@Jolger: superreactie van je! Ik hoop inderdaad dat je tijdens je verlof lekker wat meer tijd hebt om mee te beppen!
ohww Roelie wat naar met die taarten zeg, hoor mn maag al knorren hihi Hey jolger jij ook nog "actief"op het forum, jammer dat je weinig van je laat lezen, wel goed om te horen dat alles prima gaar met jou en de kleine. ja ben ook wel benieuwd hoe het nu staat met Carola, denk wel dat het couveuze kindjes worden, is namelijk wel erg vroeg dat ze geboren worden. Spannend en ook erg nieuwschierig
Hier word de hoofdkleur van de babykamer oranje en her en der rood, het ledikantje is ook rood. De rest van de meubels zijn wit en we doen 2 muren oranje en de rest wit. Kan niet wachten tot het af is
Ik sluit me helemaal bij Muriël aan! Mijn reactie kwam wellicht wat groffer over, maar bedoel hetzelfde als de andere meiden! En tuurlijk ben je nog steeds hardstikke welkom!
Die kleintjes zullen ZEKER in de couveuse komen en nog wel een poos in het zh moeten blijven. Ook bij o.a. de oktmama's zijn een paar prematuurtjes geboren en die gingen pas ongeveer rond de uitgerekende datum naar huis! Dus dat wordt dan nog minstens 6-8 weekjes zh Echt niet tof, hoor.
@Jolger, prima, gezellig als je toch weer vaker komt kletsen. Inderdaad, leren we jou ook weer wat beter kennen, want je leest zo wel vanalles over ons, maar wij nog weinig over jou. En dat zou ik best leuk vinden. Ik heb net de babyspullen gehaald bij de Gardo, wat leuk toch allemaal. Het badje enzo is zó schattig, kan niet wachten tot mn kleine hummeltje dr in mag hihi. Niks meer van Carola gehoor, ben wel benieuwd hoe t nu gaat.
Ons kamertje is wit met turqoise. Het lijkt mij ook heel moeilijk als je kindje in de couveuse gaat en jij gaat weer naar huis, zonder kindje. Lijkt me ook een vreemde kraamtijd, jij thuis en je kindje in t ziekenhuis.
ik reageer ook wel regelmatig, maar ook niet altijd en op alles hoor er wordt namelijk heel wat afgekletst hier,..... als je dat allemaal moet bijhouden en beantwoorden hihi kom je niet meer aan de rest vh forum toe,....... in 1ste instantie kwam ik hier eigenlijk vd info en het direct kunnen vragen aan de verloskundigen, maar ja naar mate je de mensen vaker "ziet" en meemaakt,.... blijf je vanzelf wel hangen,.... nu is het wel leuk om af en toe ff te klessenbessen, dingen uit te wisselen, ervaringen te delen,.... en toch ook nog plek om iets te vragen ,.. whahaha en laten we niet vergeten die schunnige praatjes ,.. haha wel of niet met een washandje of een handdoek
Hahaha hope, ik heb dat topic net voor t eerst doorgelezen, lag in een deuk. Maar heb nou niet de behoefte om zelf te reageren hoor haha, heb nog wel een klein beetje prive
pffff merk nu toch echt wel dat mn buik zwaarder word, heb nu echt het gevoel dat er een zak aardappels aan mn buik hangt zo zwaar, en dan heb ik niet echt veel gedaan vandaag, maar misschien zijn het de naweeën nog van gister. Hier schunnig neuh toch? ach we zijn lekker open naar elkaar, maar idd niet in alles wil een hoop delen met iedereen maar heb ook mn grenzen hoor. maar af en toe een dolletje erover, moet kunnen
Nee Dees, in dit topic blijft t allemaal netjes en beschaafd, maar in de lounge zo nu en dan..best hoog rooie oortjes gehalte hoor
Ben trouwens toch nog steeds wel verbaasd dat de bevalling niet wordt uitgesteld (poging daartoe) bij Carola, want lees net op gezondzwangerzijn.nl dat ze tot 35 weken meestal proberen de bevalling uit te stellen bij een tweeling: "Bij een dreigende vroeggeboorte word je meestal ter observatie in het ziekenhuis opgenomen en als het echt te vroeg is (voor de 35 weken) zal men meestal proberen de bevalling te remmen met behulp van medicijnen." Waarom doen ze dat bij haar dan niet? Brengt de gezondheid van die kleintjes echt wel in gevaar blijkbaar...
Nee, ik ook niet, vond het regelmatig echt te schunnig worden, ik hoef dat niet te lezen van mensen die ik niet eens ken.