Hey meiden, ik laat ook eens ff weer van me horen Ik lees alles wel mee hoor GABY-MAMA2BE wat een verschrikkelijk nieuws! Zo te lezen zijn jullie wel sterke vrouwen...maar het blijft een groot verlies, sterkte! Ik ben gister zelf weer naar de gyn. geweest, heb maar liefst 3 echo's gehad! Alles was nog steeds goed, de beeb ligt precies op schema, het hartje klopt stevig en bewoog goed. Morgen ga ik alweer de 10e week in......wat klinkt dat al ver Voor de rest gaat het erg lekker, niet misselijk, niet moe....knijp mijn handjes dicht. Liefs, Natasja
Hoi damens, sorry dat ik even niet ben geweest, heb met een flinke griep op bed gelegen. Wel heb ik net alles terug gelezen wat er is gebeurt. Alle nieuwe mama's gefeliciteerd, Alle mama's niet een goede echo hebben gehad gefeliciteerd. En Gabybaby heel erg veel sterkte toegewenst in deze moeilijke tijd, weet even niet wat ik moet zeggen. Hoop dat de toekomst beter wordt. Liefs Linda
Hey foreverfriend! Ik kan je een ding vertellen! Iedereen heeft wel eens zo'n dag! Maar weet je wat.. JE BENT ZWANGER! Het mooiste wat er is! Geniet ervan! En dat je een dag iets minder gevoelige borsten hebt! Geweldig toch! hihi.. Had ik vorige week ook.. maar nu..haha.. 2x zo erg..Dat wil niks zeggen joh!
@ foreverfriend: Ik weet hoe je je voelt ik voel me precies zo al een paar dagen,maar heb contact gehad met de vk en die zegt dat ik me niet ongerust hoef te maken als ik niet ziek ben en geen krampen heb en geen bloed verlies dan gaat het waarschijnlijk allemaal goed 100% garantie kunnen ze je nooit geven,maar niet iedereen heeft kwaaltjes en denk dat wij bij die groep horen. soms wou ik wel dat ik meer kwaaltjes had maar aan de andere kant heb ik daar gelukkig geen last van. Wel ben ik blij dat morgen middag die onzeker weg is als we de echo hebben gehad en dan maar hopen dat alles goed zit en goed is.
@Jen25: Leuk dat je weer even opduikt en grappig dat een andere softbaldame tegelijk oplooopt! @Foreverfriend: kop op, hoor, je voelt je heus niet iedere dag on top of the world en ook je klachten zijn niet iedere dag hetzelfde, dat zou wel erg eentonig worden . Maar ik kan me je onzekerheid wel goed voorstellen, heb ik zelf ook zo vaak. En wij allemaal wel denk ik. Ik ben dood en doodziek van de misselijkheid de hele tijd en als het dan heel even wegtrekt denk ik al 'ojee', wat is er aan de hand?'. Terwijl ik juist blij moet zijn dat ik heel even normaal kan functioneren. Ik hoop dat het bezoek aan de gyn vrijdag je wat extra rust zal geven en leun maar lekker op je nuchtere hubbie!
foreverfriend: gister had ik ook ff weinig kwaaltjes.meteen in paniek de gynacoloog gebeld en die stelde me gerust dat ik me niet zo druk moest maken.vertelde ook dat ik niet teveel het internet af moest struinen omdat ik door verhalen over miskramen helemaal van slag raak. en vandaag.... ja hoor weer gewoon pijn aan mijn boobs en flink overgegeven. niet te druk maken klinkt heel makkelijk en dat doe je waarschijnlijk toch. maar je moet even wat afleiding gaan zoeken en je gedachte op wat anders zetten. sterkte !
foreverfriend Ik heb mij tijdens de zwangerschap van mijn dochtertje de hele zwangerschap goed gevoeld. Het zegt allemaal echt niets! Maar ik snap je wel hoor, ik heb zelf ook regelmatig last van die onzekerheid. Deze zwangerschap voel ik mij echt veel minder. Veel misselijk. Ik heb nog maar 1 keer overgegeven, maar moet er heel erg op letten dat ik op tijd eet en heb vaak geen trek in brood enzo. Nu maar cup-a-soup ingeslagen om tussendoor te eten. Verder ben ik vaak erg moe. Met een peuter in huis is het ook moeilijker om een middagdutje te doen en uitslapen is al helemaal verleden tijd. Jente
voelde me net ff redelijk ben meteen gaan poetsen haha voordat ik weer op de bank ga hangen. ff een vraagje zweten jullie ook zoveel? ik zweet nl. verschrikkelijk en ruik mezelf ondanks dat ik 3 keer per dag nu ga douchen. ik voel me echt niet mezelf ben nu een zweterige puistenkop die haar broeken nu al niet meer dicht krijgt. gister al positiebroeken besteld op h&m hahaha
oh dames wat zijn jullie lief! BEDANKT voor de bemoedigende woorden. Fijn ook te weten dat ik dit niet alleen zo beleef, maar dat het iets "normaals" is...... en ja, ik hoop me beter te voelen wanneer ik as vrijdag bij de gyn vandaan kom en weet hoe het zit! Ik voel me nu al wat beter en gesterkt door jullie steun. Succes voor degene die vandaag hun echo hebben, ik denk aan jullie en duim met jullie mee.....doei en geniet ervan, dan doe ik het ook!
