Ohw meis, is ook niet goed he dingen verstoppen voor de buiten wereld, tja is heel makkelijk gezegt natuurlijk, maar eens komt het eruit, en dat maakt het ook niet makkelijk natuurlijk. Probeer er wel een beetje over te praten meis, of van je afschrijven misschien lucht dat op. De hormonen die zullen ook wel lekker mee spelen op dit moment! Hele lastige situatie! gelukkig gaat het lichamelijk wel goed met je meis, kan je er nu ook niet bij hebben Mocht je een luisterd oor/oog nodig hebben weet jeme te vinden he! Dikke knuf
Ik ga ook maar naar bedje toe Weet niet tegen wie ik het zeg want iedereen ligt denk ik al op 1 oor Meiden tot strakjes dan maar Hopelijk slaapt iedereen weer goed Knuffffff
Ik begin een beetje scheel te worden, dus ik ga ook mn mandje in. Ik hoop dat jullie allemaal lekker slapen nu. Tot morgen/straks. Ilse
yepperdepep weer wakker...aaaahhgggrrrr. nog geen nieuws? ben wel benieuwd eigenlijk. vandaag weer een vol programma maar denk dat ik in ieder geval de fysio af ga bellen.wil geen polonaise aan mijn lijf nu. dan blijft over: een gesprek met school,naar de fietsenmaker fiets ophalen,boodschappen doen en niet te vergeten op en neer naar school. ga nu eerst ff een wasje aanzetten.
Nog geen nieuws? Of ligt iedereen die gesmst wordt nog op 1 oor? Jemig Ruby, wat ben jij vroeg op zeg... Is dat voor de kinderen, of omdat je niet kunt slapen verder?
Ik ga zo naar mijn werk, laatste dagje deze week... normaal is dat woensdag, maar ik heb de maandag omgeruild voor de donderdag.. dus nu heb ik een lange dag op het laatst... heb er niet zo heel veel zin in... Maar als ik eenmaal bezig ben... dan gaat het meestal wel weer...
Zojuist sms van Carola ontvangen: Ik lig sinds 11.30 in het ziekenhuis, kleintjes doen het prima. Vannacht beetje kunnen slapen, nu ongeveer 2cm ontsluiting. xxx Carola
Ik ga naar mijn werk, ik ben er vanmiddag pas weer... Ik hoop dat Carola dan haar kleintjes in haar armen mag houden!
nee mijn kids staan om 7 uur op.ik kan gewoon niet meer slapen.zou alleen willen dat ik dan barste van de energie s'morgens.dan was nu mijn huis al aan kant.ben nog niet verder gekomen dan een wasje aanzetten,brood smeren en eitjes koken. maar ik doe zo de kids de deur uit en dan krijgt mijn voedingskussen weer een hele grote knuffel en probeer dan nog ff een uurtje mee te pikken. dat jullie dat volhouden werken,pfff met mijn nachten en dan nog een baan zou ik volgens mij mezelf over de grond slepen.echt meiden petje af.zeker de juffen onder ons.bleghh 25 krijsende kinderen de hele dag.
Goedemorgen allemaal! Zo wel redelijk geslapen vannacht, maar ben zo stijf als een hark uit mijn bed gekomen... Ga er vanavond echt wat vroeger in duiken....begin een beetje aan het eind van mijn latijn te komen...
Goedemorgen! Geen nieuws helaas. (op de ontsluitingna) Ik heb nog steeds buikpijn, ben een flink ontbijt weg aan het werken. Ga zo werken, heb na school een gesprek en dan ga ik naar huis. Heb overigens wel kunnen slapen, werd echter wakker en ik dacht, shit, is het nu al 7 uur? Bleek het 1.30 te zijn.
Jeetje, pas 2 cm... spannend! Ik ga werken, probeer in de pauze wel even bij te lezen! En anders vanavond, maar wil ook vroeg naar bed, "moet" morgen vroeg op ivm weekendje Denemarken... zin in!
Goedemorgen! Wat zijn we allemaal lekker vroeg? Hier ook een drukke dag, mijn huisje aan kant werken, 3 taarten maken voor morgen (ik kon echt niet kiezen dus ik maak appeltaart, mon chou taart en chocolade taart) , vast het eten klaarmaken voor vanavond en vanmiddag nog cesar therapie voor Lars... Ben tussendoor wel op het forum hoor ben veel te nieuwsgierig...die Carola toch he 2 cm...nou ik ben heel benieuwd! Weet iemand ook in welk ziekenhuis ze ligt, LUMC volgens mij toch? Alle werkende mama's sterkte maar weer vandaag, iedereen die het nodig heeft een knufffffffff.... Tot later! xxx Roelie
Goeiemorgen, Kwam even kijken of er al nieuws was rondom Carola.. dus wel naar het ZH en ontsluiting.. hmmz.. aan de ene kant hoop ik voor 'r dat 't doorzet.. aan de andere kant.. Ik probeer vanmiddag nog even te komen spieken op m'n werk..
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER Didi1988~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~dochter Dafje~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~verrassing Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon Kyra75~uitgerekend op 3 november~1ste kindje~verrassing Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~dochter Carola82~uitgerekend op 6 november~1e 2 kindjes (tweeling!)~verrassing Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing Blondiedfu~uitgerekend op 8 november~1e kindje~zoon ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Gwendolyne~uitgerekend op 12 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Peetje24 ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter 8 MEIDEN 10 JOCHIES 9 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal dus 27 kleintjes op komst AGENDA Rachel~13 september 9.00 echo i.v.m groei kindje Dafje~13 september controle verloskundige 16:45 Rachel~13 september 17.30 vk injectie rhesus Muriel~14 septber 12.00 vk Roelie~ 14 september word ik 30! Sammie2~ 14 september weekendje Denemarken met vriendinnen van middelbare school! MissyM~ 15 september babyshower! Serafijntje~ 17 september 11:00 vk MissyM~ 17 september 16:45 vk Barbabintje (Esther)~ 18 september eerste yogales met vriendin Indigo~ 18 september 20.10 uur vk MissyM~ 18 september 19:30 kraamzorg komt langs intake Jen25~ 18 september 09.15 VK Maria~19 september 9.45 vk Gwendolyne~19 september 10.50 vk Tari (melanie) 19 september 19.15 uur VK Sammie2~ 20 september 8:10 uur VK Tari (melanie) 21 september jarig. 29 jaar! LindaPOOH 24 september na controle bij de gynaecoloog Roelie~24 september 9.15 vk Murmel~24 september 19:30 Voorlichtingsavond 'Bevallen in het zh' Carola82~24 september met verlof Barbabintje (Esther)~ 25 september 08.50 uur vk Blondiedfu~27 september met verlof jolger (jolanda) ~29 september met verlof Tari (melanie) 30 sept. Zefanja 2 jaar! Jen25~2 oktober 16.45 VK Murmel~ 3 oktober met verlof Stasia~ 3 oktober met verlof Dafje~4 oktober met verlof Jen25~ 4 oktober met verlof Rachel~ 5 oktober met verlof Gwendolyne~ 8 oktober met verlof MissyM~ 8 oktober met verlof Roelie~9 oktober Lars wordt vandaag 9! Sammie2~ 12 oktober met verlof Maria~13 oktober met verlof Indigo~17 oktober met verlof GEBOREN ISA* ~ 31 augustus ~ 1940 gram ~ 44 cm ~ dochter van Linda en Patrick