zo net de keuken weer gesopt, poeh gelijk last van mn buik dus even een pauze en wat gegeten. Ohww Hope meis denk aan je bloeddruk, ik snap het ook wel zou ook pissed zijn en niet zo klein beetje ook. Zou zeker een klacht indienen en schade vergoeding voor de dingen die ze verpest hebben, laat ze lekker zo de piepppppp krijgen met zn alle! Hmzz hier zo snappen ze de logica ook niet volgens mij, het is vandaag vuilnisdag, maar de vuilnis is nog niet opgehaald, nu lopen van die mannetjes door de straat d straten te vegen, uhhh volgens mij is het handiger als dat gedaan word als de vuilnis is opgehaald want dan blijft er altijd wel wat liggen
haha nee hoor geen hormonen , maar gewoon boos, haha was ik helemaal geweest als ik niet zwanger was,... maar ja gelukkig ben ik alleen boos in het hoofdje en in de vingers (zie vele tikwerk) maar mijn lijfje krijgt hier niks van mee hoor, die 2 dingen weet ik gelukkig te scheiden ,...... maar dames ff iets anders, ik was net een andere topic aan het lezen en dat herinnerde mij aan een vraagje,.... het erkennen vh kindje kan nu al toch, maar waar moet je dit doen? gewoon bij stadsdeelraad? en de aangifte vd geboorte dan? dit omdat ik net ergens las, dat je aangifte in het ziekenhuis kan doen,........
Nou toch maar besloten om de spulletjes te laten bezorgen Ik dek het wel af als er weer een stof bende aan komt, heb ik ook weer wat te doen. Vanavond word het bezorgd, joepie
Ja het herkennen van het kindje kan nu al idd, en dat kan je doen op het stadsdeelkantoor ofzo. Het aangeven van het kindje kan in sommige ziekenhuizen idd, maar dat zou ik wel even navragen of dat bij jullie ziekenhuis ook kan. Anders moet je dat ook doen op het stadsdeelkantoor of gemeentehuis is maar net hoe ze het noemen bij jullie
Ja wil echt gewoon wat tastbaars groots hebben, hihihi. Aangezien het nog wel even duurd voordat de kinderkamer er zelf is, 2 1/2 week poehh maar het wachten word zeker beloond denk ik dan maar. Heb al helemaal zin in, kleertjes wassen, kamertje inrichten ahhhhh nesteldrang die nog 2 weken in de kast moet :S
@Hope: ehmm..... erkennen van de ongeboren vrucht (wanneer je niet met de vader bent getrouwd) moet je idd vóór de geboorte doen. Als jij dat nog moet doen, zou ik maar opschieten! Ze raden het meestal aan om dit rond de 20-22 weken te regelen. Je moet daarvoor langs bij de afdeling Burgerzaken op het stadsdeelkantoor. Ik heb gewoon even een afspraak gemaakt toen. Je moet er samen heen (uiteraard) en je legitimatiebewijs mee. In welk stadsdeel woon jij Hope? Omdat jij volgens mij ook bij dr. Papa was geweest?
Geen idee, na het sms'je van vanmorgen niks meer gehoord, die zal nu even andere dingen aan haar hoofd hebben
Carola ben ik ook benieuwd naar, niemand iets gehoord? Hier is het weer een beetje netjes, er komen weer kijkers voor het huis. (Ik woon in een appartement achter een woonhuis en dat staat te koop, dus ik moet binnenkort verhuizen wil hier helemaal niet weg.) Dus iedere keer als er kijkers zijn heb ik een niet zo vrolijke dag :thumbdown: Gelukkig straks werken dan hoef ik er niet zo over na te denken.
ow jee is dat zo murmel,..dacht als het maar vOOR de bevalling is, opdat mijn mannetje na de bevalling aangifte kan gaan doen,... anders ben ik verplicht om samen met hem aangifte gaan doen, binnen 3 werkdagen .. en om dit te vermijden dacht ik dat hij het dus moest erkennen, .. maar ik woon in zuidoost,..... zal eens ff informeren dan,......
@Hope: Grappig, dan kunnen we bijna niet verder uit elkaar wonen in dezelfde stad, haha, ik woon namelijk in Noord! Je moet van tevoren het kind laten erkennen, onder meer omdat je, mocht je zelf iets oplopen tijdens de bevalling (wat natuurlijk niemand hoopt, maar het kan), je dat in ieder geval hebt geregeld en het kind niet automtisch naar je ouders gaat. Hij heeft anders namelijk helemaal géén rechten!
Ook iets, dat aangifte doen. Ik wil dat heel graag zelf, zou dat mogelijk zijn ? Anders zou mijn zusje dat moeten gaan doen omdat zij bij de bevalling aanwezig zal zijn. Ben zo bang dat ze dan per ongeluk de naam verkeerd doorgeeft 8)
@Blondie: als je binnen 3 werkdagen fit genoeg bent, kan dat natuurlijk sowieso! Maarja, je weet natuurlijk nooit hoe kapot je zult zijn Enneh... in blokletters uitschrijven voor je zusje in ieder geval! Hihi.
Hee zie net dat ik naar maand 8 ben verschoven in mn banner! Toch één dagje te vroeg eigenlijk, want ben voor de 14e uitgerekend!
Inderdaad, naam op een briefje schrijven, dan moet t goed gaan toch? Bij mij is t trouwens ook fout gegaan hoor, mijn vader heeft 31 jaar geleden aangifte gedaan van mijn geboorte en mn naam verkeerd gespeld. M'n moeder had bedacht Ilse Jolande en m'n vader heeft gemeld Ilse Jolanda. Scheelt maar 1 letter hoor maar mn ma heeft het er nog over..
Owww wat erg Ilse, kan me voorstellen dat je moeder daar echt niet blij mee was op dat moment... wat zal je vader het te verduren hebben gekregen!