November 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by -, Feb 24, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

Feb 25, 2007
    2,987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    is wel een goede instelling

2. lieke

lieke VIP lid

Sep 7, 2005
    6,290
    263
    83
    Goh murmel lees nu net terug dat je thuis zit vanwege het feit dat je door de misselijkheid niet meer kan functioneren.
    hoop dat de HA je hier goed bij kan helpen. sterkte want dit is geen fijn gevoel...LIEK

3. lieke

lieke VIP lid

Sep 7, 2005
    6,290
    263
    83
    HAHAHA zet hem in je onderschrift.

LIEK

4. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

Mar 28, 2007
    2,397
    0
    0
  5. Rachel85

Rachel85 Niet meer actief

@ Murmel dat waren een paar mooie woorden.

Nou heb Wehkamp nog eens gebeld vanmorgen kon helemaal niks en nu ineens wel.

Ik weet niet hoe je zoiets noemt maar ik zeg maar laadpunt is hier nog geen 15km vandaan dus als ze straks op de terugweg daar naar toe gaan komen ze langs onze woonplaats. Ik heb dit dus vertelt aan wehkamp en heb ook even gezegt dat ik zwanger ben en al 4 weken op de grond slaap.
    Nu heeft die aardig mevrouw er een spoedmelding van gemaakt en er maar meteen in gezet dat de klant zwanger is en nu kunnen ze ineens wel bezorgen terwijl dat vanmorgen niet eens kon.

Maar goed ben in iedere geval blij dat ik vanavond eindelijk weer in een bed kan slapen.

6. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

Mar 28, 2007
    2,397
    0
    0
    Wat zul jij dan lekker slapen vannacht, Rachel! Mooi dat het toch nog goedkomt!

Ikzelf zit al de hele ochtend thuis te wachten op een leverancier voor mijn nieuwe trap. Tussen 9.00 en 13.00...precies weer mijn geluk: het wordt denk ik 13.00 uur :(

7. Rachel85

@Barbabintje dat is altijd als ze zeggen tussen 9.00 en 13.00 dan komen ze net een paar minuten voor 13.00 een een keertje aan.

8. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

Mar 28, 2007
    2,397
    0
    0
    Het werd kwart voor 1. Maar het ziet er mooi uit. Maandag wordt de boel gemonteerd.
    Een tijdje terug zou een pakje tussen 09.00 en 11.00 worden bezorgd en ik dacht "die komen toch niet stipt 09.00 uur" en ben de hond nog even gaan uitlaten. 09.15 uur terug en wat denk je?! Waren ze al geweest! aaarrrrgggghhhh

Heb jij je bed inmiddels al binnen, Rachel?

9. Murmel

Murmel VIP lid

Jan 7, 2007
    6,628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Rachel, heel goed dat je je zwangerschap gewoon 'gebruikt' hebt, niet meer dan terecht natuurlijk! Ik hoop dat je vannacht heeeeeerlijk slaapt!

Heb net een medicijn kunnen ophalen bij de apotheek (moest daar ook bijna overgeven door die vieze medicijn-lucht, oef). Ben benieuwd of t gaat werken, moet t straks innemen na wat te hebben gegeten. Hopen dat ik m binnenhou!

10. Roelie

Roelie Fanatiek lid

Mar 20, 2007
    2,951
    0
    0
    Hoi allemaal

:idea: esje welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap!

:idea: zomaar, ik hoop dat alles goed gaat ik leef met je mee!

Verder hou ik het kort, ben al vanaf vanmorgen 6 uur kotsmisselijk, heb nog niet hoeven overgeven maar functioneer ook niet helemaal meer :(
    Ik ga de boodschappen opruimen (sjees eng hoor was als de dood dat ik midden in die drukke supermarkt zou overgeven maar ja een mens moet boodschappen doen :confused: ) en dan lekker op de bank liggen....

Fijn weekend allemaal!
    Groetjes Roelie

11. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

sorry damens ben even niet geweest was weer niet zo lekker, en ben erg moe.

Amaranta, je mag wel een injectie halen voor mexico hoor, heb ik vorige jaar ook gedaan voor mijn huwelijksreis terwijl ik zwanger was, dit kan helemaal geen kwaad. Waar ga je trouwens naar toe in mexico?

Verder voor alle mama's die nieuw zijn welkom
    en voor alle mama's die naar de VK of Gyn moeten heel veel sterkte.

Liefs Linda

12. Murmel

Murmel VIP lid

Jan 7, 2007
    6,628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Roelie: drama , he, dat misselijk zijn? Ik dacht dat ik het de vorige keer erg had, maar is nu nog veel intenser. Bah...

En dan zit mn vriend ook nog eens dagen lang in het buitenland steeds, waardoor hij me niet kan verzorgen :(

@LindaPOOH: balen dat je je niet goed voelde, gaat het nu weer wat beter?

13. Rachel85

Jahoe het bed is binnen en al in elkaar gemonteert heb net ff al een klein proef slaapje gedaan haha.

Hij ligt heerlijk moet alleen ff wennen aan de hoogte hebben nu namelijk een boxspring.

