November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Was t maar zo simpel meis, heb teveel meegemaakt helaas om dit zomaar naast me neer te leggen, brengt veel oud zeer naar boven, teveel... Dit was gewoon zo'n spreekwoordelijke druppel denk ik...

2. Niet meer actief

wow, en t is niet eens gecensureerd, dat valt me nog mee...

3. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    maar uh ik ga er nu echt vandoor,......
    ben blij dat we nog ff konden dollen, want toen ik net ff kwam kijken om te checken ivm ons aartsleugenaartje , toen kreeg ik ook ff een opdonderrtje,......was bijna net als joldeg meteen weer offline gegaan,.......

maar ja dat is ze dus niet waard,....
    want die zal met dr zieke snoet, wel niet meer terugkomen toch?
    dus als je dit leest carola:ZOEK HULP, WANT JE BENT ERG ZIEK IN JE HOOFD !

alle anderen , fijn weekend.....

4. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ahw meis toch!
    Dat bedoel ik maar die mensen met zulke zieke dingen, die beseffen gewoon niet hoeveel pijn ze andere mensen aan kunnen doen.
    Nogmaals een dikke knuf en neem even je rust, we zijn er voor je he!

5. Niet meer actief

Ik ga nu offline, kom later wel weer kijken, moet ff afreageren nu..sorry...

6. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Hope een fijn weekend meis!

7. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ow oke joldeg , schrok al,......
    maar uh ja tis voor sommige moeilijk en dit soort geestezieken weten juist vaak dit te doen door anderen te pijnigen,...........

hou je sterk jolde

en nu ben ik echt weg,....
    toedeloe ======================>>>>

8. Ik zit met verbazing te lezen wat er geschreven is! Ontzettend! Ik weet echt ff niet wat ik moet zeggen hoor! Idd... je hebt een hoop zieke mensen op de wereld.. maar dit had ik nooit gedacht.. ben te goed van vertrouwen denk ik zo... Misschien komt dat omdat ik zelf ook een vriendin heb die zich qua gedrag (problematiek) zo gedraagt als 'Carola' deed en dus ervan uitging dat er meer mensen zijn die dat dus hebben... Wat voel je je genaaid door zo'n iemand als dat allemaal nep blijkt! Pff... ben er een beetje misselijk van..

9. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Nou, Ilse doe het rustig aan hoor. Dikke knuffel. Ik ga even een wasje ophangen. Enne.... Murmel ik ben geen ontaarde moeder meer ben eindelijk gedoucht.

10. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    hier word ik dus echt ff flink kwaad over hé...

dat zo iemand dat voor de lol verzint,en dat hier mensen helemaal over hun toeren gaan.
    wat ze met zo iemand moeten doen lussen de honden geen brood van.

TARI:stel dat daar aangifte van gedaan word,onderneemt de politie dan iets?

11. Haha, Stasia, ontaarde moeder...valt wel mee toch? :)

12. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hihi, heel goed, dan neem ik mijn woorden terug :D

13. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    @ Roelie: gefeliciteerd vandaag!

@ ruby: fijn dat je man weer thuiskomt!

wat betreft carola, ik denk dat boos zijn geen zin heeft, iemand die zoiets doet heeft hulp nodig. Ze is warschijnlijk echt ziek en kan er niet eens iets aan doen. Ik snap dat iedereen boos en gekwetst is, dat ben ik ook, maar ik hou me voor dat carola gewoon ziek is. En niet iemand die zoiets voor de lol doet.

14. Laten we dat dan maar hopen...

15. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    meiden mag ik even inbreken, via de topic tweelingmoeders las ik het verhaal van Carola, daarop volgend heb ik gelezen hoe meelevend jullie zijn geweest. ik vind het erg naar voor de meiden die zo met haar bezig zijn geweest. Ook ik schok van haar verhaal, de angst dat een tweeling te vroeg word geboren word alleen maar sterker door verhalen van haar en dan is het nog nep ook.. meiden die gekwetst zijn, veel sterkte.

