November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Hey blondie
    Ja is wat he allemaal?
    Ach we laten ons niet gek maken door een gek

Tuurlijk kan jij ook op hyves ziten veel meiden op van hier

http://www.hyves.nl/

Moet je je even aanmelden enzo

2. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    kijk ff op mijn hyves en dan bij openbare.

3. Nou meiden, wat ik al eerder zei, het wordt steeds vager... Lijkt het even duidelijker te worden, is het dan toch ineens weer vaag...

Nou ik ga even afstand nemen, is denk ik wel goed.. We gaan naar Friesland en komen pas morgenavond of zondag weer terug.. dat weten we nog niet.

Meiden, je niet teveel druk maken om het hele verhaal, tenzij je natuurlijk wilt speuren naar wat nu het echte verhaal is, maar als je ervan overstuur raakt, zou ik zeggen.. ga lekker even een filmpje kijken, boek lezen, tukkie doen! Iig relax even!

Liefs Daphne

4. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Sorry maar dit is weer zo'n vaag verhaal...kom op zeg tegenwoordig lopen kinderen van 12 jaar al met een mobiel. En als ik iemand zou willen zwart maken zou ik diegene zelf willen raken en niet een stel andere aanstaande moeders via een forum, daar schiet je niks mee op.
    En geen contact kunnen leggen met de mods is ook onzin, een account is zo gemaakt dus alsjeblieft zeg...
    Dit mailtje is afkomstig van Carola zelf ik geloof er voor de zoveelste keer niks van.

Carola, ik weet dat je dit leest.
    Misschien is het tijd dat je nu eens inlogt en je hoeft mij je excuus niet aan te bieden,maar je hebt een aantal mensen enorm gekwetst.
    Maandenlang heb je de boel bedrogen wees dan nu eens een keer eerlijk en vertel over het hoe en waarom van je bedrog er zijn hier een aantal die echt behoefte hebben aan die antwoorden.
    Zoals je kunt zien komt de waarheid altijd aan het licht, dus hoe je het verhaal ook gaat draaien, uiteindelijk komt het altijd uit.
    Ik weet dat jij me vanmiddag gebeld hebt, zelfs een geheim nummer is niet altijd geheim meisje....ik achterhaal je toch wel.
    Zoek hulp en wees hier nu eindelijk eens eerlijk, dan kunnen wij dit afsluiten en verder gaan met genieten van onze, wel bestaande, zwangerschap.
    Roelie

5. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik heb Wencke nog gesmtst
    Zijn Rachel en Esther op de hoogte gebracht?

Ik geloof overigens ook geen snars van die mail van die vader. Als ik nu dan toch ga wantrouwen dan die pa ook.
    Is zijn dochter dan wel zwanger? Nee wss anders zou ze niet thuis wonen. Carola zou tenslotte op 2 plaatsen wonen..

6. Niet meer actief

Er klopt echt geen snars van....

Ik heb Esther vanmorgen al wel gemaild, omdat ik wist dat zij ook twijfelde over het verhaal....

7. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Tja... ik denk ook dat ze meeleest.
    Carola, jammer. En dan te bedenken dat ik je nog via pb heb gesteund toen je het halve novemberforum over je heenkreeg.
    Lager kun je m.i. echt niet zinken. Je hebt me echt verdriet gedaan.
    Ik heb nu naast me gelegd want jij bent mijn verdriet (en traan!) niet waard.
    Doe mij een lol en zoek aub hulp. Laat je helpen. Voorkom dat je nog meer mensen pijn doet.
    Ik ben de beroedste niet. Ik kan ook mensen vergeven.

8. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Ik denk.....dat Peter wel de vader is van Carola, dat ze ook op dat adres in Prinsenbeek wonen en dat Carola ook echt geboren is in 1982...
    Maar dat ze zware psychische problemen heeft en haar vader haar op deze manier in bescherming probeert te nemen...
    Dat hij nu te weten is gekomen wat zijn dochter heeft uitgespookt op internet....geschrokken is.
    Hij zou beter eerlijk tegen ons kunnen zijn en gewoon vertellen hoe het zit, nog meer leugens hebben we niks aan...

9. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik weet niet meer wat ik moet geloven.

10. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Waar is de novemberhyve gebleven?

11. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
  12. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Ruby wil jij mij het ip adres van het originele mailtje van de vader doorsturen?
    Dus de header van de mail zeg maar, vind je via eigenschappen.
    Als het niet lukt gil je maar ;)

En nu ga ik lekker patat eten njammie!
    xxx Roelie

13. Niet meer actief

Ik denk dat die mail helemaal niet van haar vader is, maar gewoon van Carola zelf. Als ze de afgelopen maanden al zoveel bij mekaar gelogen heeft hier, is t wel heel simpel om gewoon te doen alsof ze een mail van dr vader stuurt hoor. Gewoon zelf gedaan en de naam van dr pa eronder.

14. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Heb jij haar gesproken Roelie? Of heb je niet opgenomen toen ze belde?

15. Niet meer actief

En ja, ik ga er ook vanuit dat ze hier gewoon lekker meeleest, je hoeft tenslotte niet in te loggen om te kunnen lezen.

Carola, get a life!!

16. Niet meer actief

sorrie dat ik even inbreek
    maar ik vind het te gek voor woorden
    doet met gelijk weer aan het verhaal over benthe denken
    dat mensen zoiets verzinnen...... :(

ik geloof best dat die carola geestelijk ziek is maar toch...
    das makkelijk om er zo dan vanaf te komen

je leeft wel maanden lang mee met iemand en dan blijkt het allemaal voor niks te zijn
    vreselijk gewoon :cry: :cry: :cry:

sorrie meiden voor mijn geraas moest er gewoon even op reageren :oops:

17. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    ik heb je zojuist een pb gestuurd...

18. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Als ik nerveus ben of ergens mee zit moet ik altijd poepen. Nou ik heb denk ik a 5 kilo gepoept sinds vanmiddag en ik moet nu weer...

19. Niet meer actief

Mailtje vna de zus van Carola;

Het is inderdaad iemand die zich als mijn zus voor doet want ik had haar vandaag aan de lijn en ze is het zeker niet. Ze vind het ook erg vervelend omdat er hierover contact wordt gezocht.. Ik weet niet of dit iemand is van jullie groep anders zou ik het graag op prijs stellen dat dit niet meer gebeurd. Hopelijk kunnen jullie hier wat aan doen, en wis haar naam in iedergeval maar uit jullie bestand.

Mariska

Lekker makkelijk! Bah trut..... :cry:
    Ik ga haar nog even terugmailen....

20. Niet meer actief

Ojee, rennen dan Maria :)

Hier merk ik t vooral in mn buik, smurfje is de hele dag al druk en onrustig, die voelt duidelijk hoe mama zich voelt he. Ik ben nu gelukkig wel weer rustig, wel verontwaardigd, maar ze is mn energie echt niet meer waard, heb al genoeg moeite voor haar gedaan de afgelopen tijd. Nu is t dus echt een kwestie van Zero Tolerance!

Deel Deze Pagina