November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    sizzel van harte gefeliciteerd.
    wat ontzettend super zeg.

2. Rachel85

Rachel85 Niet meer actief

@Sizzel hartelijk gefeliciteerd

3. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    allemaal bedankt voor jullie felicitaties!

@ tari : Als eerste zijn wij allebei geen personen die graag in de belangstelling staan.. ik zou me op zo'n dag met al die poespas niet prettig voelen en mijn vriend al helemaal niet!
    Ook heeft mijn vriend helemaal geen contact meer met zijn ouders waardoor je ze op zo'n dag toch altijd zal missen. Dit willen we gewoon echt niet!
    We hebben het al vaker over "in het geheim" trouwen gehad, en dat vonden we allebei goed bij ons passen! Dus vandaar. Er zijn zo'n 12 mensen bij aanwezig, dus niet helemaal geheim..hihi Daarna gaan we met die groep ergens heerlijk uit eten! En natuurlijk vantevoren bij ons de bruidstaart verorberen!" ;)
    Iedereen mag van mij denken dat het een moetje is. Mijn echte vrienden en familie weten gelukkig wel beter! hihi. Ik was ook sneller in verwachting dan dat we gedacht hadden! We zijn er echt super blij mee! Dit is toch waar je voor gaat toch? Helemaal super! Mijn week kan al niet meer kapot! Nu hopen dat woensdag ook alles goed is!

4. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Gefeliciteerd. Maar waarom trouw je in het geheim? Het is nl. zo'n mooie dag in je leven die je als het goed is maar 1 keer meemaakt. Zou je die niet graag met je vrienden en familie willen vieren?

5. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Gaby, heel veel sterkte voor jou en je man!

Sizzel, gefeliciteerd! Wij zijn ook getrouwd toen ik 6 maanden zwanger was; iedereen wist dat wij nou niet bepaald types zijn die zouden trouwen omdat het moet, dus daar had ik geen enkel probleem mee. Ik had een supermooie, positie-trouwjurk (ja dat bestaat) en Sofie was er weliswaar bij, maar we hadden nog geen 'last' van haar, haha!

Wat fijn dat de echo goed was murmel!

Ik had vrijdag een inwendige echo, is helemaal niet zo vervelend hoor. Het is niet pijnlijk en je moet maar bedenken dat degene die het doet zo'n beetje iedere week wel iemand tussen d'r benen gluurt ;) . Ik was bij dezelfde verloskundige die 7 maanden geleden Sofie heeft gehaald, ze zei dat het er 'daar beneden' een stuk beter uitzag dan toen. Vond ik wel grappig.

Niet dat ik jullie bang wil maken voor de bevalling hoor! Want dat viel me ook wel mee.

Ik had jullie verteld over de speech die mijn vriendinnen vrijdag voor me gaven op mijn afstudeerfeest en dat ze toen de echo-foto lieten zien. Toen is een collega van mij met zijn vrouw halsoverkop het cafe uitgestormd. Zij hebben al een tijd een onvervulde kinderwens, wat natuurlijk heel vervelend voor ze is en ik leef ook echt wel met ze mee, maar ik vind dit echt onbeschoft gedrag. Dat ik zwanger ben is misschien wel confronterend, maar niet 'mijn schuld' ofzo. Het voelt alsof ze het me niet gunnen. Eerder zijn er ook al rare dingen gebeurd; ze kwamen niet naar feestjes als Sofie in de buurt was etc. Het ergste vind ik dat mijn collega me vandaag compleet negeert. Hij doet net alsof ik hem iets heel ergs heb geflikt. Ik vind dit heel moeilijk, want ze gooien het altijd op het feit dat zij het zo zwaar hebben en dan sta je een beetje met je mond vol tanden. Nogmaals, ik snap wel dat ze het zwaar hebben, maar dit gedrag vind ik belachelijk! Of zie ik het nu helemaal verkeerd :(:

6. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    @ Lenthe : Wij hebben dus precies hetzelfde. We hebben zelfs lang volgehouden dat we nooit zouden gaan trouwen totdat vorig jaar de kriebels begonnen! hihi. Ik weet zeker dat iedereen zegt dat deze manier van trouwen bij ons past.. en diegene die dat niet vinden die hebben pech! Wij doen wat wij leuk vinden op onze manier! Dan heb je echt de dag van je dromen!
    .....en dat van je collega.. Je hebt helemaal gelijk. Moet je dan maar niets zeggen omdat het bij hen niet wil lukken.. Nee dat lijkt me niet. Ik snap dat het voor hen heel moeilijk is, maar zo'n dingen zullen ze nog wel vaker tegenkomen! Ik vind het gedrag van je collega erg kinderachtig als ik het mag zeggen. Wat heeft negeren nou voor zin. Jij bent er trots op en iedereen mag het weten! Geniet maar lekker van alle positieve aandacht zou ik zeggen!

7. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Sizzel, ik dacht echt helemaal in het geheim. Maar jullie houden het gewoon klein zonder feestje. Nou, laat het maar een mooie dag worden. Heb je al een idee wanneer je gaat trouwen?

8. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    @Stasia : oh sorry... Ik had het misschien iets anders op moeten schrijven! Maar ja, er is familie bij en beste vrienden!
    Vandaag is alles geregeld bij de gemeente.. we trouwen op 25 mei! snel he! a.s. woensdag gaan we in ondertrouw.. net voordat we naar de vk moeten. We hebben zaterdag meteen onze ringen besteld! We zagen ze en wisten meteen.."die zijn het" Het is echt super gaaf allemaal!

9. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    @sizzel. Kan me het wel voorstellen waarom je in het geheim trouwt, nou ja geheim je heb de dierbare mensen wel bij je. Zo zou het bij ons ook gaan. Mijn vriend heeft ook geen contact meer met zijn vader, en zijn moeder is 13 jr terug door een noodlottig ongeval omgekomen. We willen wel maar het komt er niet van. :oops: Leek me inderdaad nu misschien wel leuk om lekker zwanger te trouwen. Ach ja we zien wel.
    Lekker genieten hoor van je aanzoek. Heb je al een idee waarneer je gaat trouwen.

@lenthe, niet echt leuk nee van je collega dat ze dan weggelopen kan ik me nog wel voorstellen, de confrontatie, maar dat hij je nu nog steeds negeerd, erg jammer. Voor jouw ook niet leuk, is toch leuker als mensen blij voor je zijn. Wel leuk joh dat je vriendinnen het op deze manier aan iedereen heeft laten weten.

10. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Wauw, Sizzel: goed bezig, wat spannend en leuk allemaal: gefeliciteerd en veel plezier met de voorbereidingen. En al zo lekker snel, dat zou ook meer mijn stijl zijn!

Dank voor jullie lieve berichtjes, ben nog steeds uitgeput van de spanning van de echo, dat zal wel vroeg naar bed gaan worden :confused:

Gelukkig is de misselijkhied vandaag wel te hanteren, hoop dat dat morgen ook zo is als ik weer ga werken.

@Stasia: ben benieuwd hoe jouw echo gaat, spannend!

@Lenthe: he bah, wat vervelend dat die collega zo extreem reageert. Ik kan me heel goed voorstellen (had ik zelfs zelf de afgelopen maanden al een beetje) dat het even pijn doet als iemand zwanger wordt, terwijl je zelf in de MMM zit, maarja, op een gegeven moment moet je dat dan wel weer opzij kunnen schuiven en blij kunnen zijn voor die ander, die die pech niet heeft. Want het is natuurlijk wel heel bijzonder en spannend voor jou! Hoop dat de collega snel weer een beetje bijdraait en anders zou ik misschien eens een gesprek erover aanknopen?

11. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    :idea: Sizzel: leuk man!

Heb je ook een trouwjurk? Omdat het kort dag is. Of doe je wat anders aan?

12. buddy

buddy Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.004
    12
    38
    Noord-Brabant
    @lenthe:
    inderdaad heel kinderachtig van je collega.
    ik snap best dat het moeilijk voor hem is,maar hij kan toch ook wel blij zijn voor jullie.
    Ik zou proberen het niet zo persoonlijk aan te trekken en lekker te genieten.

13. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    @ tari : wat verschrikkelijk voor je vriend allemaal zeg! Jullie moeten ook gewoon doen wat jullie zelf leuk vinden. Niet naar wat je omgeving van je verlangt! Het is jullie dag.
    Ik vind het ook wel iets stoers hebben om te trouwen als je zwanger bent! je zit al op die roze wolk en dat wordt dan alleen nog maar erger! hihi We trouwens op 25 mei en a.s woensdag voordat we naar de vk moeten gaan we in ondertrouw. spannend!

@ Stasia : Ik zie mezelf niet rondlopen in een witte jurk.. niets voor mij! Ik dacht zelf aan een soort avondjurk, das meer iets voor mij. Of misschien een mooie lange rok met een sjiek topje. Ik ga vragen of mijn moeder en mijn zus met me mee willen gaan shoppen!

14. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    @sizzel, zou ook voor een avondjurk kiezen of een mooie rok met topje.
    25 mei dat schiet tenminste lekker op. Moet toch ook maar eens met mijn vriend gaan praten. Wij stellen het gewoon al zo lang uit. Ik noem hem eigenlijk niet eens meer mijn vriend maar man(netje) tja als je al kinderen met elkaar heb ben je die fase toch eigenlijk wel voorbij.

