November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Aaaaaaaaaaah Ilse dank je ;)

Maria hoe doe ik dat een krabbel zetten in een ander z'n album? (voelt zich dom)

2. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    gewoon op de naam klikken roelie, dan kom je vanzelf op de pagina van die ander en daar kun je dan de krabbel plaatsen

3. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    of op reageer

4. Niet meer actief

Dit blijft toch nog een van mn favorieten hoor:

5. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    ik post niks ;)
    voor hetzelfde geldt leest rob mee :)

6. Niet meer actief

Haha mag die dat niet weten hoor? Willem weet echt wel dat ik kwijl van Johnny Depp, maar toch lig ik elke avond naast hém in bed hihi, doet ie goed toch? ;)

7. Niet meer actief

En eentje uit een hele andere categorie, maar die schouders.... :whistle: :whistle:

En dan bedoel ik dus de drummer he ;)

8. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Dat is gemeen van die lekkere mannen laten zien bij vrouwen die over stromen van hormonen...

Maar goed... doe ik ook ff mee.. komt mijn cuty =P~

9. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Om heel eerlijk te zijn weet ik niet eens goed waar ik moet beginnen :rolleyes:

Ik wist het dus nog niet van Carola...ik kon gister niet komen ivm de huwelijksdag van mijn ouders, en vroeg me net al af waarom ik toch zoveel moest bijlezen van 1 dag....nu weet ik waarom :( Ik ga er verder geen woorden aan vuil maken, maar het doet toch best veel met me. Ik heb er net uitgebreid met mijn mannetje over gehad, en zet er ook een vette streep onder, net als jullie. Ik ga vanavond denk ik ff verder bij-posten.....

--------------------------------------------------------------------------------

Want ik wil ook graag bij het hyves groepje (wist niet eens wat het was :oops: ) wil Jen ook graag nog ff zeggen dat mijn dochtertje van 2 afgelopen woensdag een haf veulen heeft "gekregen"....maar dat allemaal later.....tot dan meiden.

Liefs,
    Natasja

10. Niet meer actief

Hee Gwen, goeie smaak! Ik had ook al een lekker plaatje van 'm gevonden, maar ging toch nog net ff voor Johnny ;)

11. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ohwww jullie zijn weer lekker daan de Bep geslagen hihi
    Hier in huis is het een grote bende :(
    Weet van elende niet waar ik het zoeken moet, oke oke mag niet zeuren is voor een goed doel.

Lekkere mannen, ohw ik ga voor Tygo jummie :D

12. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hihi goed bezig dames, zo wordt het echt een leuk forum, met al die fraaie versiering :)

13. Niet meer actief

Hee Natasja; wat tof dat je dochter een haf veulen heeft gekregen!
    Ik heb waarschijnlijk een koper voor de mijne gevonden.....als hij nog interesse heeft tenminste, want ben er net achter gekomen dat ze bijna geen manen meer over heeft...Allemaal weggeschuurd :cry:

14. Niet meer actief

Doe mij maar Vin Diesel, GEWELDIG !

15. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik denk dat Rob wel weet wie ik lekker vind ja, ik steek dat niet onder stoelen of banken.

16. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ben een beetje dom een veulen weet ik maar een haf veulen?

17. Niet meer actief

Hahaha Stasia; haf veulen is afkorting voor haflinger veulen.
    Haflinger is het ras...

Wacht zal ff fotootje in mijn album plaatsen van mijn meisje

18. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    aggggrrrrr kan er ook nog wel bij,
    We hebben een lekkage, en we hebben maanden lopen klooien waar het nou vandaan komt, we zijn er achter, het is de standlijding in de wc. Zal even proberen uit teleggen wat het is, is zeg maar de afvoer van de wc's van de boven buren.
    Nu met het dus 3 hoog de hele pijp vervangen worden, een grote sloopboel word het dan, echt grrrr kan er ook wel bij kan wel janken :'(

19. Niet meer actief

Oh Dees, het zal ook eens meezitten he meid!

Maar ja, je kan er beter nu achter komen nu je nog in de rommel zit dan dat je er straks achter komt en 2 keer in de rommel zit...

@Stasia; heb een fotootje in mijn album gezet

20. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    nou het rotte is, het vocht komt door de muren heen in het kamertje waar net de verf vers (week of 3) opzit, dus dat moeten we nu een heel stuk muur over nieuw doen.

Deel Deze Pagina