November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Jen: hmmz bij jou dus ook nog verfstress, balen!
    Even diep ademhalen en anders vandaag gewoon lekker niet gaan verven. Misschien kun je beter eerst beetje opruimen en zorgen dat alles mooi klaar staat als je bv. morgen verder zou gaan. Want gestresst gaan schilderen werkt niet, vrees ik (tenminste, dat zou bij mij averechts werken!). Sterkte met deze fijne klus!

2. Niet meer actief

Heb ff lekker niks gedaan, hubbie heeft gekookt! :confused: Doet ie normaal nooit....zou hij het dan toch gaan snappen ;)

Het vervelendste is nog wel dat ik wel wist waar ik moest beginnen, raampjes afplakken.....Maar de tape blijft niet plakken! Erg frustie!

Toen wilde ik de wc deur schuren, dacht dat licht opschuren wel voldoende zou zijn, maar helaas; die moet gewoon weer helemaal kaal..

En dat was dus de druppel, toen had ik het helemaal gehad!
    Kijk er nu weer wat zonniger tegenaan na mijn "pauze" .....
    Dus zo ff in bad denk ik en dan misschien toch nog wat doen.

3. Niet meer actief

@Ilse; wat fijn dat jullie met z'n allen zo hebben kunnen genieten van de pretecho! Geweldig, zeker wel heel blij dit alsnog gedaan te hebben?

@de rest; waar is iedereen?! Overdag kletsen jullie als bezetenen, maar 's avonds...als de hardwerkende onder ons er tijd voor hebben, is het rustig... :)

4. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Indigo, geen pieleke of wat anders gezien?

5. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik bedoel Ilse.

6. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    daar was ik ook al benieuwd naar! Of hebben ze dat gebied omzeild?

7. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik heb vanmorgen echt een ENORM punthoofd moment gehad.
    Toets afnemen bij groep 3.

"Wijs het 1e woord aan"
    "Het EERSTE woord"
    "Nee niet het laatste het eerste"

"Hier zie je 2 rijtjes, kijk de juf wijst het aan"
    "Welke woorden uit het 1e rijtje en het 2de rijtje rijmen?"
    (dan gaan er kinderen woorden zoeken bij de andere opdracht)

"zet een cirkel om...."
    alles behalve een cirkel....

grrrrrrrrrrr mijn buurman (ook gr 3 had er ook een punthoofd van)

8. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Zo alles weer aan kant...heb net de honden uitgelaten meteen een harde buik erachteraan...ook geen gezicht stond bij een boom uit te puffen de overburen zullen wel denken :confused:

Indigo: rennies helpen hier af en toe, maar als ik echt misselijk ben is er maar 1 ding wat echt helpt...overgeven :pale:
    Niet echt lekker, wel effectief :D
    Kan me voorstellen dat je uitkijkt naar je 2 neefjes! Een kraamkado...kijk eens op www.leukekadootjes.nl kun je misschien leuke inspiratie opdoen? Een luiertaart ofzo komt vast wel van pas met 2 van die poepdoosjes :D
    Over die slaapzakjes: ik doe altijd de mouwsgaten afspelden met een babyveiligheidsspeld (Hema) dan hoef je ze niet in te naaien!
    Herkenbaar trouwens dat van je ouders...de mijne komen vrijdag (ben ik jarig) maar zullen uit hunzelf niet de babykamer gaan kijken :(

Esther: ik heb natuurlijk enige opleiding op hondengebied ;)
    Ben zelfs van plan om ooit de opleiding bij Martin Gaus te gaan volgen!
    Ben het niet altijd helemaal eens met hem, maar ik kan vast heel veel van hem leren.
    Veel mensen doen idd erg spastisch zodra er een andere hond bij hun hond komt, zeker bij mijn duitse herders kan ik dat merken,
    ik heb echt wel meegemaakt dat mensen gewoon de weg overstaken om mijn hond maar te ontlopen...
    Toen ik alleen mijn newf nog had liep ik vaak in het bos, hond lekker los en daar liep altijd een mens met een deense dog teefje...
    Tsja leuk teefje van 2 en een newf reu van 2...de hormonen vlogen in het rond :D En dat mens maar spastisch doen...
    Kom op zeg, zolang die teef niet loops is bijt ze echt wel van haar af hoor! Over het algemeen lossen honden het onderling prima samen op,
    ik zie het heel duidelijk nu ik er 3 heb, er is gewoon een duidelijke rangorde en er word wel eens wat gesnauwd en gehapt onderling maar nooit tot bloedens toe...

Blondie: voor zover ik weet geen echo's meer hier, zou het niet erg vinden om nog even een kijkje te nemen trouwens!
    Misschien is het een groeiecho?
    Succes trouwens bij je date...spannend hahahahahahaha!

Jen: kan me voorstellen dat je er gek van word! De nesteldrang begint zo onderhand lekker toe te slaan he bij ons allen!
    Ga nou eerst ff lekker in bad, zorg voor een goede nacht slaap en dan kijk je er morgen heel anders tegenaan!

