hebben jullie trouwens last van je tanden? bij mij doen mijn kiezen aan 1 kant echt pijn en mijn tandvlees is heel gevoelig.
Ik heb er geen last van .... maar laat ik het zo zeggen.... het bloed dat ik de afgelopen maanden niet 'verloren' ben, verlies ik elke ochtend via mijn mond....het is niet normaal meer. Ik poets mijn tanden en ik bloed echt als een rund.
Ik vind t juist helemaal niet hard gaan, stom he. Nog 2.5 maand, dat vind ik echt wel lang! Ik ben harstikke ongeduldig
YEAH ben dus niet de enige Heb vreselijk veel last van mijn tandvlees, maar dat komt omdat er een verstandskies aan het doorkomen is aan die kant.... Aan de andere kant heb ik hele gevoelige kiezen...Heb er vooral last van als ik hards eet...
Haha wat grappig hoe iedereen t anders beleeft, de een vindt het slakkentempo en de ander vindt te snel gaan. Terwil de tijd toch echt even snel gaat haha
Ruby, goed werk meid. Toppie! Vind het ook erg snel gaan hoor. Morgen alweer 33 wkn. Roelie of Ruby misschien handig als je ook even een berichtje met info achterlaat bij zwangerschap----tweelingen. Daar postte carola ook.
Dank je maria, af en toe, ben ik niet helemaal wakker heb ik door. Had ik zelf natuurlijk ook kunnen bedenken. tja ben niet eens blond. Hmmmm.......
Meiden ik ga mijn bedje opzoeken, heeft me best wel een berg energie gekost vandaag... Welterusten allemaal !