Zoooo ik heb heerlijk uitgeslapen tot 11.00 uur, ga nu ff douchen en dan vanmiddag toch maar werken. Voel me er goed genoeg voor en dan is de baas ook weer blij... Tot vanaaf!
Meiden ik kan zo even niet online zijn ivm bezoek,maar het lijkt er idd heel erg op dat het hele Carola verhaal niet waar is. Als het goed is is Lotte inmiddels ingelicht maar laten we even niet teveel posten tot alles écht duidelijk is. Zodra ik kan zal ik of iemand anders meer details posten, Ruby stelt nu persoonlijk Linda op de hoogte. xxx Roelie
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER Didi1988~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~dochter Dafje~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~verrassing Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon Kyra75~uitgerekend op 3 november~1ste kindje~verrassing Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~dochter Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing Blondiedfu~uitgerekend op 8 november~1e kindje~zoon ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Gwendolyne~uitgerekend op 12 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Peetje24 ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter 8 MEIDEN 10 JOCHIES 7 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal dus 25 kleintjes op komst AGENDA Muriel~14 september 12.00 vk Roelie~ 14 september word ik 30! Sammie2~ 14 september weekendje Denemarken met vriendinnen van middelbare school! MissyM~ 15 september babyshower! Serafijntje~ 17 september 11:00 vk MissyM~ 17 september 16:45 vk Barbabintje (Esther)~ 18 september eerste yogales met vriendin Indigo~ 18 september 20.10 uur vk MissyM~ 18 september 19:30 kraamzorg komt langs intake Jen25~ 18 september 09.15 VK Maria~19 september 9.45 vk Gwendolyne~19 september 10.50 vk Tari (melanie) 19 september 19.15 uur VK Sammie2~ 20 september 8:10 uur VK Tari (melanie) 21 september jarig. 29 jaar! Stasia~21 september 14:00 gyn. LindaPOOH 24 september na controle bij de gynaecoloog Roelie~24 september 9.15 vk Murmel~24 september 19:30 Voorlichtingsavond 'Bevallen in het zh' Barbabintje (Esther)~ 25 september 08.50 uur vk Blondiedfu~27 september met verlof jolger (jolanda) ~29 september met verlof Tari (melanie) 30 sept. Zefanja 2 jaar! Jen25~2 oktober 16.45 VK Murmel~ 3 oktober met verlof Stasia~ 3 oktober met verlof Dafje~4 oktober met verlof Jen25~ 4 oktober met verlof Rachel~ 5 oktober met verlof Gwendolyne~ 8 oktober met verlof MissyM~ 8 oktober met verlof Roelie~9 oktober Lars wordt vandaag 9! Sammie2~ 12 oktober met verlof Maria~13 oktober met verlof Indigo~17 oktober met verlof GEBOREN ISA* ~ 31 augustus ~ 1940 gram ~ 44 cm ~ dochter van Linda en Patrick quote] Zo ik heb even de gegevens van Carola verwijderd
Ik heb nog even tijd dus zal proberen wat uitleg te geven voor de meiden die niet op de hoogte zijn verder... Al een tijdje geleden hadden een aantal van ons wat twijfels bij de verhalen van Carola voor wat betreft haar psychische toestand en de zwangerschap. Carola gaf aan bij de huisarts te zijn geweest, medicijnen en therapie te hebben en postte hier weer gewoon mee alsof er niks voorgevallen was. Nu bij haar de bevalling begon kreeg ik weer mijn twijfels, zeker gezien het verloop en tijdstip van de bevalling en ik bleek weer niet de enige te zijn. Een aantal van ons hebben via msn kontakt gehouden en we zijn het er allen over eens dat een aantal dingen over de bevalling op zijn minst vreemd te noemen zijn, toch wilden we nog niet onze twijfels uiten omdat je wel heel zeker van je zaak moet zijn wil je zoiets zeggen. Maar nu blijkt