Serafijntje: heel veel plezier in Parijs!
    En beterschap met je keelontsteking!

Ilse: klinkt als een superecho!

Ik ga ook even in bad eens kijken of die harde buik dan verdwijnt...
    xxx Roelie

9. Niet meer actief

@Roelie; aangezien je behoorlijk wat ervaring hebt met honden, misschien heb je een idee hoe wij ons monster van een Jack Russel op bepaald gebied kunnen aanpakken...

Vorig jaar is er een duitse herder bovenop hem gesprongen om een tak af te pakken, dat beest is er door zijn eigen baas letterlijk vanaf geschopt! Echter sindsdien is iedere hond die hij tegenkomt de sigaar; zijn nek en rugharen gaan overeind, hij gromt blaft enz....

Alleen een heeeeele grote mond, maar puntje bij paaltje flikt hij niets, ik waarschuw de meeste mensen met hond in ieder geval wel en sommige weten het ondertussen uit ervaring.

Maar heb je misschien enig idee hoe we dit kunnen oplossen?
    Overigens; we kwamen gisteren een jack russel pup tegen, ook een reu en dat was meteen dolle pret! Hij vond het geweldig...terwijl terriers onder elkaar meestal de grootste rellen schoppen.

10. Niet meer actief

@amaranta; oh, wat frustrerend zeg! En voor jou nog meer als voor je collega ivm de hormonsters...Of heb je daar niet zo'n last van? ;)

11. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Hij is ook zwanger zegt ie ;)
    Alleen had ik de handleiding niet gebruikt en ik had dus veel mogen 'verklappen' dan dat ik deed...
    Ik had woorden mogen voorlezen en dat heb ik niet gedaan... maargoed...

12. Niet meer actief

Hahaha, :)
    Je had jezelf dus wat frustatie kunnen besparen...ach ja, weet je dat voor de volgende keer...

13. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Even snel een berichtje. Ben te moe om te reageren op dit moment. Hubbie is thuis dus ik kruip lekker tegen hem aan op de bank. Ik kom morgen weer langs.

14. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    ik heb de middengroep, ik mag opzich best van ze verwachten dat als ze een plaatje van een kam zien, ze ook daadwerkelijk weten dat dat een kam is...
    dat ze dan op de plek van van het kruisje kXm een ee invullen is een ander probleem...

15. Niet meer actief

Euh ja, da's wel heel erg zeg....pfff
    Vind het knap dat je daar dan nog geduld voor kunt opbrengen, geloof dat ik het je niet na zou kunnen doen...

16. Niet meer actief

Praat niet over honden, als ik ergens bang van ben zijn het honden wel. Ik steek idd de straat over als iemand met een hond me tegemoed komt lopen :oops:

17. Niet meer actief

Haha nee geen pieleke gezien, dat gebied heeft ze inderdaad omzeild. Ik kaartte het op een gegeven moment nog wel aan en toen vroeg ze het nog even een keer extra, maar Willem wilde het echt niet weten en ik heb toch ook volgehouden haha, erg he!

Ze zei er ook bij, dat ze het zelf ook niet heeft gezien omdat ze dus niet in dat gebied gekeken heeft, dus ik hoef haar niet morgen te bellen om haar uit te horen :) En ik moet zeggen dat ik daar best een seconde aan gedacht had hoor hahaha

18. Niet meer actief

Nu blijft het een mooie verrassing, soms wil ik het geslacht van de kleintjes weten, maar ik ben blij dat ik het nog niet weet.

19. Niet meer actief

Precies dat overheerst hier ook. Ik ben razend nieuwsgierig hoor en als ik alleen geweest was, had ik t misschien wél gevraagd. Maar ik weet ook dat ik er spijt van krijg als ik t weet, want dan is de verrassing eraf, die we juist zo graag willen. Dus ik ben gewoon geduldig en hou me in hahaha..maar wel moeilijk hoor.

20. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Wij wonen recht tegenover een sportschool. Ik denk dat als ik zeg dat het ong 5 meter lopen is dat ik dan al lieg...
    Anyway, nu lag er vandaag een brief in de bus dat de buurtverening (waar wij overigens geen lid van zijn) de sportschool wil aanklagen wegens geluidsoverlast.
    Ik vind het echt de grootste onzin die er bestaat. Ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken maar ik heb echt geen last van geluidsoverlast, en ik kan me niet voorstellen dat iemand anders uit onze straat (want dat staat er in die brief) wel last van ze heeft... (het gaat om het geluid van de airco en de muziek)
    Dat de straat erachter last van ze heeft is weer een ander verhaal).
    Anyway, op onze steun hoeven ze dus niet te rekenen.
    Als het nou over de parkeeroverlast ging.... dan zouden ze me wel meehebben want daar word ik dus wel gruwelijk gestoord van. Ik kan niet eens in mn eigen straat parkeren omdat de sporters te lui zijn om 2 meter door te rijden naar de parkeerplaats. Met als gevolg dat ik wel m n auto op de parkeerplaats moet zetten ipv gewoon voor mn deur...

maargoed, ik ben dus voor de sportschool

Deel Deze Pagina