November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    wel grappig! Wij moeten helaas allemaal nog even geduld hebben voordat we er een 'echte buik' mee kunnen afdrukken!

2. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Ik ook! Ik kan echt niet wachten!

3. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    :confused: Wij ook! Mooie dag was het he? Het was twee weken slecht weer en op 2 juni was het stralend! :) :D

4. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    :idea: Jente en Julie: fijn hoor, van die mooie echo's! Goed om te zien/horen dat alles goed is! Het lijkt mij ook dat het dan wat echter wordt....

5. Rachel85

Rachel85 Niet meer actief

@Marije80 Inderdaad wat een mooi weer hebben we gehad. Echt geluk.
    is wel heel toevallig dat we de zelfde dag getrouwd zijn :)

6. Niet meer actief

He meiden, kom toch maar weer eens kijken... was zo nieuwsgierig hoe het met jullie allemaal gaat...

Helaas lees ik dat het voor sommige van jullie niet zo goed is gegaan; Heel veel sterkte voor jullie en jullie hubbies!

Heb wel heel wat bij moeten lezen, dus antwoorden op iedereen is wat lastig..

Iedereen die misselijk is; hoop dat jullie er snel vanaf zijn! Lijkt me geen pretje...ik heb "gelukkig" zelf nergens last van..af en toe wat moe, maar that's it!

Voor degene die een echo hebben gehad; lijkt me geweldig ! Veel plezier op jullie roze wolk !

Ik mag 17 april voor de eerste echo komen...kan niet wachten !

Voor iedereen die in dit algemene stukje vergeten ben; SORRY !

7. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Echt wel! :) En nu ook nog bijna even lang zwanger... Alleen ben jij iets jonger dan ik.... 8)

8. Jente

Jente Actief lid

18 feb 2007
    273
    0
    0
    Dat zijn inderdaad lastige dingen. Hun gedrag is inderdaad heel extreem. Je zou er bijna een schuldgevoel van krijgen.
    Ik probeer met dit soort situaties tactvol om te gaan. Ik neem mijn verantwoordelijkheid erin, maar verder is het dan aan de ander.
    Even een voorbeeldje om uit te leggen wat ik bedoel, over een aantal weken ga ik het grote nieuws op mijn werk vertellen. Ik weet dat een collega al jaren gestopt is met de pil omdat zij kinderen wil. Ik vertel het haar daarom als eerste zodat ze het niet in de grote groep hoort en het als een beetje van tevoren kan verwerken. Als zou ze daarna vervelend reageren dan is het niet meer mijn verantwoordelijkheid (wat ik in dit geval overigens niet verwacht).
    Ik vind dit overigens wel lastiger bij mensen die ik niet goed ken en je weet ook niet altijd van een kinderwens af.
    Moeilijke situaties, zeker omdat het uitblijven van de kinderwens vaak gepaard gaat met veel verdriet.

:idea: Lenthe reageert je collega inmiddels weer leuker op je?

Jente

9. Niet meer actief

Jeetje, wat is het hier rustig....

10. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Ik heb zo het idee dat de novembermama's op dit moment voor het merendeel te vermoeid en/of te misselijk zijn om uitgebreid te posten op dit forum, maar ik durf te wedden dat met een week of 6 het hier heel erg druk is :D

Ik kruip er zelf ook in heb het wel gehad voor vandaag :(

Groetjes Roelie

11. Rachel85

Rachel85 Niet meer actief

@Jen25 het is inderdaad hier erg rustig.

@Roelie ik denk dat je gelijkt heb ik ben ook erg moe en ga zo ook mijn bedje in mag er tenslotte om 5u er weer uit.

12. Niet meer actief

@rachel en roelie; welterusten dan maar !

Ben net bij de softbaldames geweest om te vertellen dat ik zwnager ben, was niet de enige....nog 1 van de meiden is zwanger...

En er kwam net iemand van de honkbal senioren binnen en die vertelde dat zijn vriendin ook 9 weken zwanger is en op dezelfde datum is uitgerekend! Zo leuk ! :D

13. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    toch nog even een berichtje.

ma2be heel veel sterkte met jullie verlies. Ik hoop dat je ook zo sterk kan blijven. maar het geeft niet as het niet zo is. :cry:

Wij mogen 17 april om 9.00 uur voor de echo. Schiet al aardig op. Ben toevallig ook vrij die dag. Als deze goed koop ik een cadeautje voor de kleine. Moest vanmorgen nuchter bloedprikken, heerlijk voor al als er ook nog eens een uur wachttijd is en als je last heb van misselijkheid. :(
    Maar goed weer 5 tubes lichter.

Vrijdag de woonkamer veranderd en was daarna meteen voor drie dagen uitgeteld. poeh zeg dat viel vies tegen. Voor de rest nergens fut voor.