Drijf lekker mee op die roze wolk, wat zal je genieten......

15. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    @ Tari : Grappig dat we dezelfde ideeën over een bruiloft hebben! Ik had het er pas met een vriendin over. Je kunt wel elke keer blijven zeggen "we trouwen een keertje" maar als je dat elke keer zegt... Trouwen gebeurd niet vanzelf.. iemand zal toch iets moeten regelen! haha Ik ben echt blij dat we de knoop hebben doorgehakt! en dat ie op z'n knieën ging was natuurlijk wel het hoogtepunt!
    Je noemt 'm nu al mannetje... Maak 'm dan echt je mannetje toch? Succes! Laat de uitkomst maar weten..haha :)

16. Moah

Moah Actief lid

7 jan 2007
    193
    0
    0
    Gaby, jee wat ontzettend naar voor jullie. Ik zou nu zo graag iets willen schrijven wat jullie verdriet verzacht, maar dat is onmogelijk. Probeer samen nog een beetje van de vakantie te genieten en van elkaar. Heeeeel veel sterkte!!!!!

Murmel, ben blij voor je dat het zo;n leuk bezoek was :D Mooi lijkt me dat, ik kan niet wachten :)
    Geniet er lekker van.

Sizzel, GEFELICITEERD, wat heerlijk voor jullie. Spannend allemaal. Jullie gaan ook lekker snel trouwen. Wat kan er veel gebeuren/veranderen in korte tijd he!!!!!

Lenthe, wat ontzettend onbeschoft van je collega. Niet voor te stellen. Ik kan me wel voorstellen dat het pijnlijk is wanneer iedereen om je heen zwanger wordt (wij hebben dat zelf ook ervaren)alleen diegene kan er toch niets aan doen. Erg egoistisch en ze maken het zichzelf alleen maar moeilijker ook. Geniet gewoon lekker van je zwangerschap en vat het niet te persoonlijk op, bij een ander zoudenb ze het ook gedaan hebben (of doen ze ook).

Ohoh, ik heb vanavond een solliciatiegesprek op een basisschool. Twee weken geleden had ik de eerste ronde (wist toen nog niet dat ik zwanger was) en vanavond voor het hele bestuur. Ik ben nu dus zwanger en dat weten ze niet en dat ga ik ook even nog niet vertellen, maar ik voel me er wel erg slecht bij. Wij zijn natuurlijk al twee jaar bezig voor een babietje dus plannen had ook geen zin meer. Mocht ik nou aangenomen worden heb ik echt een probleem. Wanneer moet ik het zeggen dan?Maar goed, niet teveel op de feiten vooruit lopen de kans zit er ook in dat ik niet aangenomen wordt. Mis ervaringe en heb geen Montesorri -diploma. Het is wel een Erg leuke school.
    Sorry voor mijn lange verhaal!

Veel liefs Moah

17. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ik ben net terug uit het ziekenhuis. Alles was goed en het zat er echt! We hebben het hartje zien kloppen. Echt geweldig is dat. Ik ben 7 weken en 5 dagen. Dat klopt precies met mijn berekening. Ben helemaal gelukkig :whistle::whistle::whistle:

18. Moah

Moah Actief lid

7 jan 2007
    193
    0
    0
    Stasia, wat ontzettend leuk voor jullie :D :D :D
    Geniet er maar lekker van

19. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Stasia: helemaal geweldig! Wat een bijzonder gezicht is dat, he?

20. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Lastige situatie Moah! Dat is nou echt een nadeel voor vrouwen he? Succes bij je gesprek hoor!

Fijn he Stasia, dan voelt het opeens helemaal 'echt'! Gefeliciteerd!

Ik ben getrouwd in wel een officiele trouwjurk, maar een beetje zalmkleurig en gekreukelde stof, aparte rok en lijfje met pareltjes erop en een tule band om mijn buik geknoopt (hmm, klinkt echt vreselijk, maar ik vond het zelf erg mooi). Ik zal wel even een fotootje in mijn album doen.

Ik ben blij met jullie reacties over mijn collega. Ik ga dan twijfelen of het misschien toch mijn schuld is omdat ik niet weet hoe het is als het niet lukt. Ik probeer er echt niet overheen te walsen, maar ik mag inderdaad wel gewoon genieten en trots zijn!

Mijn man was gisteren met een vriend naar Amsterdam. Ze zijn in de Bananenbar geweest... Wat vinden jullie daar van? Ik weet niet of het de hormonen zijn maar ik baalde er best wel van. Maar ik wil ook geen zeur zijn ofzo. Ik vertrouw hem wel voor 100 % (althans, normaal gesproken wel).

Deel Deze Pagina