mijn week kan niet meer stuk mijn mannetje was vandaag ff thuis omdat hij examen had,en hij is geslaagd yessss. morgen is hij jarig en komt hij thuis eindelijk. roelie ook alvast gefeliciteerd beeb is enorm druk in mijn buik pffff. toen straks ff snel wat quality time met mijn mannetje gehad maar de beeb was het er echt niet mee eens,er stak ineens een voetje heel duidelijk uit.en hij was echt aan het duwen.misschien nu al papa uit de buurt proberen te houden bij mama
of smulders weet niet precies. wel 1 van die 2 namen. Hij had ook dienst dus eigenlijk geen tijd voor ons. Ende vraag was min of meer wat we eigenlijk in het ziekenhuis deden, want ja met de beeb was alles goed. Ik dacht nouja de VK heeft me doorverwezen hoor. En of ik niet altijd maar zo weinig voelde, neee DUH anders zat ik daar toch niet! En snel snel echo. En waar de buikpijn vandaan kwam ja dat wist ie niet. In de urine wel veel bacterieén. ik vroeg wat dat dan inhield, ja dat kon hij nog niet zeggen. Misschien moest ik het mar rustiger aan doen, houdoe! Aan de balie deden ook onvriendelijk. dat was het pffff, ik stond buiten gewoon te janken. Met de baby alles goed, maar ik voelde me een aansteller en wist nog niks
Misschien was het omdat hij haast had. hee gefeliciteerd met het slagen van je man! en alvast gefeli met zijn verjaardag morgen! Heb jij altijd dezelfde daar of wisselt dat steeds?
ooohhh dat jij zo behandeld bent daar snap ik niet. ik loop al jaren bij de gyn daar en ze zijn altijd supervriendelijk.alleen gister een invaller gehad en dat vond ik wel een bot wijf.
ik heb twee vaste gynaecologen.maar soms hebben ze geen tijd krijg ik iemand anders. wie had jij gehad maria?
ja ik kon volgens mulder vrijdag bellen voor de uitslag van de kweek. Dus ik naar die balie. kreeg ik een doosje mee en een sticker. ik vroeg wat ik ermee moest. ja urine afgeven, dat had ik dus net een half uur geleden al gedaan! maarja weer opnieuw en dan die sticker erop. Maarja op het doosje of het buisje? buisje dus. En toen vroeg ze moet je nog een afspraak maken. Maar mulder had gezegd dat ik bij hem niet terug hoefde te komen. Dus ik zei nee. Dus ik vroeg wanneer ik kon belen voor die kweek, disndag pas. en dat is dus wel een afspraak maken en ik zei net dat ik GEEn afspraak hoefde te maken. Ik zeg dat weet ik toch niet, dat zoiets een afspraak heet hier. even bellen voor de uitskag = schijnbaar een afspraak daar. moest ik urine geven, in zo'n klein buisje. nou probeer jij dat maar zonder je handen vies te maken. dus ik baalde echt. En ik weet nog steeds niks over mijn bloedtest enz
die vrouwelijke gynaecologen vind ik niet zo daar. boss is echt een grappenmaker wel een aardige vent.
In eersel, op het rythovius college. woon jij ook in regio eindhoven dan? werk je in het basis of middelbaar?
@ RUBY; sorry als ik een onbeleefde vraag stel, je hoeft geen antwoord te geven hoor. Ben je eigenlijk buitenlands, of buitenlandse familie? Omdat je zoon anwar heet?
nee ik ben nederlands,mijn mannetje is marokkaans. en anwar is mijn zoon hihi (kijk ff in mijn album) ik lijk wel buitenlands met mijn uiterlijk.
@ruby; ja ik had het snel verbeterd sorry! Ik vind arabische namen heel mooi, maar mijn man vond het niets. Ik had een dochter graag aïsha genoemd. Maarja we krijgen ook een jongen dus..... @amarantha; mijn ex vriend woonde vlakbij en basisschool in tongelre, bij het dierenasiel en een collega van me heeft daar ook gewerkt. Wel leuk op de basisschool lijkt me, alleen lange dagen pffff!
Hmm... Peetje klinkt niet echt alsof je aardig behandeld bent nee... Logisch dat je ff moest uithuilen. Dat mag dan ook best hoor! Scheelt het zoveel tijd dan, werken in het bo of het vo? Ik hoorde vanmiddag ook al zoiets van mijn collega's...
Auw, mijn buik doet nog steeds zeer. Ik heb geen idee of dat nou komt door het geduw van de vk of door de drukte die ik de afgelopen dagen heb gehad...