Hahaha ik dacht al Marije: weet jij iets wat ik nog niet weet? Ik wacht namelijk nog steeds op een officieel aanzoek hahaha
Tjee wat een hoop gebeurd gister en vandaag! Voor iedereen met een fijne postieve echo: hartstikke toppie en geniet van dit gevoel Degenen met naar nieuws: sterkte met het verwerken ervan Een lach en een traan.... De reacties waren gisteren heel mooi. De beide pappa's hebben een traantje van geluk gelaten. En mijn mamma begreep het! Hopelijk helpt dit goede nieuws bij haar herstel! Het was heel ontroerend en heel dubbel. Ik heb me natuurlijk nooit voorgesteld dat mijn moeder gehandicapt zou zijn. Woensdag is de schoonmamma aan de beurt (zij kon helaas niet eerder). Vandaag en morgen wordt de nieuwe trap gemonteerd door mijn neef. Daarna (volgende maand) denkt hij dat hij mag gaan beginnen aan een studeerkamer en een logeerkamer....maar dat van de logeerkamer is natuurlijk niet waar Woensdag komt ook MvM langs...toch wel weer spannend een testje... Nou, ladies, trusten en tot gauw!
whooohoooooo eerste echo gehad, was een inwendige... alles is perfect, goede hartslag, goede grootte, ben blij... en vooral opgelucht dat ik de kleine spruit heb kunnen bewonderen wou dit even laten weten, dikke knuffel voor iedereeeeeeeeeen xxxxx
Hi allemaal... Thanx nog een x voor de lieve woordjes.. heel lief dat jullie aan me denken en meeleven, da's toch en heel fijn gevoel. Om eerlijk te zijn, sta ik er zelf een beetje van te kijken dat ik me er zo sterk bij voel. Denk dat dat mechanisme vorige week al is ingebouwd ofzo.. heb eerder al wat traantjes gelaten en me toen nog vastgehouden aan de hoop, en toch, onbewust wist ik het misschien toch wel.. So be it. Alles heeft een reden, ik heb er vrede mee. (Vooralsnog dan he. Sta er nog niet helemaal voor in dat ik volgende week alsnog completely instort... ben ook maar een meisje he, maar dat zien we dan wel weer). Nogmaals.. ik ben wel zoooo blij voor jullie allemaal. Gun het iedereen 1000% en hoop dat jullie heel goed je best doen om heeeele mooie lieve knappe gezonde beebjes te maken. En als ze wat minder knap zijn, dan in ieder geval heeeel lief en heeeeel welkom hihi . En: voor alle problemen komt een oplossing! Veel geluk en succes gewenst voor allemaal. En doe je best Heel veel liefst XXXXX dagdagdagdaaaaaag (PS: Pendelmieke zat al goed... Heb de April pendel van Caruli maar weer toegevoegd, want, volgens de vk behoort een positieve test in april wel weer tot de mogelijkheden.... wie zal t zeggen....? Kom tijd, komt raad. Ik ben geduldig)
ma2be heel veel stekte. en ga je zelf maar eens goed verwennen. hier is het vandaag erg rustig. ben alleen zo erg verkouden. voor de rest voel ik me super. ik ben echt aan het aftellen tot volgende week vrijdag wanneer ik naar de vk kan.
@Julie123: wat ontzettend fijn dat je zo'n mooie echo had, dat kunnen ze je in ieder geval niet meer afnemen! Moet je vast en zeker een fantastisch gevoel geven. @Ma2Be: zoals Ilona al zegt: ga jezelf de komende tijd maar lekker verwennen! @Barbabintje: wat mooi dat je moeder je geweldige nieuws begreep. Want bij dit soort gebeurtenissen wil je juist je moeder er zo graag bij hebben! Ik hoop van harte dat het haar herstelproces zal bespoedigen en dat ze ook van jouw zwangerschap kan meegenieten! pffff zit vandaag weer sinds een aantal dagen op mn werk, maar valt nog niet mee. Hopen dat ik het volhou zonder te hoeven overgeven enzo
@Ma2be, Heel veel sterkte. @Marije80, Ik ben ook vorig jaar juni getrouwd. Wij zijn op 02 juni 2006 getrouwd. @Roelie, Het bed slaapt heerlijk is wel ff wennen hebben namelijk een boxspring. @Sizzel, leuk dat je al zo snel gaat trouwen.
wat is het hier rustig iedereen druk aan het werk gister heb ik de paffs zitten kijken en lyndsy ging een afdruk van haar buik maken. ik denk dat ik dat ook wel wil doen. heeft iemand dit al een keer gedaan of weet iemand waar dit te bestellen.