Nu moet manlief me alleen helpen met het dekbedovertrekset over het dekbed te doen heb nu namelijk een dekbed van 220 bij 240 en eerst hadden we 200 bij 200.

en zulke lange armen heb ik nu ook weer niet haha.

ik begin nu ook last te krijgen van goede misselijkheids aanvallen was net ff me tandenpoetsen en toen stond ik al te kokhalzen dat belooft nog wat.

14. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    @ lindapooh, 10 of 11 dagen rondreis door yucatan, dan doen we alle toeristische attr. aan. Daarna 4 dagen strandverlening in Playadel Carmen. Superdeluxe hotel met ALLES wat maar mogelijk is. Jammer van de cocktails dus, maar ze hebben vast alcoholvrije.
    :)

Ik wil ook wel een boxspring!

15. Niet meer actief

Hallo meiden, ben hier sinds ik me voorstelde vorige week niet meer geweest. Kon tijdje niet op internet komen.

Ik heb die eerste dag een aanvang gemaakt om alles te lezen van dit topic, maar kwam geloof ik tot pagina 19 of zo toen ik me bedacht dat ik dit allemaal niet kan bijhouden en het teveel is om alles te gaan lezen.
    Ik heb dan maar bedacht nu als het ware 'vers' te starten en zo goed als mogelijk dit topic in de gaten te gaan houden op de weinige dagen dat ik achter mijn pc te vinden zal zijn. Het is ten eerste erg druk met (fulltime) werk en studie daarnaast, ten tweede voel ik me sinds ik zwanger ben nu niet bepaald zo lekker, hahaha.

Ik heb sinds mijn eisprong iedere dag hoofdpijn (volgens de ha waarschijnlijk mijn hormoonspiegel) en ben misselijk (de hele dag, maar naarmate avond komt sterker). Kan slecht tegen allerhande geurtjes en heb nu weer te kampen met een nare koortslip :(
    Ik zie er uit alsof ik vijf dagen niet heb geslapen en zo voel ik me ook. Terwijl ik meer dan ooit slaap. S'avonds val ik om 21 uur al op de bank in slaap en ben s'ochtends niet uit bed te porren. Maar verder gaat het wel goed hoor :)

Ik heb overigens iedereen (familie, vrienden en collega's) al verteld dat ik zwanger ben. Ik kon en wilde dit gewoon niet voor me houden. Iedereen reageert laaiend enthousiast (want kent al jaren mijn grote kinderwens) en ik heb zelfs al enkele lieve kaartjes en cadeautjes ontvangen.
    Ik vind het wel jammer dat ik nog zo lang moet wachten op mijn eerste echo. Die stond eerst gepland voor 27 april, maar ivm mijn werkzaamheden die dag kon dat niet door gaan. Nu moet ik wachten tot 3 mei :( Pffff, dat is nog zolang he? Kan niet wachten tot ik in ieder geval bij de verloskundige terecht kan.

Gisterenochtend werd ik ineens wakker met een soort van paniekgevoel: "Oh, stel dat het een tweeling is?". Mijn zusje is momenteel zwanger van een tweeling en het blijkt in mijn familie te zitten, dat wist ik helemaal niet. Zowel de vader als moeder van mijn moeder (opa en oma dus) hebben een tweeling in het gezin. Nu stijgt bij mij de spanning toch wel...het zal toch niet?

Nou meiden, ik hoop snel met jullie allemaal in gesprek te raken.
    Liefs, Indigo

16. Ma2Be

Ma2Be Bekend lid

Oct 13, 2006
    994
    0
    0
    @Roelie: Ongeloofelijk, ben gewoon een beetje zenuwachtig om het onze ouders te vertellen. Mn schoonouders zijn al 5x opa en oma, maar voor mijn ouders is het de eerste.. Maar geen van allen verwacht denk ik dat we er al mee bezig waren, verrassing! Heb gewoon een beetje een sinterklaasgevoel nu hihi

@Sizzel: ik heb maandag met 7 weken mn eerste echo, vanwege een zware bloeding vorige week.. spannend!

@amarante: wanneer ga je trouwen? Succes met de jurk passen! Ben ook wel ergggg jaloers op je reis joh. Mexico, echt lekker, geniet ervan!

@laatje & zomaar: dat is wel even schrikken, hoop dat alles verder goed gaat meiden.. rustigjes aan maar even, dat kan zowiezo geen kwaad. Ik heb me deze week ook ziekgemeld, bij mij was t dan ook geen bruinverlies maar nogal een bloedbad. Hoewel de huisarts zei dat t een adertje was, ben ik toch nog onzeker hoor en pas gerustgesteld als ik maandag een kleine frummel op mn echo zie.. Jullie dus ook veel sterkte, het zijn spannende dagen (en dat duurt nog een maand of 8, pffffft - voel me nu al een overbezorgde moeder hihi)

@murmel: beterschap met de misselijkheid.. ik zie in je banner dat dat dus begint bij 7 weken? Ik hou mn hart vast na komend weekend ! Ben nu zelf vooral nog misselijk van de combinatie van peperkoek, cashewnoten en paaseitjes (bij gebrek aan nicotine), maar da's een kwestie van eigen schuld (dikke bult haha).. Laat je het weten als het weer wat beter gaat?

