bij fabian was ik ook alleen blondie toen heeft mijn zus hem aangegeven. bij anwar ben ik samen met mijn mannetje naar het gemeentehuis gegaan,heb het moeten bekopen met een baarmoederverzakking. zou in ieder geval niet zo snel zo veel gaan lopen.
Zojuist sms ontvangen van Jeroen, de vriend van Carola: Wat heb ik toch een bikkel van een vriendin. Ontsluiting vordert langzaam, nu ongeveer 4cm pas. Weeën zijn heftig, maar ze wil geen pijnstilling. Jeroen. Het is dus allemaal toch aan t doorzetten, pittig hoor, hoop dat alles goed verloopt.
Hehe.... Er staat een monchou taart in de koelkast, een chocoladetaart staat af te koelen en de appeltaart zit in de oven, de hachee pruttelt...ben wel actief geweest geloof ik Nu eerst maar ff een broodje en dan nog wat andere klusjes doen, druk dagje vandaag! Hahaha Hope en beetje opgelucht? Raas maar lekker uit hoor, het lijkt ook nergens op van die schilders! Denk je wel een beetje om je bloeddruk? Blondie: jee jij zit ook in een pittige situatie zeg...single, kindje op komst en ook nog een verhuizing in zicht... Heb je al een ander plekje op het oog? Tjonge Carola nog maar 4 cm...nou ben heel benieuwd hoe dit gaat aflopen... xxx Roelie
heb net een wieg besteld bij babywalz, manlief vind dat de beeb eerst bij ons op de kamer moet slapen. ben er zelf niet zo'n voorstander van maar wil het wel proberen.
Carola zet hem op! Over niet toegeven aan pijnstelling gesproken ik weet er alles van. Maar als je het eenmaal hebt is het echt fijn. Groetjes en ik blijf kijken
Hallo Roelie Ik ben er nog wel. Maar heb vaak niet zo veel te melden ik lees wel altijd mee. Bij mij gaat namelijk alles zijn gangetje. Met mij en de baby gaat het goed. De babykamer is klaar. de geboortekaartjes zijn uitgezocht. Nog 7 dagen werken (verdeeld over twee weken)en dan ga ik met verlof. Tot zover mijn berichtje. Groetjes, Jolanda
Tjee, die cm's gaan wel heeeel erg langzaam zeg. Ik zou zeggen: lang leve pijnbestrijding! Zo hou je geen energie over voor de daadwerkelijke bevalling, lijkt me...
Heel fijn dat alles gewoon z'n gangetje bij je gaat, maar je kunt als je dan toch meeleest wel een berichtje posten om andere die het allemaal niet zo makkelijk hebben te ondersteunen of een hart onder de riem steken... Vind het wel een beetje ego...
Nou het is echt niet ego bedoeld. En ik leef echt wel met jullie allemaal mee. En ik heb ook met linda meegeleefd en heb ook meegedaan met het bloemetje. Dus met mijn ego valt het wel mee. Alleen de een vind het leuk om vaak op iets te reageren en de ander niet. En dat moet je ook kunnen respecteren en dat heeft niks met ego te maken. Groetjes, Jolanda
ik vind het eerlijk gezegd ook jammer dat er veel "meelezers"zijn die niet posten. we delen hier toch van alles met elkaar. ik weet ook wel dat het een openbaar forum is,maar zo enthousiast als iedereen zich aanmelden.zo weinig zijn er nog over.
Sorry maar ik ben het wel met Jen eens, nu er naar je gevraagd word reageer je maar je kunt toch ook af en toe gewoon eens een gezellig berichtje posten? Als je dat niet zo vaak wilt of kunt prima maar waarom dan op een forum? Ik ben eigenlijk ook wel klaar met de 'meelezers en ego berichtjes posters', vind het gewoon niet erg sociaal. xxx Roelie
@Jolger: Ik begrijp de reactie van Jen wel, op die manier dat je bijvoorbeeld wel in de bevallingslijst e.d. staat en dat mensen zich op een gegeven moment afvragen hoe het met jou gaat. En op die manier is het natuurlijk wat socialer om gewoon af en toe te laten weten hoe het gaat enzo. Maar je bent het inderdaad natuurlijk niet verplicht, haha. @Ruby: je moet maar denken.... degenen die overblijven zijn daardoor wel hechter, omdat het met een grotere groep een stuk lastiger/afstandelijker posten is.
Alweer anderhalf uur verder...ben toch wel heel benieuwd hoe het met de ontsluiting van Carola gaat? Neem toch aan dat een erg langdurige bevalling ook niet echt bevordelijk is voor die kleintjes, en de artsen zullen Carola toch ook niet laten uitputten? En hoe zou het straks gaan, kleintjes in de couveuse...pfoe weet nog met mijn zus hoe loodzwaar dat is dan leef je letterlijk in het ziekenhuis... Spannend hoor ben toch wel heel nieuwsgierig xxx Roelie
ahwww stond me schoonzusje net voor de deur, heeft ze weer lopen shoppen voor onze kleine, zo lief. Ik maar zeggen dat ik weinig cadeautjes krijg, ikke zegt er niks meer over Eens even terug lezen hoor
Nou ik snap jullie wel. En ik zal voortaan wat vaker reageren. Ik ga ook bijna met verlof en dan heb ik ook meer tijd om overal op te reageren. Ik hoop dat jullie het ook van mij snappen. Nou jullie zullen snel weer van mij horen. Vanmiddag moet ik gaan werken en vanavond zal ik weer verder bij lezen en reageren. Hoop dat we het zo kunnen afsluiten en dat we dan gezellig met zijn alle gaan verder kletsen. Hoe is het verder met jullie? Is jullie babykamer ookal klaar? En welke kleuren hebben jullie? Nou ik hoop dat de lucht geklaard is en ik zal er vaker zijn zodat jullie me ook beter leren kennen en ik bij jullie hoor. Groetjes, Jolanda