November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    dit wordt me niet in dank afgenomen maar:

ladies let it go! ze is het niet waard om je tijd, energie en emoties aan te verspillen. we hebben wel iets beters en gezelligers te doen toch? om nou een ware heksenjacht op te zetten en haar en haar vrienden te gaan stalken heeft weinig zin lijkt me. plus je geeft haar alleen maar wat ze wil, dat is namelijk aandacht.

Ik denk dat we over veel gezelligere dingen kunnen praten. Ik vind het leuker om gezellig te kletsen en mee te leven met jullie dan om over zo iemand te praten.

sorry als dit verkeerd valt, maar mijn hoofd staat wel ergens anders naar, dat van jullie niet dan?

2. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0

Ik ben het ergens wel met je eens, maar het is pas sinds vanmorgen duidelijk dat de boel flink belazerd is en een aantal van ons waren oprecht geinteresseerd in haar en voelen zich nu, terecht, enorm gekwetst.
    Laat het nu maar even, ik heb zelf ook nog wel de behoefte aan wat antwoorden en ik denk dat met een dag of 2 we allemaal zeggen: carola wie?
    Maar het is nu vers, daarom word er veel aandacht aan besteed.
    Heksenjacht....mmmm heb er weinig medelijden mee ze heeft hier nogal wat aangericht en aangezien ze kickt op aandacht vind ze het vast niet erg dat we nu openlijk onze bevindingen kenbaar maken?

3. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Grapjas....
    Maar klopt wel een beetje 8) er wonen er 11 haha

4. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Hey meiden ik ga ff lekker bankhangen nu morgen is er weer een dag (maar goed verslaafd is verslaafd waarschijnlijk kom ik straks nog wel ff kijken :D)

Ik heb een aantal pb's ontvangen over de adressenlijst daar ga ik morgen even mee bezig!

xxx Roelie

5. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Jen, Nee heb nog een 8 jarige paint hengst en een jaarling shetje die hem gezelschap houd, maar die mogen echt never nooit niet weg 8)
    In mijn Hyves staat een foto van de grote :D

6. Niet meer actief

Is goed meid. ik ga ook eens ff bij m'n mannetje op de bank hangen !

7. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ik ben het met je eens roelie, alleen vind ik het meer iets zeggen over ons dan over haar snap je. kijk zij zit ongelofelijk fout, maar wij moeten ons niet gaan verlagen naar hetzelfde niveau. plus het zijn alleen maar negatieve gevoelens. Je gelijk of antworden krijg je toch niet bij zo iemand, van haar hoor je toch niks meer.

Maar leef je uit, ik lees het verhaal wel mee hihi.

ooh ik had je ge-pb't

8. Niet meer actief

Tja, ik heb er maar 1 en zelfs daar heb ik niet genoeg tijd voor....
    Heb haar pas een jaar maar heb het nu een paar maanden aangekeken en het gaat gewoon echt niet...Helaas !

Vind het vreselijk, maar wil voor haar gewoon het beste...

9. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    @ blondie en maria: riethoven is toch zeker wel een kuiltje van minstens 25 man hoor. ik bedoel het kan erger. en in riethoven staan wel de grotere huizen volgens mij.

blondie weet je al of je it je huis moet?

10. Niet meer actief

@blondiedfu; Jeetje wat een prachtbeest ! Maaruh rij jij nog nu?

11. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Zo, mijn moeder belt net dat de politie gisteren bij haar aan de deur is geweest (en bij de rest vande buren) omdat een man 2 kinderen uit de wijk zou hebben aangerand. Ben even het bericht aan het zoeken.

12. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    he jakkes maria, erg dat soort types! moet je toch niet aan denken dat het jouw kinderen zijn, pfffff. ik zou zo'n vent kunnen vermoorden

13. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik moet eerlijk zeggen, het verbaads me niet.
    Waarom niet?
    In de wijk van mijn ouders lopen kleine kinderen (jaar of 10) om 11 uur 's avonds nog alleen over straat.
    Die kinderen zijn echt de HELE dag buiten op straat zonder toezicht. Maar dan ook echtr de hele dag.

14. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    he bah wat een rot nieuws
    Ook al lopen de kinderen de hele dag op straat, geeft die man nog niet het recht om ontucht te plegen bij die kinderen vind ik

15. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    nee natuurlijk niet....
    Maar het zal minder snel gebeuren als kinderen thuis zitten, of onder toezicht buiten spelen.
    Ik heb er ook al een paar keer een paar bijna onder de auto gehad. Rennen altijd de straat op zonder te rijden....

16. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
  17. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Oke, wat moet er eigenlijk allemaal in/op een ledikant.
    We hebben nu, matrasbeschermer, matras, molton, en hoeslaken.
    Maar moet er tussen het molton en het matras nog een zeiltje?

18. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag

Deel Deze Pagina