@Indigo: Met een hele grote kinderwens.. zou je twee dan niet leuk vinden? Lijkt me super!

Vanochtend heb ik me volledig laten gaan in de h&m (ook bij gebrek aan nicotine).. had een kortingsbon gekregen bij een zwangerschapstijdschrift dat ik kreeg opgestuurd en die was tot morgen geldig. De score: 2 mama blouses, in wit en zwart. Een leuk grijs met zwart gestreept tuniekje, een dun zwart bolero'tje en een little (maat L -op de groei) black dress.. Tsja. Stel je voor dat ik morgen opeens al mn kleren niet meer pas..! Ik heb zelfs nog een leuke sweatpants en t-shirtje teruggehangen, maar de schade was toch nog meer dan 100 eurie (en dat was zonder de 8 euro korting haha), oeps. Het bonnetje is dus vakkundig verdwenen, en de kleren heb k nog maar even in de kast gehangen, weet namelijk nog niet zeker op manlief al helemaal klaar is voor de kostenposten die een zwangerschap en kleine met zich mee gaan brengen!

Nou, een goed weekend gewenst allemaal, groetjes..

17. Moah

Moah Actief lid

Jan 7, 2007
    193
    0
    0
    Hallo iedereen,

Allereerst iedereen van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschappen :D

Ik geloof dat jullie al een aardig grote groep zijn, maar ik wil er toch graag bij :) Ik ben uitgerekend op 25 november. Na twee jaar! Ik heb al twee keer een IUI behandeling gehad en deze maand stapten we over naar een ander ziekenhuis, we moesten nu weer zelf gaan klussen EN VOILA ZWANGER! Echt helemaal leuk.....Wel erg spannend, maar dat zullen jullie allemaal hebben denk ik.
    Ik ga me van het weekend goed inlezen.

Veel liefs Moah

18. Murmel

Murmel VIP lid

Jan 7, 2007
    6,628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Moah: wat ontzettend fijn voor je dat je nu zwanger bent geworden en nog wel via de natuurlijke weg. Helemaal geweldig! Van HARTE!

@Indigo: ja, helemaal bijlezen is wel erg veel werk, en als je een keer iets zegt of vraagt dat al eens ter sprake is geweest: maakt niet uit natuurlijk! Wel vervelend van je hoofdpijn, maar hopen dat dat snel minder gaat worden met de weken.

@Ma2Be: lekker dat shoppen, heel goed om jezelf eens te verwennen met nieuwe lekker zittende kleren. Daar moet je mannetje maar gewoon aan wennen hoor!
    Tja, mn misselijkheid.... bij iedereen is het weer anders, voor hetzelfde geld krijg jij nergens last van, ik hoop het voor je! En errug goed dat je nog steeds niet rookt, volhouden he?!
    Ik heb net mn eerste pilletje ingenomen, hoop maar dat het de misselijkheid gaat indammen. Het is wel een medicijn speciaal voor dit soort misselijkheid, dus ik hoop het echt!

@Amaranta: owww dat klinkt heerlijk! Heerlijk weg als getrouwde EN zwangere vrouw naar de zon, dat wordt genieten! En een goeie combi van cultuur en daarna strand, zalig.

19. Rachel85

@Moah, Welkom en hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap.

20. laatje

laatje Fanatiek lid

Nov 5, 2006
    1,058
    0
    0
    Schoonhoven
    Hallo allemaal,

Sorry voor mijn late reactie, ik moest gister direct vanuit ziekenhuis naar belangrijke vergadering en had daarna nog een etentje met collega's.

Maar ik kan jullie melden: ik heb een hele goede echo gehad! Duur van de zwangerschap (7w3d)klopte precies met mijn berekening (met ovulatietesten gewerkt, dus kan niet missen). En hartje klopte krachtig met al 140 slagen per minuut. Verloskundige heeft direct alles erom heen ook goed bekeken en het zag er allemaal prima uit. Ze kon me vertellen dat de kans dat het nu mis gaat een kans is van 2%. Laten we maar hopen dat ze gelijk heeft. ik kan nu pas zeggen: ja, ik eindelijk op de roze wolk (wel misselijk en moe, maar die roze wolk is er!). Ik zal wel blij zijn als de 12/16 weken voorbij zijn.

Om op die roze wolk te kunnen blijven zitten heb ik besloten jullie (voorlopig) te verlaten. Ik lees te veel negatieve verhalen op de forums en ga me dan weer meer zorgen maken. Ik wacht nu rustig de 12 weken af. Dan ga ik het van de daken schreeuwen en dan kom ik jullie zeker weer opzoeken! En dan gaan we samen de rest van de 9 maanden volmaken.

Ik hoop dat jullie hier begrip voor hebben. Ik wens juliie heel veel geluk, plezier en succes toe voor de komende weken en hopelijk heel snel weer tot ziens!

Dikke knuffel!

Share This Page