Dafje, water en fris gaat in een ander plastic ding. Bier gewoon in een supermarkt vat. In de wunderbar passen alle merken.
Haha, van mij mogen ze niks... niet eens hun punt slijpen met de elektrische slijper....... mag van de buurman wel, dus daar gaan ze gretrig
Haha, ze mogen bij mij ook niet met de electrische slijper. Scheelt trouwens wel dat die nu in groep 3 staat, zeuren ze er ook niet zo om Raar van Ruby's topic!
Welk topic was dat? Die over geloof en sex ofzo? Of is er daarna nog een geweest? Zo'n beetje alle topics over geloof lopen wel uit de hand he, stom eigenlijk. @Carola, als je wilt kun je mij wel op de hoogte houden, ik ben toch meestal thuis. Heb je mn gegevens? @Roelie, wat een rotsituatie zeg. Kan me goed voorstellen hoe verdrietig je bent, is helaas erg herkenbaar voor me. Ik heb bijna een jaar geen contact met mn vader gehad, was heel moeilijk om vol te houden en nu probeer ik t nog tot een minimum te beperken, maar is knap lastig. Al die negativiteit word je zoo moe van he. Balen dat Rene je niet steunt, helaas is ook dát herkenbaar. Net even knallende ruzie met Willem gehad en ben t nu ook ff allemaal zat. Dikke knuf van mij!! @Muriel, ik kijk vanavond even op mn gemakje naar de kleding, je hoort nog van me. Ik ga ff op de bank liggen, zit er ff helemaal doorheen. Ga straks ook niet naar Samen Bevallen, kan t niet opbrengen nu, Willem gaat in zn eentje Liefs Ilse
Mijn moeder is hier en ik heb gelijk ruzie en weer buikpijn.... stom wijf Ze begrijpt niet waarom ik rijst bij de AH uit een doosje koop en niet de rijst gebruik die zij uit Spanje meeneeemt.....
Ligse Ilse, je niet te druk maken over dat je niet meegaat naar SB! Soms is het nu eenmaal belangrijker naar de lichaam te luisteren, wat zeg ik? soms? Zeg maar gerust altijd!
Hmm.. das niet om vrolijk van te worden iid Maria, doet ze dat expres of heeft ze niet door dat ze zo vervelend bezig is?
Omdat ik niet dezelfde rijst als haar gebruik. Nu ben ik dus de ondankbare dochter die niks van dr moeder aan wil nemen terwijl alle andere dochters dat wel doen. Ze is echt een schat hoor, maar zodra ze hier een voet over de drempel zet neemt ze het huishouden over, enorm irritant.
Nou volgens mij ben je oud en wijs genoeg om dat zelf te kunnen, maar das voor moeders soms lastig te begrijpen...
Bijvoorbeeld.... ze neemt altijd mijn was mee... En dan zeg ik dat ze dat niet moet doen en dan ben ik weer de ondankbare dochter die bla bla... En dan doe ik thuis de was en dan wordt ze boos dat ik de was heb gedaan want zij doet mijn was altijd. En als ik al de was al doe dan heb ik het verkeerd gedaan. Tja, ik zal het ook niet lerne als jij de was altijd mee neemt zeur!