Misschien kan Jennie nog eens kontakt opnemen via Hyves met die zus en haar op dit topic wijzen? Misschien horen we dan eens wat meer, ik verwacht niet dat we van Carola nog wat horen... xxx Roelie
Ik vind dit wel heel erg. En vooral voor Linda. Ze zegt het zelf al je gaat niet over dit soort dingen liegen terwijl je weet dat er veel stellen proberen kindjes te krijgen waarbij het niet wil lukken of waarbij het tijdens de zwangerschap fout gaat. Ben er helemaal van ondersteboven.
wat een ziekelijke situatie.. bah! maar ook wel érg dom om dan een wel bestaand adres op te gaan geven voor de adreslijst!
Ondanks dat ik er allemaal al geen klap van geloofde, komt de klap alsnog wel aan. Wou nog even zeggen: goed werk Ruby!
Gelukkig hebben we hier een behoorlijke club meiden, die WEL weten wat ze aan elkaar hebben, laten we dat vooral koesteren en dit afschuwelijke verhaal zo snel mogelijk terzijde schuiven.
Iemand doet zoiets omdat hij/zij niet zoveel GELUK heeft als wij, om zoiets moois mee te maken. En dan ben je echt een heel eenzaam en verdrietig mens.
Goeie van Rob, Maria! ach, dat hebben we toch eigenlijk al. Iedere nieuweling ondergaat nu eerst een diepgaande screening en wordt anders gewoon genegeerd
Ben echt benieuwd of we nog wat van Lotte horen als het is uitgezocht. Lijkt me trouwens ook moeilijk voor hun hoor dit alles allemaal in de gaten houden. Ik heb soms al moeite om 1 forum bij te houden.
Ja het gaat weer. Moest wel even de klas uit. Ben maar gaan plassen wnat de tranen stonden gewoon in mn ogen.