aggrggrgrggr mn buren naast ons die zijn bijna de hele dag al niet thuis, en hebben een hondje, en die blaft nou al bijna de hele dag, ook in de tuin, word er gek van aagrrgggr als je hond niet alleen kan zijn, dat dat beest dan ook niet alleen!
Ben weer terug. Hebben nog weer wat kleine dingetjes gekocht, pyjama, pakje etc..leuk leuk, wat word je toch hebberig van dat soort dingen hihi.
Even een vraagje, hoe kan ik jullie terug vinden in Hyves en toevoegen? Ben daar nog helemaal niet thuis in. Tja wat Carola betreft. Ziek, erg ziek en jammer dat ze door haar familie nog eens gesteund word. Ik moet eerlijk bekennen Ruby, dat ik niet weet of de politie er wat mee doet. denk het eerlijk gezegd niet. Maar ben daar niet zo thuis meer in. Hier vandaag heeft mijn mams mijn achterraam even gelapt en schoongemaakt. Samen boodschappen gedaan. Heerlijk. De eettafel anders gezet. Zodat straks de kinderstoel aan het hoofd kan staan. Maar heb verdorrie zo'n enorme last van mijn buik vandaag. Doet boven in echt zeer. Vooral als ik gewoon rechtop zit, moet echt iets meer naar achter hangen. Moest wel lachten bij fysio, die keek naar mijn buik; Jee wat een toeter zeg, volgens mij ga je echt eerder bevallen hoor. (haha moest zo lachen, hij zelf is vader van 3 dochters) Rob fantastisch dat je met ons mee denkt wat betreft Carola en dat je je daar voor hebt ingelogd. Super hoor. Iemand onder ons die geen last van zijn hormonen heeft, Ilse, hopelijk heb je nog wel vertrouwen in ons.
Maria leuke gordijntjes. Ilse, heerlijk he, dat shoppen voor de kleine, ik heb vandaag van de lieve leuke roze gehaakte babysloofjes gekocht. Er is bij ons een nieuwe winkel geopend. Met hele leuke kleren vooral voor de kids.
Meiden hierbij het allerlaatste nieuws voor wat betreft Carola: Ruby heeft zojuist gebeld naar het huisnummer en gesproken met de vader van Carola, die dus zelf de telefoon opnam. Carola heeft inmiddels alles opgebiecht en we kunnen nu dus met 100% aannemen dat het hele verhaal niet waar is. Inmiddels is ook de zus van Carola bij haar en de familie heeft het er erg moeilijk mee. Maandag gaat Carola naar een psycholoog, de vader zal Ruby op de hoogte houden van de vorderingen. Laat het dus duidelijk zijn, de mailtjes zijn daadwerkelijk afkomstig van de vader en zus en Carola heeft echt dringend psychische hulp nodig en ze gaat deze dus ook krijgen. Op verzoek van de vader posten we nu verder geen details meer, het is nu duidelijk dat wij het bij het rechte eind hadden en zij krijgt de hulp die ze heel dringend nodig heeft. Meiden, dit is de bevestinging die we allemaal graag wilden horen, wat mij betreft dikke streep eronder en weer verder met ons cluppie xxx Roelie
Tjonge ben even een avondje weg en meteen is het forum veranderd in een Sherlock forum. Goed werk meiden! Ik sluit mij toch niet aan bij Peetje dat we er ons niet zo druk om moeten maken. Nouja, druk maken inderdaad niet, maar de onderste steen boven halen zou wel leuk zijn!
Ik was dus net te vroeg met posten zie ik, Roelie, nou gelukkig lijkt het toch nog enigszins goed af te lopen. En nu maar hopen dat ze ook ECHT hulp zal zoeken en krijgen. Gelukkig dat de familie het ook weet en die haar die duw hopelijk zullen geven.
Wow, klinkt misschien heel gek, maar vind dit gewoon supergoed nieuws! Ben blij dat wij weten wat de waarheid is en dat Carola nu geholpen gaat worden! Tevens blij dat we dit gedaan hebben (Ruby superactie om te bellen) Nu weten haar ouders tenminste ook wat er in dat koppie gebeurd en kunnen ze ermee aan de gang!
Nog 1 ding. Ruby, die vader denkt dat carola geen gsm heeft, maar die heeft ze dus wel. Misschien kun je dat tegen hem zeggen.