November 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by -, Feb 24, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Alle posts van C zijn verwijderd en ze kan niet opnieuw aanmelden want ze wordt via haar IP-adres geblocked...

2. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

Mar 28, 2007
    2,397
    0
    0
    Carola-gate:
    Dank voor je sms, Muriel en Roelie voor de duidelijke uitleg! Net als jullie ben ik ook hevig teleurgesteld en geschokt van de "bevalling" van Carola. Echt heel ziek. Een beetje wantrouwen koesterde ik wel, maar ik ging er eigenlijk vanuit dat het toch wel goed zat. Misschien naief.
    He bah, Ilse, wat naar voor je dat er oud zeer hierdoor naar boven is gekomen. Sterkte met verwerken.
    Oh wat naar voor de "echte" Carola, zeg. Misschien is het wel een bewuste stalk/wraak actie aan het adres van die ecthte Carola. Nou, die is daar dan ook klaar mee, zeg.
    Hmmmm, de betaling voor het bloemstuk is dan indd wel vreemd.
    Oh sorry, toch nog een Carola-post onder streep ergens op 1070...dat heb je als je bijna 2 dagen niet online komt (sorry).

Wij novembermamma's waren al een "lastige" club voor "buitenstaanders" om tussen te komen, maar na dit voorval....;)

Oepsie, helemaal vergeten Ruby te feliciteren met haar mannetje gister...bij dezen alsnog! Hahahaha, Wat een leuke nicht hebben we gezien op de meeting. :p Ik heb ten tijde van Benthe al opgebiecht dat ik eigenlijk een pukkelige puber ben die gek is op zwangere vrouwtjes! Die op de meeting was mijn grote zus ;) Oh, en Muriel en Hope ook al niet wie ze heeft gezegd te zijn, hihihi.

Sammie, fijn weekendje in Denemarken (maar wrs lees je het pas bij terugkomst).

Ilse, inderdaad een goed idee om de lucht met Willem te gaan klaren. Maar daarna gaat het vast weer beter. Bij jullie "suddert" het ook al een tijdje begrijp ik uit je posts.

Muriel, mooi dat je weer bent goedgekeurd door de vlos!

Hé maria, wat is er met Chardellaatje gebeurd?! Nu wordt het Ans, lees ik :)

Wij hebben geen frituurpan thuis. Meestal worden patatjes met snacks gehaald en zo af en toe bak ik gewoon in de koekenpan (of is het nou koekepan?!) met ruim olijfolie patatjes voor bij de normale maaltijd. Net zo lekker en geen gedoe met olie aftappen uit de frituurpan.

Daphne, veel fun in Friesland!

Melanie en blondie, mijn hyves kan vinden via de andere novembermamma's op de hyve of stuur me even een pbtje. Mijn achternaam staat in mijn gebruikersnaam en die wil ik liever niet posten hier.

Roelie, hoe gaat het nu met jou en Rene? Is de donderwolk weer overgetrokken? Jean-Paul en ik hebben vrijdagochtend (zo snel gelukkig al) de lucht geklaard. Het lukte zomaar ineens om de juiste woorden te vinden en hebben nu gelukkig weer begrip voor elkaar. Was een emotionele uitbarsting, maar hard nodig! Allemaal bedankt voor jullie meelevende berichtjes xxx

Jolanda, nee hier (nog?!) geen lekkende borsten. Ze groeien wel ineens weer als (bloem)kool en helaas ben ik bang dat ze straks eenzelfde patroontje gaan krijgen. Volgens mij zag ik vanmorgen een beginnende striae...:(

Hé hallo, Vinnie, Come To Mamma, baby **kwijl**

Bah, Dees, wat een zooi met de verbouwing...

Gisteren van dus uiteindelijk een prima dag geworden hier. In de ochtend een "robbertje relatie-puinruimen", daarna door naar de sauna met mijn dinnetje. Was echt heel gezellig en kon me goed ontspannen. Daarna lekker patatjes gegeten met man(weer)lief thuis en een gezellig avondje gehad. Vandaag ook een mooie mijlpaal gehad met mijn mamma. Ze blijft vannacht voor het eerst sinds de beroerte thuis slapen bij haar vriend. En vanmiddag is ze dus voor het eerst de trap opgeLOPEN! Ze heeft nog een lange weg te gaan, maar dit is "in the pocket" :) Vanaf nu gaat ze dus ieder weekend naar huis en hoeft ze niet meer in het revalidatiecentrum te blijven.
    Heb wel sinds vannacht vreselijk maagzuur, dus daar baal ik wel een beetje van.

