Dafje ik ga zo maar eens trainen.... Heb vanmiddag tot 4 uur op school gezeten, gewoon een beetje overwerkt misschien...
Ik brei elke ochtend een trui en vaak 's avonds nog een keer.... Soms kan ik wel 4 of 5 sjalen op een dag breien.. Patrick Kluivert en Mandela komen ook nog weleens langs
Smakelijk eten. Ander woord voor poepen! Kakken Schijten Kleien Keutelen Meuren Bouten Drieten (Achterhoeks) Bamsen Reutelen Ruften Batsen Dirken Reetracen Trompetteren Metselen Drukken Toileteren Werk aan de Winkel Een bruine trui breien De wc-eend voeren Sanitair relaxen Een (bruine) beer verzuipen Bielsen leggen Bruintje uitlaten De rug snuiten Omgekeerd eten Een bruine stropdas punniken Een dino kleien Uit de bilnaad gieren Uit m'n sterretje brullen Een bruine punt of splinter uit mijn rug drukken of halen Even mijn ruggegraat verleggen Een fax uit Darmstadt ontvangen Een anaalyse maken Een zak tuinaarde openscheuren De rug met een stippellijn verlengen De sik verzetten (Twents) Er een barretje of 3 achter hebben staan De pot funderen Een uitdraai maken Uit de broek hoesten Uit de kont kotsen Effe mijn rug uit drukken Downloaden De krent oprullen Alles achter de rug hebben Roet in het eten gooien De aambeien schoffelen Een taart bakken Van knallenstein gaan De nageboorte zal wel zo komen Een blokhut bouwen Een 'eitje' leggen (Limburgs) De brune hengst op stal zett'n! (West-Fries) Uit de heup kuchen Een mol steken (oud-Nederlands?) Een Forrest Dump maken (in het bos poepen) Een bruinvis lanceren Een bolus draaien Even mijn rioolbelasting betalen Een dammetje bouwen Even uit mijn aars beulen Een laxatierapport opstellen De aambeien smeren Even wat per buizenpost verzenden Hendrik begraven (Gronings) Meneer de Bruin meldt zich Nelson Mandela op de trein/boot zetten Even Kluivert uit de selectie zetten Wie niet betaald, moet er maar uit Hij geeft al kopjes Goh, ik wist niet dat ik het in me had... Het is dringend ik heb al ontsluiting Even naar die bleke jongen met die bril Het was weer twee keer doortrekken Er staat een bruine beer aan 't hek te rammelen Ga even mijn rekoefeningen doen Even de aardappelen afschudden Hij steekt zijn tong al uit Ik voel 'm al tegen het textiel aan drukken Beter in de vrije lucht dan in een benauwd gaatje Effe naar kantoor Mijn endeldarm legen Kringspieroefeningen doen Even naar de drukkerij Even een pijp oud eten er uit drukken Een offer brengen aan de wc-goden Ik ga even regeren op de porseleinen troon Het mestoverschot bevorderen De aambeien föhnen Een ei leggen Een chocoladetaart maken Ik heb er eentje tegen het doek zitten Ik ga even een agentje boetseren
Ik ook, hebben studiedag gehad... Pff vermoeiend zo'n dag, veel vermoeiender dan een gewone schooldag... Lijkt wel lekker zo'n school bezoeken, was ook heel leuk om bij een ander in de kleutergroep te kijken en te praten met die leerkracht over hoe ze werken, maar dan een verhaal aanhoren van een Ib-er op een houten stoel en vervolgens pijn in je kont en rug krijgen van het zitten is niet zo fijn.
Van de ene kant moeten ze van mijn nog wel even blijven zitten, met 32 weken vind ik ze nog wel iets te klein. Maar van de andere kant, begin ik mijn mega dikke buik ook wel beu te worden.
Rob heeft alvast de beertender aangezet...morgen komt er visite Het is trouwens geen beertender maar een wunderbar. Kan ook frisdrank of water in.
Zeker, maar dat had ik toch al wel vanaf week 30, maar nu komt het echt steeds dichterbij en ik heb zoiets van: laat maar komen, kan me nu niet snel genoeg gaan Misschien denk ik daar straks in mijn verlof anders over... omdat ik dan nog even wil genieten van het zwanger zijn... maar nu ik nog werk heb ik zoiets van die laatste 3 weekjes werken kunnen me niet snel genoeg gaan!
Tja Gwen, gaat hard nu. Al vind ik dat de laaste weken wel maanden lijken. 1e en 2e trimester gingen veel sneller voorbij.
Ik werk me echt een ongeluk nu. Nog steeds geen vervanging maar ik moet en zal de klas picobello overdragen. Over mij wordt straks niet gezegd dat ik mn zaakjes niet op orde had.
Ik vind mn buik ook niet altijd even prettig, en volgens mij is mijn buik ienieminnie. Bukken is niet fijn en ik laat kinderen maar naar mij toekomen ipv ik naar hen toe. Ging vandaag heel goed.
Haha, Maria, de meeste daarvan ken ik toch wel haha. Vooral die bruine trui breien... Ik ben net ook even lekker wezen kleien terwijl je het lijstje maakte haha... Een beertender waar ook limonade in kan? Krijg je dan niet een vieze bijsmaak? Je moet je niet te hard uit de naad werken hoor Maria, want anders beval je straks nog te vroeg, dat wil je toch ook niet... En dan doen ze het maar even met een wat minder perfecte klas. Misschien heb ik wel makkelijk praten met een duo die de klas overneemt... Misschien tref ik straks de klas wel aan met allemaal andere regeltjes als ik weer terugkom en is het mijn klas niet meer... ben benieuwd... Ik kan mijn duo moeilijk aan de kant zetten als ik weer terugkom haha.. Carola, kan me voorstellen dat je je buik aardig beu begint te worden, hij is ook best groot. Lijkt me aardig in de weg zitten dan. Dat zit die van mij soms al, en dat is niet zo'n grote als die van jou. Auw kleintje trapt steeds in mijn ribben. De hele dag al... wordt een beetje beurs daar en ook in mijn rechterzij.... gisteren was hij/zij daar steeds aan het trappen. En van minder ruimte krijgen is hier volgens mij nog geen sprake, want het beweegt zich nog steeds suf de hele dag. Ik ben haast gewend aan constante bewegingen in mijn buik. Zal wel wennen zijn straks alsie eruit is...
Haha, dat doe ik al vanaf vorig schooljaar Maria, net als veterstrikken.. Nee ze mogen niet met de schoenen op mijn stoel, maar nu even wel Kan niet meer bukken om ze te strikken. Of ik laat ze voor me op de grond zitten met de voeten de lucht in. Ook zoiets met sokken en schoenen aantrekken na de gym.