Vrijdag intake gehad bij de VK. Alles was verders goed een nette bloeddruk schrok alleen heel erg van het gewicht. Slik. Moet alleen nog een afspraak maken voor een echo. Dit kan ik pas di doen. Volgens de VK ben ik 9 wk en 4 dagen zwanger. Scheelt een week. en daarmee zou ik officeel dus niet meer bij de nov. mama's horen (30 okt) maar ik blijf toch lekker hier. Ben nou zo vertrouwd met jullie en misschien zegt de echo wel weer anders. Verders is er al weer erg veel geschreven. esje welkom bij de nov mama's.
@ amaranta : Gaaf zeg Mexico.. Ik ben er 2 jaar geleden geweest, een kado van mijn ouders! Echt helemaal super! Je moet echt naar chitzen itza gaan, echt zoooo gaaf! Ook de cenotes in mag je niet missen!dolfijnen zwemmen in Cancun is ook super! Moet je wel een hele dag gaan, echt geweldig! Het leuke is ook dat die beestjes voelen dat je zwanger bent.. hihi.. blijven dan allemaal bij jouw in de buurt! Zeker doen dus! \/ @ Esje : Welkom bij de novembermama's! @ Moah : en ook jij natuurlijk welkom! @ laatje: Super dat je een goede echo gehad hebt! Ik hoop dat je nu nog meer kan gaan genieten van je zwangerschap!
dank je sizzel, vind het hier ook veels te gezellig en anders moet ik bij de okt.mama zoveel in halen met lezen haha.
tari, schrok je van je eigen gewicht? sizzel, chitzen itza doen we ook aan ja. We hebben een vaste rondreis maar daar komen we in ieder geval. Net die prikken laten zetten. Ik voel em nog zitten Ik zag er erg tegenop. Ik snap niet dat ik zo kleinzerig ben. Heb ook een piercing en een tattoo dus wat dat betreft....
@Laatje: gelukkig dat alles goed was en ik kan me goed voorstellen dat je eht forum even laat voor wat het is. We zien je gewoon terug over een weekje of 5! @Tari: lekker gezellig hier blijven hoor, wij zijn ook al helemaal aan jou gewend Bij mij lijken de medicijnen aan t slaan, ben vanmorgen een heel stuk minder misselijk, pfff dat is wel even een verademing! Maar blijft wel vervelend dat ik medicatie slik tijdens mn zwangerschap, ben ik niet zo'n fan van....
dag meiden, alles goed met jullie? Met mij gaat het super eigenlijk, nergens maar dan ook nergens last van behalve één ding: moeeeeeeeeeeeeeee, na het werk moet ik gewoon even slapen, het gaat niet anders, val bijna in slaap waar ik dan sta, maar daarbuiten heb ik nergens last van, zal wel blij zijn als ik maandag bij de gyn. ben geweest... eindelijk meer nieuws en misschien het hartje al horen kloppen is de echo aan acht weken uitwendig of inwendig? groetjesssssssss en geniet er allemaal van he! xxxxxxxxx
Hallo allemaal, Hoe is het hier? Gaat alles nog goed met jullie? ik ben een hele tijd niet geweest, beetje druk geweest (beetje erg) en geen internet sorry meiden. Maar nu ben ik er wel weer hoor Ik ga morgen naar de paranornaalbeurs ofzo.. Haha! lijkt me wel leuk! en misschien kom ik ook nog wat meer te weten Je weet maar nooit..
@Laatje tot over een paar weekjes. Gelukkig was alles goed met je kleintje. Vandaag wezen shoppen voor de caravan en natuurlijk neem je weer veel meer mee als de bedoeling was. heb zelfs 1 dingetje mee genomen voor de kinderkamer er lag een heel leuk lampje van winnie de pooh. als je hem aan doet dan is winnie de pooh wakker en als je hem uit doet gaat winnie de pooh slapen en staat er good night vond hem zo leuk dat ik die maar mee heb genomen
@amaranta, ik schrok echt heel erg 3,5 kilo al aangekomen. Ik eet voor mijn gevoel niet echt veel meer, ja wel vaker van wege de misselijkheid. Zal ook wel wat vocht bij zitten, maar ja schrok wel heel erg. Maar ja het zegt nog niets, kan straks wat minder hard gaan, hoop ik. Lijkt me geen pretje zo'n prik. maar is het voor een leuk doel.
@laatje: natuurlijk alle begrip. Tot later en geniet van je zwangerschap! Bij mij gaat het lekker, begin te wennen aan het idee en probeer me rustig te houden. Heb vandaag fotolijstjes gekocht en daar de tekst in: Je kunt me niet horen Je kunt me niet zien Eind november word ik pas geboren Mag mijn foto dan in de lijstje misschien? (gepikt van iemand van dit forum) Morgenmiddag naar schoonpa en vrouw, morgenavond komt mijn pa met vriendin, woensdag eten we bij schoonmamma en man en morgenochtend naar mijn mamma in het verpleeghuis (ze heeft 3 maanden geleden een beroerte gehad, vanaar)...ben zo benieuwd naar de reacties! Houd jullie op de hoogte!
