Daar heb ik dan echt respect voor, iemand die het helemaal op eigen kracht doet. Dat moet toch ook veel meer voldoening geven als iemand die naar de steroiden grijpt omdat het dan sneller/makkelijker gaat. Zeg maar dat ie goed bezig is
Ilse, ik heb de oplossing voor je! Je kunt komen klussen! En als je wilt kan dat lekker het heeeeeele weekend!
Dat zeggen wij al tegen hem. Dat als hij wedstrijden witl doen prima, maar dan gewoon wat kleinere waar iedereen geweoon clean is. Ik ben vorig jaar wezen kijken naar zo'n wedstrijd, en het was gewoon ranzig. Ook die vrouwtjes trouwens.
Wat spieren zijn we mooi, ook bij een vrouw, maar dit waren dus van vrouwen met-zonder tieten. Beetje eng. Die wil je 's nachts niet tegen komen.
Haha ik zou t best willen hoor, maar ik vrees dat je weinig aan me hebt. Ik moet nog mama worden maar loop en voel me als een oude oma
Goedemorgen allemaal, Als eerste: ---------------------------------------------------------------(streep) Hier heerlijk geslapen. We lagen er pas om 02:00 uur in want we hebben mijn vriendin van schiphol gehaald. Die heeft lekker 2 weekjes vakantie achter de rug. We gaan dadelijk geboortekaartjes bestellen. Vind het wel spannend hoor. We hebben er meerdere die we leuk vinden maar nu moeten we een definitieve keuze gaan maken. Gelukkig hebben we de tekst wel helemaal klaar. Frummel is weer ontzettend druk vandaag (zoals hij de laatste week al is) wordt er af en toe gewoon gek van. Maar ik denk dat ik die trapjes wel ga missen hoor als hij er eenmaal uit is. Melina,veel plezier vandaag met je babyshower. Roelie, grappig ik ga vanavond ook lekker uiteten bij de griek hmmmmm. Ik kom straks wel weer even langswippen.
Sow ben weer helemaal schoon en fris, huisje aan kant, beestjes verzorgd...alleen nog wat wasjes wegwerken Wel leuk trouwens dat hyves, ik heb ooit ook eens een 2day profiel gehad was ook zoiets... Ik blijf er wel lekker mee stoeien vanmiddag met de opmaak enzo heb ik wat te doen Over wat ik erin ga zetten...heb ik nog niet eens over nagedacht, ga eens even kijken bij scholen enzo lijkt me leuk om oude bekenden terug te vinden maar als ik er niks aanvind heb je ook kans dat mijn hele hyves zo weer weg is Ben niet zo van de blogjes, vind het al heel wat hoe ik op dit forum ben maar dat is toch wel anders vind ik... Ehm nog heel ff dan over 'C' ...niet alle eer is voor mij en Ruby hoor, we hebben met een heel stel meiden dit weten te achterhalen! We kunnen ons beter omdopen in de CSI November Mama's Jolger: hier geen spontaan lekkende borsten, maar ik had van de week de douchekop erop met per ongeluk de massagestraal en toen spoot het tegen de tegels omhoog Kan me voorstellen dat je na zo'n kraamvisite steeds meer zin krijgt in je eigen beebje! Muriel: mooi dat er nu laminaat gelegd word, als dat er straks in ligt is het een heel ander gezicht joh! Tsja dat stof...ff doorbijten nog, als het straks allemaal klaar is moet jij eens opletten, dan krijg je ineens een mega aanval van nesteldrang en heb je zo je huisje schoon... Jen: da's een leuk kadootje van je baas zeg! En ook over nagedacht hoor dat je dat na je verlof mag gaan doen! Bodybuilder vrouwen....brrrrrrrr krijg ik altijd kippenvel van, helemaal als ze dan lopen te vertellen hoe mooi ze zichzelf vinden... Bij een man ben ik er ook niet echt weg van, beetje spieren oke maar die schwarzenegger types ieuw...nee doe mij Vin Diesel maar Stasia: veel succes bij het uitzoeken van de geboortekaartjes! Enne eet smakelijk alvast xxx Roelie
Ik haat vliegen tegen het raam. Ze komen binnen door een kier van 1mm maar door een openstaande deur naar buiten vliegen ho maar. Zit hier een vlieg al de hele tijd tegen het raam aan te vliegen.... jammer vliegje maar je gaat er aan..
@ Jolger: hier nog geen lekkende borsten, ik hoop dat het nog even weg mag blijven 8) @ Jen: hebben ze bij jullie nog vacatures haha, nee grapje, maar is wel erg tof van je baas @ Stasia: veel succes met het uitzoeken Bodybuilder vrouwen vind ik ook maar niks. Ben zelf redelijk gespierd omdat ik fysiek zwaar werk heb, dus ga ook echt niet nog eens naar de sportschool om extra spieren te kweken. Dat vind ik een beetje té gek worden.