dat de zus van Carola, achterhaald op haar hyves, van niks weet en letterlijk zegt ja ik heb een zus die Carola heet maar die is niet zwanger. Iemand heeft ook het nummer van Carola gebeld wat hoort bij het adres van haar ouders wat ze heeft opgegeven en daar neemt een Carola de telefoon op en die is niet eens verbaasd over hoe we aan haar nummer komen maar zegt alleen maar: ik weet van niks. Zo hebben we meer dingen ontdekt die gewoon niet kloppen. Inmiddels zijn Deb, Jan en Lotte op de hoogte en zal alles worden uitgezocht. Stiekem hoop ik dat wij het mis hebben, ik zal met plezier door het stof gaan en mijn excuus aanbieden maar het lijkt er heel sterk op dat Carola wel bestaat maar niet zwanger is en zeker niet vannacht bevallen is. Carola, ik denk dat je dit wel leest...meisje zoek hulp jij bent heel erg ziek. xxx Roelie
Vanaf mn werk....het zal toch niet waar zijn.... Niet weer he.... Ik heb het nooit achter haar gezocht, ook toen haar verhaal niet helemaal klopte en er wantrouwen was. Ik heb dr altijd gloofd. En wat blijkt, weer voorgelogen. Wat een domper. Nu ik er over nadenk... eerst was de vk amper betrokken en ineens bleef de vk slapen. En al die rare verhalen. Jeroen die meteen terugsmst.... zijzelf die mij ook meteen terug smsde toen ze een paar weken geleden met weeen activiteit in het zkh lag. Ik ben in shock!
Ik vond al wel verdacht dat de bevalling zo lang duurde. Maar tari nam mn twijfels weg door te zeggen dat het echt lang kon duren. Ik krijg spontaan buikpijn dus ik ga me weer richten op de kindjes.. Ik moet er bijna van huilen.
Meiden, zo zijn er nog veel meer dingen die gewoon niet kloppen, vaag zijn...vertel ik later wel meer over. Ik hoop nog steeds echt dat ik het mis heb maar het telefoontje naar het adres wat Carola opgaf en dat daar een Carola opneemt die vreemd reageert...tsja daar kunnen we niet onderuit en is niet te verklaren. Ben er letterlijk misselijk van xxx Roelie
ik wilde even zeggen Ruby heeft mij persoonlijk gebeld en ik was even geschokt maar verder maak ik me er niet meer druk om wel denk ik hoe kan iemand liegen over wondertjes en zeggen tegen iemand die een kindje verliest STERKTE als je zelf aan het liegen bent. Jullie willen niet weten hoe graag wij kindjes willen en daar ga je niet over liegen CAROLA ALS JE DIT LEEST IK BEN WOEDEND OP JE!
Maria, een bevalling kan ook echt lang duren. Dat is niet het hele vreemde aan het verhaal. Ik heb bij Angelus er zelf ook ruim 36 over gedaan. Maar al haar andere punten kloppen gewoon niet. roelie, heeft die carola ook een vriend die Jeroen heet?
Ja ik geloof wel dat er meer speelt. Maar ik heb er nooit wat achter gezocht, ookal was 't soms vreemd. Maar nu ga ik 1 bij 1 optellen en tja....
Het nummer waarvandaan gesmst is, moet te achterhalen zijn door de politie. Eigenlijk moet van zoiets gewoon aangifte worden gedaan.
*inbraak* Pfffff mijn broek zakt er vanaf Hoe kan iemand zoiets verzinnen.......zucht Ga er geen woorden aan vuil maken Ruby: nogmaals dank je voor je pbtje Voor Jullie allemaal een megaknufffffff! Wannie *uitbraak*
MUrmel, politie doet daar niks aan volgens mij... Ik ben vorig jaar gestalkt, ik had een nummer en zelfs een huisadres. Zolang het maar bij bellen bleef konden zij niks doen.
Ik ben erg benieuwd of Lotte & co.van zoiets aangifte doen, volgens mij zijn daar echt wel mogelijkheden toe. Maar je hebt gelijk, Maria, ik weet dat de politie niet snel ingrijpt! Ik heb idd ook iemad gehad die mij lastig viel per mail en op hyves, en daar konden ze niks mee, totdat hij/zij op de stoep zou staan en mij een blauw oog zou slaan, zeg maar.