@Barbabintje: tjonge, dat zijn heel wat opa's en oma's die jullie om je heen hebben dan . Maar wel rottig dat je moeder een beroerte heeft gehad. Herstelt ze wel goed? Even voor de zekerheid, niet om flauw te zijn, maar ik vind dat lijstje zo'n leuk idee, dat het zonde is als er een fout in je tekst staat, maar het moet zijn 'het lijstje' (of 'dit lijstje') en niet 'de lijstje'. Misschien dat je het nog kunt aanpassen? Want het is een heel lief idee! Veel plezier met het vertellen!
leuk bijna pagina 100 al haha... hier zijn gangetje, heb alleen sinds gisteren flinke BM krampen dus denk dat deze flink aan het rekken en strekken om mijn kleintje wat ruimte te geven... had ze al ruim 1,5 week niet meer gehad. meerdere hier last van? vandaag minder misselijk gelukkig, hoe is het bij jouw murmel? LIEK
@Lieke: lief dat je 't vraagt! Voelde me vandaag stukker beter met die medicijnen. Maar mag er maar eenjt eper dag en hij werkt max. 8 uur, dus in de middag begon het al weer op te komen helaas. maar ik ben allang blij dat ik even wat normaler heb kunnen functioneren! Mijn baarmoeder is inderdaad ook nog steeds ruimte aan het maken, maar wel al minder dan vorige week, gelukkig. Fijne avond allemaal!
De tekst in de lijstjes is "dit lijstje". Ik had hier de typefout gemaakt. Maar bedankt voor je oplettendheid Opa's en oma's genoeg inderdaad Helaas gaat het niet goed met mijn moeder Het herstel gaat heeeeel traag en het is niet zeker of ze uberhaupt nog naar huis kan. Hopelijk geeft mijn zwangerschap haar een extra "duwtje in de rug". Ik mis haar wel heel erg. Natuurlijk kan ik naar toe en knuffelen enzo, maar ze kan niet terugpraten (afasie). We gaan het morgenochtend vertellen en ik ben heel benieuwd hoe ze reageert (en of ze het helemaal kan bevatten).
Hallo iedereen, Ik ben de laatste ook tijd ook wat zwak en misselijk geweest... Even rustig aan gedaan dus. Nieuwe novembermama's: welkom, 'oude' novembermama's: sorry dat ik niet alles bij hou, ik hoop dat het goed met jullie gaat en dat de misselijkheid heel snel over zal gaan! Gisteren zijn we naar de VK geweest: het ziet er allemaal goed uit, ik zag echt het embryo-vormpje en het bewoog. Het hartje klopte regelmatig, dus wij waren helemaal blij . Toch onwerkelijk ofzo. Ik wist natuurlijk al dat ik zwanger was, maar nu voelt het pas 'officieel' ofzo. Minder is dat je het nu al begint te zien (het zal allemaal nog wel wat slapper zijn geweest vanwege mijn vorige zwangerschap en ik krijg echt al een klein buikje) ... We hadden dus besloten dat we het dus maar het best al konden vertellen aan iedereen. Als het hartje etc. er goed uitziet op een echo is dat een teken dat het goed lijkt te gaan en de eerste obstakels zijn overwonnen. Natuurlijk is het nog een kwetsbare periode maar mocht het misgaan, dan mag iedereen dat ook weten. Gisteren was mijn afstudeerfeest. Er waren heel veel mensen, familie, vrienden en collega's. Het is traditie bij mijn vriendinnen dat we een speech voor elkaar doen op het afstudeerfeest. Twee van mijn vriendinnen gingen op een gegeven moment een verhaal vertellen over onder andere mijn studententijd en ze lieten tijdens hun verhaal ook foto's zien op een groot wit scherm (hmm, best genant soms). Op het eind zeiden ze dat óók 2007 een heel bijzonder jaar voor me zou gaan worden en verscheen opeens de echo van gisterochtend op het scherm. Eerst bleef het stil en toen barstte er een enorm geschreeuw en geknuffel los, heeeeeel gaaf!
echt leuk zo op dat scherm,gaaf gedaan. hier gaat het ff niet zo lekker ben zoooooooooo moe en gister enorm veel over gegeven.mijn borsten staan op springen lijkt wel. heb gister met mijn mannetje gevreen maar vond het eigenlijk heel erg eng. heb het bij mijn vorige zwangerschappen niet zo gehad.ben zo bang dat het mis gaat en ik weet niet waarom.heb nog nooit een MK gehad. maar lees zoveel erover op internet dat het door mijn hoofd blijft spoken. ben mezelf helemaal gek aan het maken lijkt wel.