ik hoop ook dat ze carola niet elle lang laten door gaan. je moet ook nog je krachten over hebben om daadwerkelijk te gaan persen. ze is sowieso nu al 15 uur bezig in het ziekenhuis, vind ik best lang. En ik weet uit eigen ervaring met Milan* dat je op een zeker moment echt wanhopig wordt of het allemaal nog wel komt. ik hoop echt dat we snel wat van haar horen, ik begin het nu ook wel spannend te vinden.
Hoi dames, Ik kan jullie echt niet meer bij houden laatste pagina waar ik was gebleven is 949. Heb het erg druk gehad en gisteren een solicitatiegesprek voor een bouwmarkt die binnenkort open gaat. Gesprek was zeer positief alleen hij kon mij ook al mededelen dat ik het niet zou worden omdat ik dan net in die periode of aan het bevallen ben of ben dan net mama geworden. Die man zei ook ik heb gewoon om korte termijn mensen nodig. Maar nu mag ik aan het eind van mij verlof wel terug komen voor nog een gesprek. Dus was toch nog wel positief. Vanmorgen ook echo gehad de kleine grote dame loopt weer voor op de goei vorig maand was het 2 wk en nu 3 wk nog ff en ik beval in oktober ik weet dat het niks wil zeggen maar vondt het wel grappig. Omdat de VK had gezegt doordat je overgewicht heb kan het zijn dat je kindje klein blijft maar die van mij groeit als kool nu al. Ze woog nu 2070 gr bij 30 wk + 6 dagen. Ik ga me nu aanslingeren om iedere dag toch hier even te kijken ik mis het wel alleen kan niet zo lang meer op de bureaustoel zitten hebben een andere maar is geen fijn ding. Had ik mooi een laptop aangeschaft werkt mijn router op een of andere manier niet ik dacht kan ik mooi vanaf de bank internetten die zit op het moment het lekkerst. Heb trouwens ook een vraag aan jullie wie weet wat het kan zijn. Ik had gisteren hele erg menstruatiekramp in mijn onderbuik weten jullie misschien wat dat betekent? Groetjes ga nu de laatste 20 pagina's ff bijlezen ben ik toch een beetje bij.
Muriel ik denk dat ze de bevalling niet tegenhouden omdat er vruchtwater uit een vruchtzak komt. En dat kan weer zorgen voor infectie gevaar. En zo komen de kindjes zeker in gevaar. Het is dus nu kiezen welke van de twee keuzes het minste risico opleveren. En ik denk dat ze daarom de bevalling gewoon laten komen. En vergis je niet hoor, weeeenremmers is echte troep in je lichaam.
zoooo ik heb weer wat gemist. Ik weet niet of meer dames dat hebben maar ik werk nog, en als ik dan 's avonds nog wat te doen heb dan lig ik ineens 40 pagina's achter! ik heb geprobeerd zoveel mogelijk bij te lezen, maar ben er een beetje dol van hihihi. Ik schrik van het verhaal van Carola, het klinkt als een lange bevalling en idd vroeg, maarja bij een tweeling is het meestal eerder toch? Ik duim voor haar dat ze het allemaal redt en dat de kleintjes het goed maken. @blondie: ik las dat je je huis probeert te verkopen, heb je al iets anders gekocht? lijkt me heftig om nog te gaan verhuizen straks. @missyM: hoe is het met die irritante vriendin van je? die graag de beste wil zijn? @joldeg: gave kleuren hoor wit met turqoise voor de babykamer! Ben even kwijt of roelie of ruby nu taarten aan het bakken was, waren ze lekker geworden? Hier alles ok, de onderzoeken in het ziekenhuis waren goed. met de beeb is alles oke. De gyn was een l*l maarja. Ze hebben mij urine op kweek en dinsdag weet ik pas meer. zorgen om niks dus.
Dat ze de bevalling niet tegen zouden houden, vertelde Carola al voordat ze vruchtwater verloor volgens mij, toen was ik namelijk al verbaasd. Maar je hebt gelijk, Linda, vwb dat infectiegevaar, dat risico nemen ze natuurlijk niet.
Update Carola: Alweer een cm-tje opgeschoten. Ze doen het alle 3 nog steeds prima! Ze wil nog steeds niets van pijnstilling weten. Jeroen. Jee, een cm pas erbij? Dus nu pas 5cm. Ik vrees dat dit een lange dag gaat worden. Even vraagje...hoeveel ontsluiting moet je uiteindelijk eigenlijk hebben? Heb geen flauw idee.
jeetje dat duurd lang zeg. poeh zou er niet aan moeten denken zeg! 10 cm Ilse moet ze hebben, dus ze heefft nog wel even te gaan
Ik zou niet graag in haar schoenen willen staan nu hoor, pittig! Ik ga ff offline, zodra ik meer nieuws heb meld ik me weer. Ciao!
Jezus, ik hoop voor haar dat de laatste 5 centimeters wat sneller gaan.... Dit duurt echt heel lang zeg...
Hallo allemaal, Ik heb even een vraag. Mijn verloskundige zei vandaag dat de baby al aanvoeld als 34-35 weken ipv 33. Bedoelt ze nou dat ik dan toch verder ben, of dat er een kleine reus in mij groeit? Had ik beter meteen kunnen vragen, maar er schiet me altijd van alles te binnen daar op zo'n moment. Alvast bedankt en iedereen een fijne zwangerschap. Groetjes Es
wow pas 5 cm, die heeft nog een lange weg te gaan. Ik duim echt voor haar, wel harde meid hoor zonder pijnstilling. ik probeer het te volgen @esje: ik denk dat ze bedoelt dat je beeb groot is, maar anders vraag het nog eens bij je volgende controle
het is een maar een schatting, ken ook iemand waar altijd was gezegt dat ze zeker een 8 ponder zou krijgen nou niets was minder waas hij haalde net de 6 pond. Dus zou er niet echt vanuit gaan
@Esje: alle babies lopen na de 12e week en zeker vanaf de 20e week behoorlijk uiteen qua groei. Je datum blijft hetzelfde, alleen groet die kleine nu gewoon goed. Volgende keer lig je misschien weer gewoon op schema. Het is iig heel normaal.
ihihi ja bij mn schoonzus, echt zonder na te denken floepte het er zo uit, en gewoon niet door hebben en zij mij maar aan kijken van Dees joh weet niet, maar je hebt je verlult hahah oeps! hihi Verder eigelijk niet, teminste geloof hetniet
Het lijkt me echt supermoeilijk om het niet te verraden en vooral als het een meid is! 'Hij' is nog wel te verbloemen, maar 'zij' echt niet!
Moet ook echt soms nadenken wat ik zeg hoor, mn schoonmoeder die was bij de echo en die weet dan ook wat het word, had ze het nu maar niet geweten want die heeft zich al vaak verlult/verteld, dat vind ik wel jammer Ik zeg van af het begin al hij, het of ukkie, dus dat zijn ze van me gewend en kunnen er dus niks mee