Foreverfriend, fijdn dat je je weer beter voelt. Het is echt erg herkenbaar. Ik wil soms juist meer kwaaltjes hebben om het te voelen. Ahhhhh maar als ik lees hoe misselijk sommigen zijn dat vind ik echt sneu. Ik heb ook helemaal geen trek meer in brood en water lus ik helemaal niet meer (das wel lastig) Degenen die voor de echo gaan (én in ondertrouw gaan Sizzel.....) vandaag veel succes en plezier Ik heb 16 april pas intake en daarna pas afspraak voor echo. Zij zei dat dat meestal in week 11 is ZO LANG WACHTEN
@Moah: jammer zeg, dat je nog zo'n poos moet wachten, maar dat is inderdaad normaal gesproken best standaard. Maarja, dat maakt het wachten niet minder kort voor je natuurlijk @Sizzel: én je eerste afspraak, én in ondertrouw vandaag: SPANNEND allemaal en veel plezier natuurlijk! @Ruby: ja ik zweet inderdaad ook meer, best irritant. Maar 3 x douchen op een dag lukt helaas niet, haha. 's avonds een bad vind ik vooral echt heerlijk: rozig en fris mn bedje in!
Oooooooooooooh Ruby ik was je helemaal vergeten Wat grappig trouwens mijn jongens zijn ook 8 en 5! Enne ik zit stiekem ook naar roze dingetjes te loeren hoor.... Daarom wil ik deze zwangerschap ook weten wat het word, ik laat met 20 weken een pretecho maken. Ik ben bang dat als ik het niet weet en ik ben bevallen en de gyn zegt nou gefeliciteerd een jongen dat ik toch even een steekje teleurstelling voel.....het zal zo over zijn natuurlijk ben ik ook dolblij met een jongen maar toch....dan weet ik het liever in de zwangerschap en kan ik me er gewoon op in stellen..... Ik werd hier trouwens op aangevallen door een kennis van me die vond het maar belachelijk dat ik teleurstelling zou voelen.....jaaaa dat is makkelijk gezegd hoor als je al een zoon en een dochter hebt! Ik ga ff de rest lezen en dan ga ik weer lekker in het zonnetje zitten zaaaaaaaaalig! Groetjes Roelie
Hoi Foreverfriend Maak je geen zorgen, dit is mijn derde zwangerschap en zelfs ik ben nog onzeker terwijl ik het toch allemaal hoor te weten inmiddels toch? Het is ook niet niks wat er in je lichaam gebeurt, zo klein, zo speciaal en zo uniek en tegelijkertijd ook heel normaal......zwanger zijn, jezelf voortplanten hoort bij het leven en onzeker zijn hoort bij zwanger zijn! Dat je borsten minder gevoelig zijn zegt niks, morgen knallen ze misschien je beha weer uit. Er is geen moment hetzelfd in je zwangerschap of in je volgende zwangerschappen en eigenlijk is dat alleen maar mooi het maakt je zwangerschap van begin tot einde bijzonder. Ik ben net zo onzeker als jou hoor, maar ik heb voor mezelf afgesproken dat zolang ik geen bloed verlies er niks aan de hand is en ik er gewoon van moet gaan genieten.... Dusssssssssssssssssssssss geniet er nou maar van de tijd vliegt straks om en dan heb je ineens een prachtige baby in je armen.....(en dan heb je weer van alles om onzeker over te zijn hahahahahahahaha) Groetjes Roelie
@ tari, jenaplan ken ik alleen van invallen. Opzich niks mis mee. Je werkt dan in stamgroepen meen ik. Dan zitten er bijv kinderen van 3,4 en 5 bij elkaar. Voor mij persoonlijk vind ik het niks. Ik ben erg onrustig en heb veeel structuur nodig. Structuur die 'speciale' scholen vaak niet genoeg hebben voor mij.
@sizzel veel plezier bij je ondertrouw Aan de andere dames die vandaag een echo hebben ook veel plezier. Hier gaat alles redelijk goed. Krijg vanavond rijles in een automaat. Manlief heeft namelijk een Oldtimer gekocht maar is een automaat ik rij zelf altijd in de luxe wagen en dat is schakel. Nu moet manlief van de week op cursus en heeft die de luxe auto nodig omdat het een diesel is.
Haha Rachel: dat wordt ff oefenen, je linkervoet zal de hele tijd de neiging hebben om in te grijpen. Je kunt hem het beste vastbinden
@ rachel85 dat zou weleens makkelijk zijn om bv je been thuis te laten... soms wou ik dat ik dat ook kon hahahaha
dat klopt amaranta dat hoor ik iedereen zeggen die overstappen van schakel naar automaat. zijn er nog meer mensen die morgen voor het eerst een echo mogen laten maken?