16. Niet meer actief

Sjeeee :confused: :confused:
    denk ik (EINDELIJK) eens even lekker bij te lezen hier sinds dinsdag (pagina 1005!) en dan zulk een ontknoping. Bah, om misselijk van te worden zeg!
    Ik ben eerlijk gezegd blij dat ik dit niet allemaal op de voet heb kunnen volgen doordat ik sinds dinsdagmiddag niet meer online ben geweest, hoewel de ontknoping me niet verbaasd. Er waren eenvoudigweg teveel dingen die bij mij bellen deden rinkelen, die me deden twijfelen aan de geloofwaardigheid van het hele verhaal van Carola (temeer omdat ik de situatie nu met mijn zus op de voet volg en zij maar 2 weken verder is in haar tweelingzwangerschap dan Carola beweerde te zijn).
    Maar inderdaad, dat het ook echt gelogen blijkt te zijn allemaal......dat durf je gewoonweg niet te denken of geloven en daar heb ik ook ECHT geen woorden voor. Sjezus, hoe kan iemand zo met de gevoelens van andere meiden hier spelen?

Lieve meiden, ik lig sinds dinsdagavond helemaal in de kreukels. Ik heb een tweetal dagen achter de rug waarin ik amper kon lopen en doodvermoeid was. Vandaar dat ik niet meer online ben geweest. Maar ik pak de draad hier wel weer op. Ik heb zojuist tientallen pagina's bijgelezen dus :rolleyes: en ben helemaal op de hoogte van ieders reilen en zeilen. Een bestandje gemaakt, dus al die info is niet verloren gegaan, ik beloof bij deze dat ik later vandaag of anders morgen alsnog op al jullie berichtjes zal reageren. Maar ga zometeen denk ik even liggen, het lange zitten achter de pc om alles te lezen is niet goed geweest voor mijn bekken en rug :(

Voor ik het vergeet in ieder geval:
    Van harte gefeliciteerd Roelie!!! Mooie leeftijd meid, heb je er nog speciale gevoelens bij of zo? Ik weet dat ik me op mijn 30e verjaardag best wat raar voelde en ineens in versterkte mate allerlei vraagstukken op mezelf losliet over mijn leven en hoe ik dat wilde inrichten.

Ruby van harte gefeliciteerd met je mannetje! Fijn dat hij nu zijn rijbewijs heeft en weer lekker thuis is bij je!!

17. Niet meer actief

Goeie middag, via Maria heb ik te horen gekregen wat er hier aan de hand was, ik ben de toekomstige papa ;) Ik heb het hele verhaal doorgelezen en het lijkt erop dat Carola leidt aan Pseudologia Phantastica, dit is een psychische ziekte. Op internet is er genoeg over te vinden, bv hier en hier. Ze kan er dus inderdaad niks aan doen en heeft geen kwade wil ofzo, waarschijnlijk zijn jullie niet de enige die hier de dupe van is geworden. Ze heeft vast nog wel meer dingen de wereld in gebracht die niet waar waren.

Ik denk ook niet dat de politie hier iets mee gaat doen.

18. Niet meer actief

Hoi Rob,

Vind het tof dat je zo met ons meeleeft! Hahaha, een eng mannetje op ons furum meiden ;)

Denk inderdaad dat het een ziekte is waar "Carola" door wordt gepest en dat ze daardoor geen "schuld" heeft....

Maar het blijft toch wel vervelend, je leeft in het begin toch met zo iemand mee en dan blijkt dat ineens allemaal voor niets te zijn geweest.

19. Niet meer actief

Voor mensen met dergelijke afwijking is Internet uiteraard een prima hulpmiddel, er valt bijna niks te controleren en je kan alles min of meer anoniem doen. Irl heb je al snel mensen om je heen die er doorheen prikken, via Internet is dat een stuk lastiger.

20. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Hoi Rob leuk van je dat je hier reageert. Maar wat ik uit je verhaal begreep is Carola wel zwanger. Klopt dat?

Deel Deze Pagina