Jippie! Ik heb vandaag de eerste echo gehad en het hartje klopt. Ik weet nog niet precies hoe ver ik ben door mijn miskraam 6,5 week geleden, maar ik testte 17 maart nog negatief en 18 maart voor het eerst positief. Het zal dus wel zo'n 6 weken zijn. Op de echo was het nog niet precies te zien. Het hartje was duidelijk nog maar net gaan kloppen, het ging nog redelijk langzaam. Dit is altijd zo de eerste dagen. Verder zag het er ook naar uit dat ik zo'n 6 weken zwanger zou zijn. Over 3 weken ga ik nu weer voor een echo. Dan weet ik ook precies mijn uitgerekende datum. Jente PS zo'n inwendige echo viel mij echt heel erg mee.
@Jente, wat fijn dat je een goeie echo hebt gehad, nu voelt het allemaal vast nog wat 'echter'?! Geniet ervan!
@Murmel Het wordt zo inderdaad nog echter! Ondanks dat ik best wat zwangerschapskwaaltjes heb, voelde het toch nog niet helemaal echt. Als kan ik mij van mijn eerste zwangerschap herinneren dat het tot het einde toe toch onwerkelijk blijft dat je straks echt een kindje hebt. Jente
Julie en Jente gefeliciteerd met de leuke echo's! Hoe is het verder met iedereen? Hier even een mindere dag, ben de hele dag al erg misselijk, vervelend ik moet studeren maar mijn hersenen doen het niet hoor als ik zo beroerd ben Heb net de kids van school gehaald en moet hier nog heel veel doen dus zal mezelf zo toch maar eens uit de stoel hijsen en iets gaan doen....pffffff ik hoop wel dat ik me morgen beter voel zeg dit is echt waardeloos! Ik ben trouwens afgelopen zaterdag wezen shoppen met mijn beste vriendin was heel erg leuk zij was nog fanatieker op de babyafdeling dan ik hahahaha! Heb een lief knuffeltje gekregen en heb zelf een babypakje gekocht en een bola....zo'n zwangerschapsbelletje. Die wil ik na mijn volgende echo als alles goed is gaan dragen..... En heb mezelf maar eens verwend met een lekker parfummetje en cremetje......deze weken zijn zwaar genoeg Nou ik ga mijn huis aan kant werken en vanavond maar eens heel vroeg naar bed! Groetjes Roelie
Oh ja....belde mijn moeder vandaag en vroeg hoe het was...dus ik vertelde dat ik nogal misselijk was.... Zegt ze: ja nou dan heb je het vast net als mij, 16 keer per dag overgeven tot het einde en zelfs tijdens de bevalling..... Nou en bedankt hoor moeders dát wilde ik nou net horen...... Ze was geloof ik even vergeten dat ik al 2 zwangerschappen heb gehad en toen ook misselijk ben geweest maar dat het in de 13de week ofzo wel over was.......Dus ik zei dat, zegt ze: ja maar dat had ik ook bij de jongens,maar bij de meisjes spuugde ik de hele zwangerschap door.....grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr opbeurend typje die moeder van mij!
Ik heb ze van het weekend bij de actiebaby (winkel in Breda) gezien. Misschien wat andere babywinkels proberen?
@Jente: kan me voorstellen dat het tot het einde toe bevreemdend blijft, zo'n wezentje dat je nog niet kent in je buik. Het blijft nog wel even spannend dus! @Roelie: owwww da's echnie aardig / tactvol van je moeder... Geeft inderdaad niet echt hoop dat het wel weer goedkomt Mijn moeder vertelde ook al over mn tante die 9 maanden doodziek is geweest en inderdaad zelfs tijdens de bevalling nog kotsmisselijk was. Zucht.... als dat maar geen voorbode is! Heel veel sterkte met je misselijkheid. Ik benijd je wat dat betreft even niet dat je nog 2 koters hebt rondlopen!
http://www.bibabebie.nl/assets/s2dmain. ... abebie.nl/ volgens mij kun je hier zien wat het is. ik denk dat ik z'n pakket ga bestellen