Ik heb het al 10000 keer gezegd, en elke keer krijg ik te horen dat ik ondankbaar ben. Ze praat me dan gewoon een schuldgevoel aan.
Ze komen op de koffie.... mijn vader dan... mijn moeder begint de keuken te poetsen, te stofzuigen, op te ruimen, mijn was te verzamelen, noem maar op. Dan zeg ik: je bent hier nou te gast. Dan krijg ik als antwoord. Wees blij dat ik het voor je doe.
Hmm.. ik geloof dat jij het best in je eentje red, of nou ja met je mannetje! Heb je je moeder niet voor nodig toch? Jammer dat ze dat niet inziet!
Dan voel je je weer ondankbaar enzo, maar je hebt geen reden om je zo te voelen hoor meis! Wat je moeder doet is je leven overnemen, of jouw leven voor jou leven, maar dat kan ze niet. Vreemd hoor...
jeetje Marie ja daar zou ik ook helemaal kriegel van worden, dacht dat mn schoonmoeder erg was maar jou moeder wint. Is lief dat ze het doet als jij er om vraagt, maar niet zomaar doen. poehhh moeilijke situatie hoor
Lang verhaal. 7 jaar geleden overleed mn broer. Ik heb sindsdien én geen broer én geen vrijheid meer. Ze zijn zo bezorgd dat het tegen het irritante aan zit.
Ja, zou goed kunnen. Ik begrijp het wel en dat is dan ook de enige reden dat ik het soms maar laat voor wat het is. Maar ik heb regelmatig rellen met dr.
Ik kan het me heel goed voorstellen Maria, dat je mot hebt met je moeder. Mijn moeder probeert hier ook altijd schoon te maken, maar ik zorg er meestal voor dat alles weg is, maar dan is ze gelukkig niet zo dat ze me loopt af te kraken.
Ilse, ik heb je gegevens in mijn telefoon gezet, dus mocht er wat gebeuren, dan hou ik je op de hoogte
We hebben ook precies het zelfde karakter. Dat botst ook. Zij vindt dit, ik vind dat. Zij vindt dat zij gelijk heeft, ik vind dat ik gelijk heb.
Rob zegt altijd, als er geen vuile was ligt neemt ze gewoon schone mee (ze werkt overigens in een wasserette, kleine moeite dus)
Net de buren gesproken. Bijna de hele straat is al bij de sportschool geweest om te zeggen dat het dus niet namens onze straat is zoals in de brief vermeldt. Het komt idd van de achterburen en maarliefst 3 personen!