@roeilie natuurlijk blijf ik bij de nov. mama's we moeten tensloten wel even tegen elkaar kunnen klagen over hoe vreslijk (gezellig) druk we het hebben met 2 kids erbij, :) Zefanja zit al weer onder de bulten en de schramen, maar goed dat ik net naar het CB (consultatieburo) ben geweest, anders gaan ze nog wat anders denken :) :)

@amaranta wat is jouw ervaring met een jenaplanschool?

weltrusten iedereen.

14. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    goede morgen allemaal.
    vandaag gaat het weer lekker hier.
    ben alleen zo verkouden.

maar voel me super

15. Moah

Moah Actief lid

7 jan 2007
    193
    0
    0
    Voel me eigenlijk ook erg goed. Gelukkig geen last van misselijkheid (alleen héél af en toe INEENS een vlaag). Moeheid is ook iets minder, allewel de dag is net begonnen dus wie weet aan het einde van de dag.....

16. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    dan moeten wij er maar goed van genieten want het kan altijd zo over zijn.
    hoop het natuurlijk niet

17. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    :idea: tari en roelie: vergeet mij even niet ben ook in verwachting van de 3e dus weet hoe druk het is.
    mijn twee boys zijn 5 en 8 dus gaan heel de dag naar school dat scheelt.

hier gaat het wel net even over moeten geven maar ja hoort erbij.
    ik heb nu wel allemaal beginnende puistjes die had ik bij mijn vorige zwangerschappen niet. ( zou papa toch geluk hebben en zijn dochter krijgen ? ) hier is het verdeeld met de voorkeur mijn oudste zoon en man willen een meisje en de jongste wil een broer erbij.ik roep heel hard dat ik weer hoop op een jongen maar ik kijk nu wel meer naar roze :oops:
    mijn gevoel zegt dat ik geen meidenmama ben lijkt me ook echt vreemd als ik nu een meid erbij zou krijgen.ben mijn mannengezin zo gewend.

en een jongen lijkt me makkelijker omdat ik een marokkaanse man heb en als we een dochter krijgen die op haar 16e op stap wil denk ik dat het thuis gaat onweren.tjeeee ..... waar ik nu al allemaal aan denk pfff zouden het de hormonen zijn?(tegen die tijd ben ik 45 :) )

18. Moah

Moah Actief lid

7 jan 2007
    193
    0
    0
    Haha inderdaad Ruby waar je nu al niet allemaal aan denkt. Gisteren had ik ook een gesprek met iemand over wanneer je kind voor het eerst uit mag gaan. Jeeee, dat duurt nog heeeeeel veeeeel jaren.

19. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Ook goedemorgen allemaal..

Hier gaat alles zijn gangetje. Vanmiddag om 15.10 uur de eerste keer naar de vk. Dan wordt ook een datum voor de eerste echo afgesproken.Spannend.
    Gisteren voor het eerst echt moeten overgeven.. wat voelde ik me beroerd, niet te geloven. Vandaag voel ik me weer helemaal prima! Niks aan het handje..
    oja.. en vanmiddag ook in ondertrouw.. hihihi

@ Ruby28 : Willen jullie weten of het een meisje of een jongen wordt? Grappig dat de meningen zo verdeeld zijn in het gezin! Ach het maakt ook niet uit wat het wordt! Je houd er toch van!

@ Jen25 : Dus een babyboom bij de softbaldames! haha! Vruchtbare sport!

@ Ilona21 : Beterschap!

@ Tari: Die vermoeidheid komt me heel bekend voor. Als ik 4 dagen gewerkt heb en ik ben dan 3 dgn vrij dan kan ik gewoon niks doen.. IK wil wel.. Maar KAN het gewoon echt niet! Echt verschrikkelijk.. Lijkt nu trouwens wel een beetje weg te trekken.. Ja... dit is mijn derde dag vrij..hihi

20. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    hoi lieve meiden
    kunnen jullie me even helpen. Ben een beetje down vandaag en onzeker!
    Voelt niet zo lekker
    Ik weet nietr waarom ik zo onzeker ben....
    Misschien omdat de afspraak bij de gyn steeds dichter bij komt.
    Mijn man is de nuchterheid zelve, maar ik kan het niet echt.
    We hebben hier zo lang op gewacht dat het nu zo onwerkelijk nog steeds is, maar zo MOOI. Ik durf er bijna niet van te genieten.
    Nu zijn mn borsten ook iets minder gevoelig en dan twijfel ik gelijk zo....
    erg jammer
    maar gelukkig is er dit forum!
    help me een beetje op te peppen en zeggen dat alles goed komt. Verder heb ik geen klachten, dus niet te klagen....
    kus

Deel Deze Pagina