Zooo ladies, ben weer thuis van een middagje werken... Nou ja werken het was vanmiddag wel op slakkentempo en ben nu alweer gesloopt... Bazin heeft wel aangeboden om me, als het fietsen echt niet meer gaat, op te halen en naar huis te brengen.... Lief he?!
Ow gruwel en )*(@#)(*#$) De buurman is weer thuis. Dat kunnen we luid en duidelijk horen, doordat hij altijd als hij thuiskomt de muziek ontzettend hard aanzet, zo hard dat we letterlijk kunnen horen wat hij aan heeft staan! GRRR!
Ik denk dat ik ook maar eens heel hard de muziek aan ga zetten, dat is de enige manier om het niet te horen... Ik wil ook niet bij hem aanbellen... want hij is nogal agressief. Maakt altijd ruzie met zijn vriendin en schopt haar enzo...Daar ga ik niet aanbellen..
zo wat is er weer veel gebeurd vanaf vanmorgen. Wat verschrikkelijk dat het verhaal van de tweeling en de twee baby's niet klopt. Ik snap inderdaad ook niet dat iemand zoiets kan. Verschrikkelijk. Het is zoiets bijzonders en zoiets moois om met anderen over te kletsen die in dezelfde situatie zitten, maar om er nu over te liegen. Of het nu bewust of onbewust is. Vanavond ben ik er niet we gaan bij kennissen op kraamvisite. Tot morgen ! Groetjes, Jolanda
Hmm Frank Sinatra met New York heeft hij opstaan.. op zich niet slecht, maar wel op mijn eigen tijd graag.. niet onder het tv kijken... zucht!
Ben trouwens nog steeds niet langs de snackbar geweest. Moet om 19:00 even wat ophalen en ik rijd er daarna wel langs.
Nou er klopt echt geen snars van van die Carola; ze heeft 1 van haar Hyves adressen verwijderd en is ook geen lid meer van de november mama's hyves... Die weet volgens mij dondersgoed waar ze mee bezig is! Heb overigens haar zus gemaild via Hyves om te kijken of ze ons duidelijk kan maken of we het over dezelfde Carola hebben...
Ja het kan nog gekker! Carola is geen medewerker van, maar stagaire bij het LUMC ! Pas sinds dit jaar...... Leuk man dat Hyves, kan je behoorlijk veel op terug vinden!