Hey meiden! Zo de visite is pleite en ik heb ff snel bijgelezen, zo eerst maar even boodschappen doen en een lekker patatje eten Meiden ik ben blij dat we ondanks alle ellende nog wel de humor erin houden! Enne Ilse ik ben het met je eens, misschien kan ze er echt niks aan doen en is ze ziek in haar hoofd, maar we moeten zeker ook niet de mogelijkheid uitsluiten dat dit iemand is die heel doelbewust andere mensen pijn doet...alleen is de eerste optie iets makkelijker te aanvaarden Als straks iedereen op de hoogte is moeten we er gewoon een hele dikke streep onderzetten en lekker verder gaan met ons gezellige forum (inclusief de papa )! Meiden die het moeilijk hebben: dikke knuffffffff! Ik kom af en toe vanavond kijken en morgen ben ik lekker alleen en veel tijd zal ik dan eens reageren op al het andere nieuws, de wereld draait gelukkig gewoon door xxx Roelie
Ruby, Rob is een zgnd 'nerd'. Aan computers en laptoppen ontbreekt het hier niet. Ruzie over wie er achter de pc mag zal er dus niet zijn. We posten samen ook op andere fora en dat gaat ook goed hoor.
Boehoehoe! Ik wil ook patat Hier wordt het gewoon simpel groente, vlees en aardappels... Ach ja, wij gaan morgen weer uit eten, dus zullen we ook wel weer patat hebben... De hond van mijn ouders logeert hier een nachtje, die neem ik morgen mee naar Ameland. Mijn ouders en een hele zooi familie, incl. mijn mannetje gaan wadlopen, das al een jaar geleden besproken.. ja toen was ik nog niet zwanger haha... Maar goed ik wilde wel mee, maar dat gaat echt niet Dus ik ga met mijn schoonmoeder, die ook mee zou lopen, maar het in haar rug heeft naar het eiland om daar de bups weer te ontmoeten nadat ze hebben gelopen. Maar goed... hondstra moet dus ook mee.. en die gaat dus met mij mee op de boot. Net moest ik haar uitlaten, we hebben hier een mooi stukje met schelpenpad, tussen de bomen en het water door.. Heel mooi aangelegd stukje natuur.. Maar toen ik op het verste stukje was begon het ineens te regenen... bah. Nu weet ik weer waarom ik geen hond heb Aan de andere kant is het wel goed voor de beweging. Maar goed na het wadlopen gaan we uit eten, dus dan kom ik ws wel aan mijn tax qua patat enzo...
Bij mij is het m'n moeders schuld. Had haar daarstraks aan de tel. en ze zei zo ik ga maar eens beginnen met frietjes maken. Het is dat ze zo ver weg woont anders was ik daar gaan eten. Dus nu wordt het gewoon snackbar.
Das handig Maria, hier hebben we wel eens computijd-strijd... maar dan moet Jeroen dus (die trekt meestal aan het kortste eind, de arme ziel) de oude laptop erbij pakken, die een kwartier doet over het opstarten en ook nog eens alleen internet heeft via een kabel, dus die moet dan eerst ook van de meterkast naar de woonkamer worden getrokken... ook altijd zo'n leuk gezicht.. zo'n kabel van de ene kant van het huis naar de andere kant
Heb jij ook al geen frietpan? Ik wil er een, maar Jeroen boycot dat.. Ben bang dat als ik er één meeneem naar huis, dat dan de hel losbreekt hier!
Wij hebben hier alleen maar 1 laptop. Dus af en toe is het ook ruzie om de pc. Maar Ibrahim werkt voornamelijk s'avonds dus tegen die tijd dat hij thuis is ben ik wel uit gecomputerd.
Ik ben zooo zielig vandaag dat ik van Rob naar de Burgerking mag. Ik wilde eigen naar lamacca maar daar houdt hij niet van...dus hij komt me tegemoet door naar de king te gaan. Kunnen we ook gelijk lnags de ikea en de prenatal.
Ow das ook niet verkeerd. En de prenatal al helemaal niet. Ben daar de laatste tijd niet weg te slaan.
Dafje ik heb er wel een alleen die heb ik 3 weken geleden schoongemaakt een er zit nog geen nieuw vet in dus vandaar wordt het snackbar.
Ik heb me trouwens al een paar keer versproken o het werk. Het zit zo, we hebben een stagiaire en die heet zoals de baby maar dan verkleind. Dus, bijvoorbeeld, de baby zou Ans heten en de stagiaire heet dan Ansje. Maar ik zeg dus tegen Ans tegen de stagiaire En elke keer zegt ze: IK HEET ANSJE! Straks zal ze wel begrijpen waarom ik steeds Ans zeg... (als de naam 'ANS' nog doorgaat)
Ik probeer de frietpan zo lang mogelijk leeg te laten anders bak ik iedere avond frietjes en dat is niet de bedoeling.
Dat zei ik ook dafje, maar het wordt toch vette hap. Moeten we trouwens de meiden niet sms-en om ze op te hoogte te stellen of in ieder geval te waarschuwen voordat ze komen lezen? Lenthe en Barberinnetje?
Aha... dus ook mensen met een frietpan gaan naar de snackbar... hihi. Ik vind de snackbar toch ook wel wat hebben hoor, want je hoeft zelf niets te doen.. en je hele huis stinkt daarna niet naar frituurvet
zo even op bed gelegen, niet echt geslapen maar was wel even lekker ontspannen. Piet is nu bezig in de kinderkamer. Hier ook geen pc strijd, ik heb mn eigen laptop en Piet heeft een pc en een laptop. Ook geen frituurpan in huis, vind die krengen namelijk zo stinken
Of ze nou wel of geen PF heeft doet volgens mij niet ter zake, in beide gevallen ben je ziek in je hoofd, bewust of onbewust. Het is niet zo dat ik ergens een stempel op wil drukken en dat dan opeens alles koek&ei is, ik wilde alleen duidelijk maken dat het een bekende afwijking zou kunnen zijn, ik zeg nergens dat het ook echt zo is.
Barbabintje.. zijn zij en Lenthe de enige die het nog niet weten dan? Heb het idee dat er nog meer meiden zijn die nog niet op de hoogte zijn.. Weet zo gauw alleen niet wie..