November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Nee, morgen gaan we het mijn ouders vertellen. Ze wonen een uurtje rijden van ons vandaan en wilde ze het natuurlijk persoonlijk vertellen. Ze hebben niks in de gaten want we gaan naar de "nieuwe" auto kijken die ze donderdag gekocht hebben.

Doordat we al bij de gyn liepen en er een en ander onderzocht ging worden hebben de mensen om ons heen er nu niet zoveel rekening mee gehouden dat het al raak is.

Echt leuk ! Mijn twee zussen zijn ook zwanger dus mijn ouders gaan van geen kleinkinderen naar 3 in 1 jaar !

2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @bibi leuk gaan ze van geen naar 3 kleinkids heel veel succes met vertellen van het leuke nieuws!
    en hoe is het voor de rest met de kwaaltjes?hihi zoiezo van genieten zeggen ze! :)

3. Samantha24

Samantha24 Actief lid

2 mrt 2007
    145
    0
    0
    Joepie..mag ik me ook aanmelden hier? :p

Heb gisteren positief getest en ben ook een november mama... hoop hier lekker mee te kunnen kletsen ...naar november toe! :p

Iedereen gefeliciteerd trouwens :)

4. usMommy

usMommy Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.273
    1
    0
    Herndon VA USA
    @ Samantha
    Welkom ! wanneer ben je uitgerekend?

Ik heb nog niet met de gyn gebeld maar ik ga het haar morgen vertellen als ik haar zie (ze moet vandaag werken en is niet bereikbaar anders had ik haar wel gebeld) Ik ben wel nieuwsgierig wat ze dan gaan doen.
    We hebben het vandaag aan de beste vriend van mijn man verteld en gaan het na het eerste bezoek aan de gyn ook vertellen aan onze ouders.
    Voor zijn ouders gaan we een raadsel maken en dat emailen als ze voor de webcam zitten.
    Het raadsel zal zoiets gaan van het is zo groot als een rozijn en je wordt er heel erg misselijk van rara wat is dat? en dan helemaal onder in het mailtje WE ZIJN ZWANGER!
    Voor mijn ouders weet ik het nog niet maar het wordt hun vierde kleinkind.

5. Samantha24

Samantha24 Actief lid

2 mrt 2007
    145
    0
    0
    Ik ben uitgerekend op 12 november!

Maar wat leuk dat raadsel! om dat via de mail te sturen en dan voor de webcam. je moet natuurlijk wel de reaktie zien he :p

6. usMommy

usMommy Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.273
    1
    0
    Herndon VA USA
    @ Samantha

Het liefst zou ik het ze natuurlijk persoonlijk vertellen maar dat gaat helaas niet lukken. We zien ze pas in Juni en om het zolang geheim te houden :confused:

7. Samantha24

Samantha24 Actief lid

2 mrt 2007
    145
    0
    0
    Nee dat zou ik ook niet kunnen..zolang geheim houden.
    Ik heb mijn moeder gisteren gebeld met het nieuws..omdat ze pas geleden naar spanje is verhuisd :(

maar ook ik kan dus niet wachten met het nieuws te vertellen :p
    waren gisteravond naar een verjaardag en tja..daar is het onderwerp van de avond geweest! :)

8. usMommy

usMommy Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.273
    1
    0
    Herndon VA USA
    Ik wil het nog niet aan de hele familie vertellen maar als ik het aan mijn vader vertel dan is hij zo enthousiast dat hij het aan iedereen verteld die hij tegen komt.
    Hoe reageerde je moeder toe je het vertelde?

