November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jolger

jolger Actief lid

8 mrt 2007
    124
    0
    0
    Roelie fijn dat we nu bericht hebben hoe het allemaal in elkaar zit.

Nu inderdaad nstreep eronder en laten we lekker verder genieten van onze zwangerschap.

Hebben jullie trouwens ook last van lekkende borsten? Ik heb daar alleen 's nachtslast van en van een borst.

Ik vind de tijd van de zwangerschap nu ook wel snel gaan morgen alweer 32 weken. Nog twee weken en dan met verlof en inderdaad ikkijk er ook zo naar uit. Vooral nu we gisteravond op kraamvisite zijn geweest bij kennissen. Aankomende woensdag gaan we ook bij een neef van mijn vriend op kraamvisite en dan krijg je er steeds meer zin in.

Ik sta ook op hyves bij de november mama's ik ben Jolanda uit heijen.

Nou ik wens jullie allemaal een fijn weekend.

Groetjes,
    Jolanda

2. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Nu je het zegt, vandaag 33 wkn!

3. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    go roelie!
    je moet je niet oud voelen, ik heb ook geen hyves, geen idee hoe het werkt en ben pas 24 ;)

Misschien moet ik er ook maar 1 aanmaken.

Ruby goed speurwerk!

Melina: veel plezier vandaag

andere dames: veel succes en sterkte met de kwaaltjes, ik denk aan jullie

4. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Heeee goedemorgen allemaal weer! Iedereeen fris weer op na de enerverende dag van gisteren?
    De zon schijnt en het is weekend, dus dat wordt even lekker relaxen hoop ik, voor de meesten!

Bij mij zijn er een paar klussers (leve de handige oom van Wim!) lekker bezig met laminaat leggen, dus nu gaat het misschien wel ergens op lijken! Ben erg benieuwd en hoop dat het snel gaat, want ben deze stofbende meer dan zat.

Gisteren is de schoonmaakster geweest, maar dat was duidelijk voor niks, want vandaag ligt er al weer een pak stof :(

5. Niet meer actief

Goedemorgen meiden! ZOo heerlijk geslapen vannacht, kom er net uitrollen en zit ff van m'n bakkie koffie te genieten...

Kreeg gisteren van de baas trouwens nog iets leuks te horen dat in het verschiet ligt, als ik terug ben van verlof krijg ik € 500,- om representatieve kleding te gaan kopen ! Yeah....

De rest van mijn collega's heeft het al gekregen, maar ja die lopen dan ook niet met een dikke toeter rond...Ze vonden het zonde als ik van dat geld zwangerschapskleding zou moeten gaan kopen die ik nog maar een paar weken gebruik...

6. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    ik ben ook weer, heb redelijk geslapen, het carola gebeuren heeft, zijdelings toch bezig gehouden.

Ik denk dat ik Hyves wel begrijp, ik snap alleen nog niet hoe het zit met je vriendin. Waarop wordt de volgorde gebaseerd waarin ze in je lijst veschijnen?

7. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    melina, wat betreft foto's en info...
    ik ben daar aan de ene kant heel voorzichtig in.... mijn album is leeg...
    maar aan de andere kant staan er wel foto's van mij online, op onze eigen website...
    tja... iedereen kan daar misbruik van maken

8. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    de volgorde is wie er het laatst heeft ingelogd. Als ik nu dus inlog kom ik als eerste bij jou in beeld.. snappie?

9. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
  10. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Zo kun je makkelijk zien wie de fanatieke Hyvers zijn, die blijven altijd ´hoog´staan. Ik heb er een paar achteraan staan, die zo goed als nooit op Hyves meer komen.

11. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Op het werk gebruiken we het altijd, dan wordt er weer geroepen ´heee, huppelddepup, je zit prive te internetten!´ Omdat je dan kunt zien dat ze aangelogd zijn, hihi.
    Maarja, om dat te zien moet je zelf ook aangelogd zijn, dus het zegt ook meteen wat over jezelf, :)

12. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik heb maar 2 of 3 collega's op mn hyves.
    Ik heb werk-privé sowieso redelijk gescheiden.
    Zijn opzich wel collega's die ik daarbuiten ook zou kunnen zien maar dat gebuerd niet met regelmaat. Soms op stap met een stel (alllang niet gebeurd)...
    Maar meer dan dat is het ook niet.

13. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    ik hou er persoonlijk niet zo van (wel van hem als persoon) maareh dit is mijn skönbruder
    http://berdje.hyves.nl/

14. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Nee, is hij dat echt zelf?

Ik hou er helemáál niet van! Brrrrr...hoe zal dat er uit zien als hij 45 is?

15. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Ik heb hier ook niks in mijn profiel staan, ben er ook een beetje huiverig voor.

@ Amaranta: wow die spieren ... zal wel veel tijd in zitten.

16. Niet meer actief

Mogge, ik ben er ook weer. Heerlijk uitgeslapen, had ik echt even nodig! Nu vol frisse moed het weekend in. Nog geen idee wat we gaan doen, maar we zouden vanmiddag iets gaan doen. Moeten we alleen nog bedenken.

Willem was al vroeg weg vanmorgen, die komt rond een uur of 1 weer thuis.

Fijne dag allemaal en Melina, heel veel plezier met je babyshower, ik hoop dat je lekker verwend wordt!

Liefs
    Ilse

17. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    ja, hij is bodybuilder, maar doet alles puur op eigen kracht, dus dat is wel netjes

18. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    net ff vriendinnetje gesproken, had al 2 weken niks gehoord van dr en ik was bang dat ze misscien boos was ofzo, maar ze had het gewoon druk gehad

19. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    @blondie, hij woont volgens mij in de sportschool...
    Nu valt het mee, normaal doet hij in november mee aan landskampioenschappen en dan is hij niet te genieten, dan heeft hij megalowfat dieet en dat tast dan ook zn gezelligheid aan..
    Wij hebben hem afgeraden om nog mee te doen. Hij wint namelijk nooit en is daar vrij kapot van, maar ja, die andere mannen gebruiken vaak wel steroiden en hij doet dat dus echt niet.

20. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    ieuw.. hou er ook niet van, beetje erg patserig.. :rolleyes:

Deel Deze Pagina