Ik geloof dat ik weer een beetje bij ben nu, en ga eens een maaltijdje in elkaar flansen. Iedereen een fijne avond gewenst en tot laterzzzzzz

xxx

3. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    @ hope, ik zal ernog eens een schep bovenop doen...
    De naam 'Bex' komt uit Shopaholic...
    De zwangere becky wordt liefkozend bex genoemd...

4. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    @ en hope, het zou wel jammer zijn als je wegging, maar als jij denkt dat het forum jou verder niks te bieden heeft is dat wel heel jammer, want wij zijn eppogaaf..

5. tari

tari Fanatiek lid

Dec 23, 2006
    4,655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    eppogaaf :(: :)
    Nou hope, nu blijf je zeker wel, toch?!
    Ach de rest van ons is allemaal gezond gestoord. Dus gewoon gezellig blijven hoor. Je ziet maar dat we de fakers zo door hebben, of eh wil je daarom weg, ;) :) :)

6. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    jaa, eppogaaf is niet zomaar gaaf maar heel erg gaaf...

7. tari

tari Fanatiek lid

Dec 23, 2006
    4,655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    8) Ben het helemaal met je eens Maria, 8)
    wij zijn gewoon

EPPOGAAF :) :)

8. Niet meer actief

Nounou Maria, hierop kan ik maar 1 ding zeggen: FOEI!

9. Niet meer actief

Fijn dat je gisteren zo'n goeie dag gehad hebt Esther, kun je weer even op teren he. En tja, qua sudderen..het suddert vooral met mijzelf al een tijdje, zit al een tijd niet lekker in mn vel en tja, dat heeft nou eenmaal zn weerslag op je relatie he. En Willem voelt zich ook niet alitjd helemaal top, dus dan doet t wel eens boem.

We hebben nog niet gebabbeld, maar zullen dr vanavond maar s voor gaan zitten, want anders blijft t emmertje overlopen he.

10. Murmel

Murmel VIP lid

Jan 7, 2007
    6,628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ik had nooit kunnen denken dat ik nog eens tot een groep eppogave dames zou behoren. WAUW!

(en nu nog even gauw googlen of het niet stiekem juist helemaal niet vet is)

11. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

Mar 10, 2007
    3,609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    oooh dames wat zijn jullie rustig geweest vandaag.

12. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

Mar 10, 2007
    3,609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    esther super dat je moeder de trap opgelopen is.waarschijnlijk zit er dan ook een wandeling met de kinderwagen in in de zomer.

13. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

Mar 28, 2007
    2,397
    0
    0
    Ik hoop het echt Ruby! Durf niet zoveel stappen vooruit te denken, maar ik hoop het met mijn heel mijn hart....Ze is gemotiveerd genoeg, daar ligt het in ieder geval niet aan.

Trusten, ik duik er weer eens vroeg in.

xxx

14. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

Mar 10, 2007
    3,609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    nou eppogave meiden waar zijn jullie allemaal ?

15. Niet meer actief

Ik heb de hele avond op de bank gehangen, net een oud wijf, alles doet me pijn..zucht. Nu duik ik mn mandje in.

Tot morgen

16. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Goedemorgen damens,

De laatste loodjes zijn het zwaarst. En is ook niet raar met zo'n dikke buik en al die hormonen door je lichaam gaat het nog wel eens mis. Ik wil jullie allemaal een hele dikke knuffel geven, en weet dat jullie altijd bij mij uit mogen huilen. Nog eventjes en jullie krijgen waar jullie het allemaal voor doen.

Verder wil ik jullie allemaal een hele fijne dag toewensen.

Roeli: lekker gegeten gisteren

Ester: wat een goed nieuws zeg over je moeder, ik hoop met je mee dat het vanaf nu elke keer een klein beetje beter met haar gaat.

En sorry hoor ik kan echt geen engels wat is EPPOGAVE.:(

Verder gaat het met mijn lichamelijke conditie nu even wat minder. Mijn buikwand blijft heel veel pijn doen en dat moet immers genezen. Verder veel krampen in mijn benen wat erg irri is. En verder gaat het lichaam technisch goed. Verder komen ik en Patrick de dagen wel door. We hebben immers bijna 700 DVD'S dus we kunnen wel wat kijken, en hij is verder verslaafd aan poppetjes doodschieten achter de computer en ik heb de laptop en mijn moeder voor de afleiding. Ik ga steeds meer dingen in het huishouden doen, maar merk ook dat mijn batterij snel leeg is.
    Gisteren zijn we bij de zaak geweest waar wij Milan's grafsteen hebben gekocht, dat zijn inmiddels goede vrienden geworden en we hebben daar voor Isa een leen steen met een bordje met haar naam gekregen. Nu is het grafje niet meer zo leeg. En het is echt mooi zo. Patrick gaat vandaag lekker vissen, is ook afleiding voor hem. Gelukkig is onze relatie ijzersterk. Ik hou echt met heel mijn hart van hem.
    Zo dat was het wel weer.

