November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    ligt dat neit aan je pagina-instellingen?

2. jolger

jolger Actief lid

8 mrt 2007
    124
    0
    0
    zal ik eens proberen de 100 ste pagina te openen.

Met mij gaat het verder wel redelijk. De ene dag heb ik veel last van misselijkheid en de andere gaat het wel.

Om 14.00 moet ik gaan werken en dan heb ik drie dagen vrij. Woensdag naar de verloskundige daar kijk ik toch wel naar uit.

Ik wens jullie alvast een aankomende fijne week toe !

Groetjes,
    Jol

3. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.290
    263
    83
    haha nog geen 100ste pagina? wat gaan er veel op een pagina zeg.

LIEK

4. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.290
    263
    83
    pss vandaag mijn mijlpaaltje van 7 weken bereikt klinkt al wel stoer haha.

5. Ma2Be

Ma2Be Bekend lid

13 okt 2006
    994
    0
    0
    Ik probeer het ook:

!100!

6. Ma2Be

Ma2Be Bekend lid

13 okt 2006
    994
    0
    0
    Haha Lieke was me voor :)

Hey Lieke, ben vandaag ook precies 7 weken.. heb maandag (morgen) mijn eerste echo al. Jij hebt hem ook best vroeg bij 7 weken al.. spannend! Veel succes!

7. unner

unner Bekend lid

17 dec 2006
    663
    0
    0
    juffrouw
    Zuid-Limburg
    Hallo meiden!

Aan alle dames natuurlijk van harte gefeliciteerd.
    Mag mezelf ook melden hier. Joepie! Ik ben op 27 november uitgerekend, dus nog wel een tijdje te gaan.

Groetjes,

Unner

8. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.290
    263
    83
    :idea: Ma2Be
    jij heel veel succes morgen met je echo , ik mag nog even wachten tot woensdag. Kan nie wachten tot het zover is.
    Leuk he 7 weken zwanger , morgen stappen we de 8 ste week al in .... :)

9. Niet meer actief

Hallo meiden, ben ik ook weer effe. Zometeen komt een vriendin op bezoek, dus nu nog effe snel hier posten.

Ma2Be, hoe reageerden je ouders op het goede nieuws? Maandag al je eerste echo, wat spannend....
    En, ja mijn kinderwens is inderdaad harstikke groot, maar als ik heel eerlijk ben zou ik toch liever in verwachting zijn van 1 beebje, dan gelijk van 2. Al is de kans dat ik een tweeling krijg zeker aanwezig. Het lijkt me gewoon fijner om 1 kleintje alle aandacht te kunnen geven ipv deze te moeten verdelen over 2 van die lieverdjes.

Moah, welkom. Super dat je toch spontaan zwanger bent geworden buiten de IUI om. Zo ging dat bij mijn zusje ook. 2 pogingen achter de rug, bij de 3e is haar eitje veel sneller gesprongen dan voorzien, waardoor de IUI niet door kon gaan. In die maand spontaan zwanger geworden van een tweeling!!

Laatje, fijn dat je zo'n mooie echo hebt gehad, lijkt me heerlijk om te weten dat de kans dat het mis gaat nu bijna nihil is. Ik begrijp je keus om even afstand te nemen van het forum. Hoop je over paar weken weer terug te zien hier.

Tari, eigenlijk oktobermama dus. Prima dat je hier blijft, is inderdaad zoveel lezen (snap je gelijk waarom ik dat hier ook maar heb opgegeven ;) ) als je naar ander topic gaat. Wanneer heb je de eerste echo? Goh, 3,5 kg aangekomen is inderdaad al best veel. Maar als het verder allemaal goed gaat is er toch niets mis mee?

Murmel, fijn dat je nu minder misselijk bent door die medicatie!

Julie, die moeheid is heeeeeeel herkenbaar. Ik val om 21 uur gewoon rechtop in slaap en kom s'ochtends bijna niet uit bed. Voel me heel de dag doodmoe. Jij hebt maandag ook je echo. Wat spannend....

Rachel, wat leuk zo'n lampje!! Nu komt er vast nog meer bij ;)

Barbabintje, je hebt vandaag een drukke vertel-dag. Hoe reageerde je moeder vanochtend? Lijkt me wel moeilijk voor je dat het zo slecht met haar gaat.

Lenthe, fijn dat de echo zo positief was en je je nu officieel zwanger noemt! Hartstikke leuk, die foto's tijdens je afstudeerfeest. Ik kan me zo voorstellen wat voor leuke feestvreugde er daarna losbrak :D

Ruby, jammer dat je jezelf zo gek maakt meid. De kans dat het goed blijft gaan is immers vele malen groter. Probeer vooral te ontspannen en positief te denken! Wat dat vrijen betreft....ik kan me voorstellen dat je dat effe eng vond. Ik heb totaal geen zin om te vrijen door mijn misselijkheid, maar vind het eerlijk gezegd ook wel erg spannend om het weer te doen, ben dan ook wel beetje bang denk ik.

