. al een paar dagen een erg trekkerig gevoel onder in mijn buik. Niet fijn, maak me er toch wel een beetje zorgen over. Lijken wel wat krampen... Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken.. Er gaat nu vanalles door mijn hoofd. Heb geen bloed verloren of iets, maar toch.. heb gehoord dat krampen nooit goed zijn.. groetjes ongeruste sizzel
@roelie, woensdag hadden we goed bericht, maandag mag hij bij zijn nieuwe(tevens oude baas van 7jr terug) beginnen. Maar ja het slechte nieuws zijn baas (waar hij ontslag heeft gehad) doet moeilijk over uitbetalen van de reiskosten (van 2 mnd toch 300 euro) tevens is het uitzendburo al een week te laat met loonbetaling. Dus ja dat was vandaag weer flink stressen. Merkt dit meteenaan mijn buik. Als ik harde buiken al kon krijgen dan was dit al een van de eerste. Dus vanmiddag zijn met Angelus op de bank een tukkie gedaan. Maar gelukkig gaat het bij jouw eindelijk de goede kant op met je zieke kinderen, kan je straks effies bijtanken. Rozemarijn mag je ook niet tijdens de zw.schp, zorgt voor het samen trekken van de baarmoeder. Vrijen doe ik ook nog niet hoor. ben ook bang dat het dan mis gaat. Voordat ik zwanger was en we vreeen rond mijn menstruatiecyclus dan werd ik ook ongesteld daarna, heb het idee dat het nu dan ook zo zou gebeuren. Er zijn ook nog andere mogelijkheden om elkaar te verwennen.. @laatje, tuurlijk duimen we voor je, succes morgen. @barbabintje welkom. @jenthe is waar als je zwanger bent van de 2e of in mijn geval nu ook de 3e dan zijn mensen ook minder enthousiast. Dit ervaarde ik zelf toen mijn 2e zoontje was geboren. Was het een meisje geweest dan hadden mensen toch anders gereageerd, dat kon ik gewoon aan hun reactie merken. Ik laat me er niet door kennen. Voor mij is deze zwangerschap net zo byzonder en net zo welkom en net zo spannend. Vandaar dat ik nu ook voor een forum heb gekozen. is de 1e keer. Morgen mag ik voor het eerst weer naar de VK. Heb er zin in , kan haast niet wachten.
Hee meiden bedankt voor de info over kaneel! Maakte me ff zorgen las het vandaag en had gister als toetje rijst met boter, bruine suiker en kaneel gehad...maar dat valt dus wel mee. Dat van rozemarijn wist ik trouwens ook niet, zal ermee oppassen laatje hoe is het nu met je? Misschien valt het wel mee en was het gewoon een gesprongen adertje, vooral omdat je nu niet meer bloed. Ik duim in ieder geval mee! Tari fijn dat je weer wat meer zekerheid hebt! Ben je lid van een vakbond ofzo die kunnen je vaak wel helpen met uitbetalen van achterstallig salaris en reiskosten enzo, of misschien een rechtsbijstandwinkel? Dit is trouwens ook mijn eerste keer op een forum heb het bij mijn vorige zwangerschappen ook niet gedaan. Inderdaad ik merk het ook, een tweede of derde is toch minder bijzonder nou voor mij niet hoor, ik vind het niet zo speciaal als de eerste. Heb er soms wel een dubbel gevoel over, het was niet gepland en ik was net heel druk bezig met het plannen van mijn studie en carriere, ik moet nu een hoop opgeven. En aan de ene kant doe ik dat natuurlijk graag, aan de andere kant baal ik soms heel stiekem wel een beetje....al probeer ik dat gevoel snel van me af te zetten. Ik moet eigenlijk gewoon heel dankbaar zijn voor dit absolute wondertje! Ik heb trouwens zojuist een positiebroek aangetrokken.....een beetje vroeg maar ik voel me zo opgeblazen, mijn buik staat strak (ik ken het harde buiken gevoel tari ik had vandaag een lastige dag met mijn jongste) en ik krijg gewoon niet een broek meer met fatsoen dicht....dus ik moet er aan geloven.... Ik moet zeggen het zit wel heel erg lekker losjes Ik ga genieten van het naderende onweer lucht is hier knalgeel dat belooft wat! Groetjes Roelie
