November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    buddy dat snap ik best dat je je onzeker voelt.
    ik zou me dat ook voelen.
    ik heb soms ook van die dagen dat ik niks voel en dan breekt mijn zweet ook uit.
    ik moet ook nog twee weken wachten voordat ik naar vk kan.

2. Rachel85

Rachel85 Niet meer actief

hier ook onzekerheid ik heb ook helemaal geen kwaaltjes.
    af en toe heb ik krampen maar daar heb je het ook mee gehad.
    Het is dat de test nog steeds positief aan geeft anders zou ik anders denken.

3. Rachel85

K*T Wehkamp zouden ze vandaag het bed leveren staat ze op het verkeerde adres. Heb je woensdag nog gebeld dat het naar een ander adres moet en nog bezorgen ze bij de verkeerde.

GRRRRRRRRRRRR nog dik 3 weken op de grond slapen want ze kunnen het bed vandaag niet meer bezorgen. Ahhhhhhhhhh wat ben ik kwaad is al de 2e keer zo.

soryy voor mijn geklaag maar moest het ff ergens kwijt.

4. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    is helemaal niet erg op even je frustratie hier te uiten.
    doen we allemaal wel eens.

5. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ Laatje: gatverdarrie, wat eng zeg, ik hoop dat je inmiddels bemoedigend nieuws hebt kunnen krijgen bij de echo. We denken allemaal aan je en duimen onze duimen beurs!

@ Esje 24: gezellig dat je ons forum komt versterken. Ik had je verhaal al bij de echo's gelezen, dus ben erg blij voor je dat het allemaal goed is.

@ Rachel: he wat balen van dat bed, hoe moeilijk kan het zijn om dat goed te doen? Ik hoop maar dat ze mijn 9maandendagboek vandaag wel goed bezorgen.

@ Buddy: ik zit vandaag thuis van mn werk, omdat ik gewoon te misselijk ben om te kunnen functioneren. NU AL! Vanmiddag belt de HA om met mij te bespreken wat ik er evt. aan zou kunnen doen. Maar wat ik er mee wil zeggen, is: chill en geniet van de rust in je lichaam, want het kan dus ook heel anders. En ik heb meer vriendinnen om mij heen die zijn bevallen die bijna nergens last van hadden, dan die wel veel kwaaltjes hadden. Dus het kan heel normaal zijn dat je bijna niets voelt!

Pfff dat van die wijde broeken ken ik wel. En vooral panties zijn een drama: snijden in je buik! Ik loop vandaag ook weer lekker in een sweatstof trainingsbroek, lekker zacht en warm!

6. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik laat de spuiten in het ziekenhuis zetten. Ik mag aannnemen dat ze daar weten wat er wel en niet mag.
    Sommige spuiten schijnen wel te mogen.

7. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Hallo Dames,

Ik heb sinds deze ochtend last van lichte bruinverlies. Ik maak me zo een zorgen ik heb al eerder een MK gehad en dat begon ook op deze manier.
    Heb ook lichte steken in mijn buik.
    Het is zo raar ik kreeg ineens een angstig gevoel vanmorgen in de auto dat er iets niet goed zat of zo waerd ineens een beetje depri en ontzettend chagi, kom ik op het werk en ja hoor bruin verlies KON MIJN OGEN NIET GELOVEN.
    Voel me verder op dit moment ook echt niet zwanger meer.

Sorry voor mijn geklaag maar ik heb een rot dag :cry:

8. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Zomaar: geen sorry zeggen voor zoiets rottigs! Bah, je zult wel hartstikke gestresst zijn, zeker omdat je het zo al een keer eerder hebt meegemaakt.

Meid, rustig aan en trek aan de bel bij de VK, misschien dat zij jou even kan geruststellen. STERKTE! x

En ga nu maar gewoon lekker naar huis, op je werk blijven heeft toch geen zin als je je zo k*t voelt. Meld je ziek en ga meteen lekker naar huis. Rust is nu ff belangrijker voor je dan werk!