9. Samantha24

Samantha24 Actief lid

2 mrt 2007
    145
    0
    0
    Overdonderd..maar wel heel leuk. ze had het nog niet verwacht. Ze had ook totaal niet door dat wij aan de klus waren. nou waren wij nog niet echt volop aan de klus geweest maar goed...

ja ze is helemaal blij! :D

EN dus wat doe jij? je zegt dat je niet wil dat de hele fam. het al weet. maar als je het je vader verteld weet wel iedereen het? lijkt me lastig.. ;)

10. usMommy

usMommy Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.273
    1
    0
    Herndon VA USA
    We wachten nog ff wat langer met aan mijn ouders vertellen maar vertellen het wel vast aan zijn ouders. Tot ik het echt niet meer hou dan vertellen we het gewoon.
    Ik had het vandaag al bijna verteld.
    We hebben namelijk net een nieuwe bank gekocht dus mijn moeder zegt wat wordt je volgende project. Het lag op mijn lippen om te zeggen de babykamer! maar ik kreeg een strenge blik van mijn mannetje

11. Samantha24

Samantha24 Actief lid

2 mrt 2007
    145
    0
    0
    Hahaha oeps!

nou ik vind het knap dat jij je mond hebt kunnen houden hoor! :D

is ook echt moeilijk

12. usMommy

usMommy Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.273
    1
    0
    Herndon VA USA
    Ik ga samen met mijn mannetje ff lekker op de nieuwe bank een film kijken.

Slaap lekker voor straks

13. Samantha24

Samantha24 Actief lid

2 mrt 2007
    145
    0
    0
    oke veel kijk plezier op jullie nieuwe bank :D

En alvast welterusten!

14. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Goede morgen allemaal!

@samantha welkom! klets gezellig mee!

15. Wuppie26

Wuppie26 Niet meer actief

Goede morgen allemaal,

Wat is het hier rustigggggg!
    Iedereen nog op bed?

Hoe gaat het vandaag bij jullie?
    Leuke avond gehad gister? Of vroeg te bed?

Ik ben gisteravond uiteten geweest met mijn man en mijn vader, erruuuug lekker!

Groetjes,

16. Samantha24

Samantha24 Actief lid

2 mrt 2007
    145
    0
    0
    goedemorgen!

Ja ik ben wel net uit bed..ik mocht weer een keer lekker uitslapen. Mn vriend is met dylano naar beneden gegaan. Dus heerlijk geslapen, gisteravond lekker film gekeken!

Alleen ons kereltje bleek gisteravond koorts te hebben en was vannacht nog beneden geweest.
    Mn arme ventje!

17. Elmo

Elmo Niet meer actief

Welkom Samantha, gezellig dat je mee komt beppen.
    Hier ook al super veel cadeaus gekregen...bijna om eng van te worden. Maargoed, wij hebben 14 maart dus de eerste echo (ivm het IVF traject) en mogen bij ongeveer 12 wk beslissen of we naar de vk willen of in het zh blijven. Als alles goed gaat natuurlijk. We willen thuis bevallen, denken we nu, dus dat zal de vk worden.
    Dag 9 maanden dagboek krijg ik van een vriendin, dat had ze me in de MMM al beloofd.
    Heb gisteren wel het Raad eens hoeveel ik van je hou Babyboek gekregen + leesboek.
    Dat is ook een super aanrader hoor!
    Owww...wat krijgen we een leuke tijd!

Elmo

18. usMommy

usMommy Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.273
    1
    0
    Herndon VA USA
    Goede middag allemaal,

Leuk Elmo al die cadeautjes.
    Alles goed met iedereeen?

19. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Hallo allemaal
    Welkom bij de nov. mama's samantha. Gezellig word al een aardige club.

Wij waren vanmorgen vroeg op om het goede nieuws aan mijn oma van 82 te gaan vertellen. Het was alleen geen nieuw nieuws :rolleyes: Ze had er al over gedroomd en dit tegen een vriendin van haar gezegd. :)
    Gisteren hebben we het aan mijn ouders verteld, dmv een t-shirt die we de jongens hebben aan gedaan. Ze waren erg verrast maar vonden het erg leuk.

Leuk he elmo al die cadeautjes, maakt het al wat werkelijker. Laat je maar lekker verwennen hoor.

20. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Wat geweldig dat we allemaal mama worden. :)
    Vind het nog een beetje onwerkelijk.
    Misschien als ik de 1ste echo heb gehad, dat het wat werkelijker is. :)

Deel Deze Pagina