Goedenavond dames, wat schrijven jullie veel op een dag. Allereerst welkom nieuwe dames. Ik ben niet zo goed met onthouden op dit moment dus ga jullie namen maar niet noemen. Sizzel noemde ik gisteren ook al sizzler. Anyway, hier gaat alles prima. Ben soms wat misselijk maar niet noemenswaardig. Hoofdpijn heb ik ook niet gehad. Gaat wel lekker dus. Heb wel veel mot met mn aanstaande, en met mn moeder, maar das niks nieuws LOL. Wat sex betreft, opzich wil ik wel, maar ik word niet zo makkelijk nat.. en daarnaast valt mijn vriend in slaap zodra zijn hoofd het kussen raakt dusja.... Verder, ik durf niet meer op de weegschaal te gaan staan. Ik weeg/woog mezelf elke dinsdag, en soms wel vaker, zaterdag had ik me nog gewogen en was ik tevreden. Dinsdag ging ik voor het eggie wegen en was ik ineens al 1 kilo zwaarder. Strookt niet met mijn plan om niet te veel aan te komen. Ja ik weet het ik mag er niet over miepen maar tot 28 april moet ik proberen om niet gigantisch uit te dijen. Eerst 10 april overleven als ik de jurk moet passen. Het houdt me echt zo enorm bezig. Verder heb ik de indruk dat sommige collegas het vermoeden. Ik ze zie ze allemaal raar naar me kijken.... Ik ben wel wat aangekomen ja...en ik was juist aan het afvallen dus dat zal ze wel opvallen. De kinderen, ach gerum, gisteren was er een de dupe tijdens een moodswing van me..arm kind. Moeder kwam later verhaal halen....ik euh....sorrie.... Zaterdag moet ik prikje halen voor onze reis naar mexico, ben benieuwd wat het het effect is. Je schijnt al beroerd te worden als je niet zwanger bent dus... Verder wil ik alleen zeggen. Dames CHILL! Alles komt goed! Alles komt goed!
amarante: ik las dat je geen reisvaccinatie mag laten zetten. dacht meteen aan jou.zou toch even navraag doen voor zaterdag. http://www.ouders.nl/xpro2000-06.htm hier staat het bij medicijngebruik
Staat mijn eigenlijk ook wat van bat betreft reisvacinaties. @roelie we zijn lid van de vakbond. Als ie niet uitbetaald schakel ik die ook zeker in. Laat me op dat gebied niet kenne. Heb in mijn werk ook veel te maken met weten en regels. Dus kom maar op. Vooral omdat ze hier toch ook mijn kids mee hebben. Moeder instinct. Heb nu toch ook maar zw.broeken aan. zit een stuk angenamer niet zo strake taileband die in je buik snijd. Vind het wel weer wennen. Tevens pas ik al mijn zw.kleding niet meer omdat ik flink afgevallen was. Dus moet eigenlijk wat nieuw, maar ja financiel lukt dat nu even niet. roerien met de riemen die we hebben. amaranta lijkt me lastig met kinderen werken en dan ook nog eens je zw.schap moods onder controle zien te houden. Zal wel vermoeiden wezen? je kan alvast aftellen voor je bruiloft. het is bijna april. spannend.
Hallo allemaal, Ik kom me ook aansluiten bij de november mama's! Ik dacht eerst bij de oktober mama's te horen maar na een bezoek aan de vk bleek ik minder ver te zijn dan we dachten. Maar goed, november vind ik ook een mooie maand! Iedereen van harte gefeliciteerd met de zwangerschap! Liefs, Esje
aan alle nieuwe moeders welkom hier. @ laatje veel succes vandaag en zodra je iets meer weet laat je het dan horen. verder hier een slechte dag. ik voel me goed veel te goed en heb weinig zwangerschapskwaaltjes dus de onzekerheid slaat weer toe: zal alles goed zijn groeit het wel enz enz enz,maar dan denk ik soms ook weer ik heb geen bloedverlies en geen krampen dus het zal wel goed zijn,maar die onzekerheid kan toch ook wel heel erg doorslaan en zo'n dag heb ik vandaag dus wel jammer want zo kun je niet genieten. ben blij als het volgende week donderdag is dan heb ik meer zekerheid. soms wou ik gewoon meer kwaaltjes hebben dan weet je zeker dat er iets zit nu weet ik niks meer zeker*zucht*