Beetje in de war Maria? Toch jammer dat je je berichten alleen kunt wijzigen en niet verwijderen hihi :grin:
Hahaha, maakt niet uit toch, staat wel grappig zo. En tja, onze hersentjes raken een beetje oververhit zo denk ik Ik ben er ff vandoor, ff naar de Wibra...ciao, tot straks!
Hey Natasja....kun jij misschien mij het ip adres van die account hier van Carola82 bezorgen zodat ik ze kan vergelijken met de ip's uit de mailtjes? Ik heb trouwens een tijdje 'gewerkt' bij internetoplichting.nl ik kan je vertellen de meest gebruikte smoes door oplichters is: nee hoor dat ben ik niet dat is iemand die mijn account misbruikt/mijn broer,zus/mijn buurjongen/huisgenoot/blablabla... Overigens word aan de hand van het ip adres altijd heel snel zoiets ontmaskerd
Jeetje ben even weg en er is al heel wat bijgekletst. Dat hyves daar kan je toch alleen mee mailen? Is toch geen chatbox?
Blondie.... ik ken mensen uit Riethoven, een als ik ze ken dan ken jij ze ook want in Riethoven wonen ongeveer maar 10 mensen (sorry, geintje)
Zooo ben ook weer terug, even snel de hond uitgelaten, korte ronde.. Hij liep te zeuren... Maaruh ik heb wel het mailadres van die vader, heb het mailtje namelijk doorgestuurd gekregen van Ruby. Kan je daar dan nog wat mee? Ilse en Roelie; ik mail jullie even die mailtjes... Vind het wel lachuh dat zelfs de moderators hier nu komen meepraten...
ohw meiden lig hier echt gevouwen op de bank hihihihi Die carola wie dan ook de echte is, werkt op mn lach spieren hoor hihihi
Mailadres is handig, maar het mooiste is de originele header, via outlook doe je zo: klik met de rechtermuisknop op eigenschappen en kopieer de lap tekst maar die daat staat daar haal ik het ip (X-originating IP) wel uit... Door die te tracken kan ik misschien meer achterhalen en het zou mooi zijn als ik die kan vergelijken met het ip van haar account hier...als die identiek zijn is het duidelijk dat zowel de mailtjes van pa als deze account van een en dezelfde pc afkomstig zijn.
@roelie; kan alleen Ruby's IP eruit halen en niet die van de vader van...... Misschien zie ik het over het hoofd hoor.... Moet ik die hele lap met codes aan je mailen?
Oh nee is ook zo, de originele mailwisseling is tussen Ruby en de vader dus Ruby heeft de goede header.... Nah ja maakt niet uit komt morgen wel dan