Gisteren heb ik een goede dag gehad. En daarmee bedoel ik dat ik niet misselijk was. Die kwam pas om 20 uur weer opzetten, weliswaar dubbel zo hard, maar goed.... Wel een humeur om op te schieten gisteren. Enorm prikkelbaar en voortdurend klaar om een fikse ruzie met mijn vriend te starten :( Tja, ik zal het maar op de hormonen gooien he? :)

Pfff, ik vind het trouwens wel enorm lang wachten hoor tot 3 mei, zeker omdat ik me nu voortdurend afvraag of ik misschien zwanger ben van een tweeling (ik zie ineens overal tweelingen ook).

10. Niet meer actief

En welkom Unner, ik moet zelfs 1 dagje langer dan jij gaan ;)

11. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Hallo dames,

Ik ben er even een weekend niet en ik moet gelijk een half uur bij lezen. hahahaha. Voor alle nieuwe mama's welkom hier. Morgen mijn eerste echo in het ziekenhuis om 14.30 Ben best wel zenuwachtig. Maar gelukkig gaat mijn mannetje mee. Die kon vrij krijgen van z'n werk. Eindelijk kunnen we dan onze kleine frummel zien!

12. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.290
    263
    83
    ik moet bekennen dat ik het best moeilijk vind om alles persoonlijk te benoemen. ken alle namen niet zo goed nog.
    LIEK

13. Jente

Jente Actief lid

18 feb 2007
    273
    0
    0
    Alvast heel veel plezier. Ik mag dinsdag en begin het ook al behoorlijk spannend te vinden ...

Jente

14. Moah

Moah Actief lid

7 jan 2007
    193
    0
    0
    Indigo, wat grappig dat jouw zus ook twee IUI behandelingen heeft gehad en nu spontaan zwanger is, van een tweeling nog wel Echt supermooi!
    Sizzel, Stacia en May2be(hoop dat ik niemand vergeet), jullie hebben morgen jullie eerste echo, spannend.....maar wel erg mooi lijkt me. Jullie hebben hem ook lekker snel. Ik kan dinsdag pas bellen en dan ook maar hopen dat het binnen een paar weken is.

En wat is het Heerlijk weer 8)

15. Rachel85

Rachel85 Niet meer actief

@Unner, Hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap en natuurlijk hartelijk welkom.

16. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Hallo allemaal!

Alle nieuwe mama's natuurlijk welkom! Lekker genieten!
    Ik heb wel het idee dat het druk is in november qua bevallingen! :D
    Ik heb vrijdag een bruiloft gehad, waar ik ceremoniemeester van was. Poepoe, dat viel niet mee! Ik kan nu al merken dat ik veel minder kan hebben en al lang niet meer drie dingen tegelijk kan doen..... Maar het is allemaal goed gekomen.....

@ Roelie: hou je het niet-roken nog goed vol? Ik vind het wel heel moeilijk, maar we bikkelen door...... Het houdt me wel nog heel erg bezig en dat vind ik eigenlijk wel iets minder leuk....

@ iedereen die morgen al echo heeft. Jaloers! Ik moet nog twee weken wachten! M'n geduld raakt op! hahahaha :)

Geniet nog lekker van deze mooie zonnige zondag!

17. Moah

Moah Actief lid

7 jan 2007
    193
    0
    0
    Marije, ik herken dat echt: niet veel dingen tegelijk kunnen doen. Ik ben van mezelf al vrij chaotisch maar nu helemaal. Ik zie mijn vriend soms naar me kijken met een blik van: snap er niets van hahaha

18. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Hahahaha, ja, die van mij kan me soms ook zo raar aankijken...van: waar ben jij nou helemaal mee bezig?! :)

19. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Mijn vriend zou dolgraag een tweeling willen. Ik moet er niet aan denken dat ik al van een kind moet bevallen. Zie er echt als een berg tegenop. Laat staan van 2 achter elkaar :S

20. Moah

Moah Actief lid

7 jan 2007
    193
    0
    0
    Amaranta, ik denk dat het tijdens de bevalling niet eens meer uitmaakt of je er van één bevalt of van twee, ze moeten er toch uit. Mijn schoonzus is bevallen van een eenling en van een tweeling, die laatste ging veel sneller én minder pijnlijk.
    Niet dat ik nou met plezier aan de bevalling denk, vind het ook eng. Maar het moet toch gebeuren en dan :D

Deel Deze Pagina