Nou das ook fijn had ik een heel verhaal getypt sluit ik per ongeluk mijn internet af. Is alles weg grrrrrrrrrrrr. We hebben bij de prenatal nog een leuke giraffe gekocht. Het is een platte versie die je eigenlijk op de grond moet leggen maar ik heb hem aan de muur gehangen. Verder de klamboe opgehaald en ook opgehangen. Dus het kamertje begint echt op te schieten. Zal ff een fotootje maken van die giraffe.
Morgen ga ik een dagje naar Amsterdam met mijn werk. Het is weer tijd voor het jaarlijkse uitje. Ik ben pas laat thuis dus morgen ben ik niet op het forum te vinden. Maar Carola ik blijf wel aan je denken morgen. Ikke: als je zwanger bent hoef je niet mee te doen aan de ramadan. Volgens mij gaat mijn hubbie het ook weer proberen dit jaar. Vorig jaar heeft hij het 1 dag volgehouden. =D> Ruby: Wat voor topic had je geopend in de lounge? Ben wel erg benieuwd.
Goeieavond meiden, Carola,succes meid, erg spannend. Lief dat je vriendin bij je blijft. Roelie, jemig meid, wat vervelend nou. Maar begrijp je wel hoor. Mijn vriend heeft in een soort gelijke situatie gezeten. Wij hebben dus dat contact wel verbroken en ik moet toegeven, dit heeft heel wat rust gegeven. Ook al heb je geen verwachtingen, toch doet het elke keer pijn, als ze je zo behandelen. Meid als je kletsen wil, ben ik er voor je hoor. Erg vervelend dat Renee je daar niet in steunt, wat gevoelsreflectie zou dan toch echt welkom zijn. Ruby, jammer heb je topic gemist in de lounge. Muriel, kan me je angst voor die draadjes van het licht zeker voorstellen, erg verstandig dat je je buurman het heeft laten doen. Schiet het nu een beetje op op jullie zolder. Dees, kan me voorstellen dat je iets tastbaars wil zien. Anders gewoon lekker die box neerzetten en eventjes weg halen als je oom beneden aan de gang gaat. Maria, jemig ook niet makkelijk met je moeder. Oke dat ze dit doet nav het overlijden van je broer, maar het kan toch ook echt te overbezorgd. Gaat wat worden als jullie kleine er straks is. Heftig hoor. Hier verder dus de hele dag bij mijn ouders geweest en vanmiddag eventjes met mijn moeder en broer d'r uit geweest. God wat waren ze blij zeg. Echt super. De kinderen blijven nu 2 dagen logeren, omdat ik morgen een teamuitje heb van het werk. Mocht even goed nog mee. Ben ik er ook weer eens uit. Maar Zefanja is nog nooit zo lang zonder mama geweest, vind het dus super spannend, ook al weet ik dat hij er niets van maakt omdat hij bij opa en oma is. Vrijdag brengen mijn ouders ze terug en helpt mijn moeder mij even in huis. Is echt wel nodig. Tevens niet veel gedaan vanwege het regelen voor mijn ouders. Tja wij zijn dus wel erg hecht. Misschien te, volgens sommigen. Maar ach dat is alles wat we hebben elkaar als gezin. (ook zo'n contact met mijn broer en schoonzus) Klinkt klef, maar we laten elkaar ook erg vrij hoor, misschien dat we daarom zo'n goed contact hebben.
Stasia, jij ook al een uitje morgen met je werk. Gezellig. Trouwens leuk die giraffe aan de muur, erg leuk idee.
Nog niks van Carola Nou heb de mazzel dat ik altijd lang wakker ben dus ik blijf voorlopig wel actief hoor
Ik ben er ook weer... verveel me inmiddels tepletter... Ben de foto's van afgelopen weekend aan het bekijken, van het familieweekend... Herinnerd me weer even aan mijn crash op de hei...
Kom net uit mijn werk, even snel een reactie... Carola, suc6! Morgen meer, ga nu mijn bedje opzoeken!
Het lijkt alsof het echt door gaat zetten. De weeen worden regelmatiger en duren ook steeds langer. Nu ongeveer om de 15 minuten en duren ongeveer 30 seconden. Ik ga nu de pc uitzetten, want het leidt alleen maar af. Ik houd jullie via Ilse op de hoogte als ik niet meer achter de pc kan komen (ofwel in het ziekenhuis lig) xx Carola