Liefs Linda

17. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    Morge meiden,
    HIer al weer wakker, gelukkig wel langer geslapen als de nacht ervoor.
    Alleen een beetje erg vaag gedroomd, kan het nog moeilijk voor me halen maar dat het vreemd was, is een ding wat zeker is hihi

Gister heel erg druk gehad hierzo, het plfon in de babykamer is gelukkig af, hij was blauw en nu is hij weer mooi spierwit en helemaal afgewerkt.
    Vandaag gaat Piet weer verder met plintjes verven, muren voor behandelen en nog iets maar weet neit meer.

Toen mn oom weg ging kwam mn andere schoonzus, haar zoontje en piet zn neef even langs. OOk kwam er nog een vriend langs. Voordat iedereen weg was, was het ook al weer 11 uur. Dus ja de hele dag mensen om ons heen gehad. Zeker wel gezellig maar ook erg druk en vermoeiend.

Mn schoonmoeder die heb ik al geendagen meer gezien, appart verhaal, die heeft altijd last van als het kouder word en de blaadjes van de bomen gaanv allen. op de een of andere manier is de hele wereld dan slecht en wij dus ook. Piet had haar gister gebeld, en ze voelde zich overbodig en dat maakte ze maar al te duidelijk door veel geschreeuw en gevloek. Nou ja dan kom je maar lekker niet. Ook prima..... die kan van een mug, 10 olifanten maken werkelijk waar. We zullen wel weer zien hoe dit nou weer gaat aflopen.

Eens even kijken of ik kan reageren:

Barbabintje: ohww wat goed nieuws zeg over je moeder, en idd ieder stapje is er weer een. Super hoor!
    Goed dat je heerlijk hebt ontspannen, kan je er weer even een beetje tegen aan

Eppogaaf?

Joldeg en heb je nog een gesprek gehad met je mannetje, hopelik is het allemaal een beetje uigesproken!

Lieve Linda, fijn je weer te lezen
    Goed om te lezen dat jullie zo goed opelkaar kunne bouwen, dat hebben jullie hard nodig!
    Dikke knuf

18. Murmel

Murmel VIP lid

Jan 7, 2007
    6,628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Goedemorgen eppogave dames!

Dees en Linda, jullie zijn er ook al zo vroeg bij!
    Ik ga zo naar een kinderpartijtje, mijn nichtje is 1 geworden.
    Maar heel eventjes gaan we want vanmiddag moet er weer geklust en vooral geschilderd worden!

Wou inderdaad ook nog even zeggen Esther, dat het echt eppogaaf is dat je moeder zo veel stapjes (letterlijk en figuurlijk) vooruit heeft gezet de laatste tijd. Ik weet nog hoe ze was, wat je vertelde toen je hier net op t forum zat. Echt heel fijn.

Dames, het wordt een schitterende dag vandaag, dus geniet er van!

19. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    Murmel veel plezier bij het feestje van je nichtje, even lekker tussen uit van de zooi!
    Ene klusse vanmiddag

20. tari

tari Fanatiek lid

Dec 23, 2006
    4,655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Goeiemorgen meiden.

Hier gaat het slapen al beter. Maar ja elke keer een warm bad van te voren doet dus wonderen.
    Heb alleen 's avonds (eind van de middag) een behoorlijke zere buik, net of ie niet verder mee wil rekken.

Is alleen jammer dat onze dag al om 6.20 uur begon. Maar die lieverd van me er is met de kinderen uitgegaan. Dus ik heb nog lekker geslapen tot 8.30 uur.

Esther, echt super goed van je moeder. Dat is zo fantastisch voor jullie. Wat een doorzettingsvermogen. O wat zou het leuk zijn als ze straks inderdaad met de kinderwagen kan lopen.

Desiree, jammer dat je schoonmoeder nu zo reageerd. Sommige mensen hebben vaak erg last van de vallende blaadjes, er zijn daar wel therapieen voor maar ja dat moet ze wel willen.
    Mijn vader ging/gaat dan vaak onder de zonnebank. Dan voelt hij zich ook beterder.

Linda, zo te horen genoeg afleiding.
    Wat mooi dat jullie nu ook Isa* haar grafje een mooi steen hebben. Ligt ze bij Milan*?

Meiden geniet van deze mooie dag.
    Veel plezier vandaag.

Share This Page