9. buddy

buddy Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.004
    12
    38
    Noord-Brabant
    @zomaar veel succes en sterkte vandaag.
    ik heb ook een rotdag vandaag,maar gelukkig geen bloed verlies ofzo...
    voel me gewoon k*t.
    zou je het altijd voelen als er iets mis zou gaan?

10. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Ik kan je gerust stellen hoor je kunt het niet altijd voelen...
    Bij mijn Mk van 4 mnd geleden voelde ik echt helemaal niets
    totdat ik naar de wc ging en zag dat het goed mis was!
    Schrok me toen ook echt een ongeluk en de tranen rolde direct over
    mijn wangen. (wist echt dat het goed mis was)

Nu voel ik me vanaf vanmorgen klote en ja ik heb een beetje
    bruin verlies en heb het idee dat ik onbewust ergens voor gewaarschuwd
    word maar goed het kan ook allemaal toeval zijn.

Het blijft een kwestie van afwachten :cry: :cry: :cry:

11. buddy

buddy Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.004
    12
    38
    Noord-Brabant
    Bedankt voor je reactie,maar of ik gerust ben dat is de volgende vraag.
    Ik voel me ook k*t en denk dat het ook niet goed gaat,maar ik heb verder geen krampen of bloedverlies of iets dergelijks....

12. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.290
    263
    83
    @ zomaar, oei sterkte met je rotdag je bruinverlies. hoop maar dat alles mee valt hoor.

verder aan alle mensen die zich onzeker voelen enz.
    ik voel mij ook onzeker hoor zo bang dat ik woensdag gewoon niets te zien krijg op de echo.....
    tel de dagen af..

Verder bah ben misselijk neemt toe, stond gisterente kokhalzen van de geur van rook.....nog geen kennis gemaakt met de wc haha.
    vanavond nog werken dan vrije weekende lekker bijtanken.

LIEK

13. Rachel85

@zomaar heel veel sterkte met je bruinverlies. hoop voor je dat het loos alarm is.

14. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Zomaar: ik vind dat juist geen geruststelling, dat je het niet aan hoeft te voelen komen als het misgaat. Dat vind ik namelijk juist zo eng! Vorige keer was ik mega-zwanger, alles deed pijn, misselijk, etc. En toch groeide er alleen een vruchtzakje en geen vruchtje (windei, MA).

Maar daarom denk ik nu wel steeds: meiden, maak je niet te druk om wat je wel of niet voelt. Dat vruchtje moet zich lekker nestelen en of je daar nu veel of weinig last van hebt, uiteindelijk tellen gewoon de eerste 12-16 weken, waarin wordt bepaald of het vruchtje levensvatbaar is of niet. En daar kun je lekker he-le-maal NIETS aan doen. Behalve wachten..
    Leuk voor control-freaks zoals ik, die daar een hekel aan hebben, maar goed, het is niet anders!
    Dus het enige dat dit wachten draaglijker maakt is genieten van het feit dat jouw lichaam sowieso bezig is met een klein leventje in jou, of het nu uiteindelijk goed gaat of niet.
    En dat is sowieso bijzonder!

Zomaar, ik hoop dat het goed met je gaat en hou ons op de hoogte x

15. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    ik vind dat je het goed geproken hebt
    ik ben het er helemaal mee eens.

16. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.290
    263
    83
    mooi gesproken murmel.
    liek

17. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik ben het met Murmel eens. Ik voel ook niks en ik vind het prima. Wees blij dat je niks voelt. Ik weet ook gewoon dat het goed zit. Ik maak me echt nergens zorgen over. Er zitten hier veel meiden die zich echt te veel zorgen maken. Probeeer het los te laten dames.

18. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    :oops: dank dames!

19. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    @murmel en volgende: dank voor deze mooie en bemoedigende woorden. Mijn motto / mantra voor de komende tijd wordt "just relax and enjoy the ride" :)

20. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hahahaha PRECIES!

Deel Deze Pagina