November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Muriel helemaal vergeten, veel plezier bij je nichtje. 1 jaar is toch een hele mijlpijl.

2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ja ik weet het Tari,maar dan moeten ze zelf ook wel kunne toegeven dat ze er last van hebben, en zij heeft daar geen last van, zegt ze. ze voeld zich super women die nooit wat heeft, krijgt en overkomt. Natuurlijk. Dus ja we laten haar dan altijd maar, (doen we ook neit goed) want als we haar willen helpen is het ook niet goed.
    Ach ze komt er wel weer, hopen we dan

3. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Dat is zo, dees, maar wel jammer. Maar ze zit nog hard in de ontkenningsfase dus. Zonde hoor, daardoor kan ze veel leuke gaan missen.

Is het een bepaalde periode dat ze er last van heeft, want het zou jammer zijn als ze er ook nog last van heeft als de kleine word geboren.
    Of duurt het bij haar de hele winter?

4. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ja ze zit al jaren in die ontkenning, eerst had ik er erge moeite mee, nu niet meer. Weet niet beter.
    Kan verschillen hoelang ze er mee zit, het ene jaar duurt het langer dan de andere. Soms krabbeld ze er wel een beetje uit in de herfst/winter maar ze heeft maar een kleine tegenslag nodig om weer weg te zakken.
    Ze is eigelijk altijd een beetje van het negatieve, en dan helemaal.
    Dus daarom ze weet dat de deur voor haar open staat, en altijd welkom en dan moet ze zelf maar kijken, meer kunnen we niet voor haar doen

5. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Dees, dat is ook het best hoor, dus jullie doen dat goed. Zolang ze weet dat de deur open staat. Meer kan je echt niet doen, vooral als ze het zelf niet willen.

6. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Nee daarom en hopelijk heeft ze straks weer een lichtpuntje als haar klein kind er eindelijk is.

7. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Het is maar een tijdelijke steen voor haar hoor we gaan nog wat moois ontwerpen. En nee ze ligt niet bij Milan* in maar een grafje verder op. En het jongetje wat er tussen in ligt kennen we inmiddels de ouders ook goed van dus dat gaat goed. Milan* heeft een echt jongens graf. Met een Forumule 1 auto op zijn glasplaat. Voor Isa* gaan we een echt meisjes graf maken. Maar dat duurt een hele poos en door die steen met een naamplaatje er op is het niet meer zo kaal.

Groetjes Linda

8. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Gelukkig liggen ze wel vlak bij elkaar. Is wel zo fijn voor jullie. Wat een lief gebaar dan van die mensen dat jullie een tijdelijke steen krijgen. Lijkt me ook wat prettiger dan dat het zo kaal is.

Fijn dat jullie een goed contact hebben met die ouders van dat jongentje. Is wel fijn, dat jullie je verhaal ook kwijt kunnen bij mensen die het zelfde hebben meegemaakt. Ik denk toch dat je elkaar beter begrijpt.
    Al hoewel wij doen ook ons best hoor, maar dat weet je.

9. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    goedemorgen meiden,

shit zeg moet weer wennen aan een vent in mijn bed haha.
    hij heeft voluit liggen snurken echt irri.
    loop ik net naar de wc is die verstopt,heb gelijk de ontstoppingsdienst gebeld en nu maar wachten.

gister kwamen we bij mijn schoonmoeder,en mijn schoonzusje was daar.
    na een hoop mokken van manlief zijn kant uit is hij toch maar met haar gaan praten.en ook met haar man.dus hebben ze het nu min of meer bijgelegd.
    het was in ieder geval wel gewoon gezellig met het eten,en niet zo dat iedereen elkaar aan het ontwijken was.

10. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    linda jammer dat je nog zo'n pijn hebt.ik kan me dat niet herinderen van mijn bevallingen dat ik nog veel pijn had erna.alleen dat je baarmoeder krimpt vond ik heel pijn doen.

ook heel fijn das isa*een leensteen heeft gekregen,dat zal het wat fijner maken om het grafje te bezoeken.
    ik weet nog dat ik het verschrikkelijk vond om naar mijn moeders graf te gaan toen er geen steen op lag.(ben nu al sinds kerst niet meer geweest :oops: )

11. Niet meer actief

Zooo goedemorgen meiden! Hier heerlijk geslapen nadat hubbie en ik een nachtelijk ruzie hebben gehad en meteen uitgepraat...

Hij maakt zich dus toch zorgen over hoe het straks allemaal gaat, maar wilde daarover niks tegen mij zeggen om mij en mijn hormoontjes rustig te houden...De schat!

Ondertussen had hij alleen wel een muur om zich heen getrokken en kon er de laatste weken weer geen gezellig of liefkozend woordje vanaf en een knuffel/kus kon ik al helemaal vergeten.

Tja, da's natuurlijk ook niks bij zo'n wandelende hormonenbom, heb hem dus gisteren voor het blok gezet en gezegd dat ik het idee had dat hij zich niet meer voor mij en de baby intresseerden...

Daar stond hij wel ff van te kijken, na even praten kwam bovenstaande er dus als reden uit...

Daarna lekker liggen kroelen in bed, en uiteindelijk heerlijk gaan slapen.

Moet zeggen dat ik de laatste dagen heel veel last heb van mijn buik, heel zwaar gevoel onderin en net als Melanie het idee dat hij eigenlijk niet meer verder kan rekken...Het trekt aan alle kanten...
    Vooral met slapen is dit geen succes en al helemaal niet met uit bed komen. Gelukkig kom ik nog wel steeds zonder nachtelijke plaspauzes de nacht door, dus mag niet klagen!

ZO nou ff reageren;

@ Linda; Wat fijn om weer van je te lezen. Wat lief dat jullie van die vrienden een leen steen hebben kunnen krijgen voor op het grafje van Isa*, zal een stuk prettiger zijn als er in ieder geval al iets ligt...Ben blij te lezen dat jullie zo goed op elkaar kunnen bouwen en elkaar hier doorheen weten te slepen!

@Muriel; Veel plezier vandaag bij het verjaardagspartijtje van je nichtje!

@Esther; wat fijn dat je moeder stapje voor stapje vooruit gaat meid! Hoop dat ze straks inderdaad lekker met de kinderwagen kan wandelen.

@Ruby; een verstopping; oooo wat irritant zeg! Hahaha en wennen aan een man in je bede, tja als ze zoveel herrie maken door te snurken... ;)

@Dees; oh wat vervelend dat je schoonmoeder zo'n last heeft van de seizoensverandering zeg.....Meer als haar laten weten dat ze welkom is kan je alleen niet doen meid! Sterkte ermee.....

@Tari; ik ga dat warme bad voor het slapen gaan ook eens proberen denk ik....Heb ook zo'n last van mijn buik...

ZO volgens mij heb ik iedereen gehad, zo niet Sorry !

12. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Goeiemorgen dames!

Zooo ben echt superverwend gister op de shower!

Volgens mij heb ik nu het hele uitzetlijstje wel bij elkaar, heb ook een bon gehad van prenetal dus dat word nog ff shoppen :)

Vandaag gaan we kijken voor een nieuwe auto, dus ben er niet meer denk ik!

@Linda, wat fijn dat je kindjes dicht bij elkaar liggen! Lijkt me toch een geruststelling.

13. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Hier even een snel berichtje. Ik heb nog genoeg te doen dus vandaar. Gister heerlijk wezen uiteten bij de griek. Was gezellig met mijn ouders, zus en zwager. Verder heer alles rustig alleen erg onrustig geslapen. Nou, ik ga hier maar even aan de gang.

14. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ik ga ook maar eens aan de gang,ff wat wasjes wegwerken.en maar eens aan de strijk beginnen.er ligt nog geen t shirtje meer in de kast omdat ik de strijk opspaar.

15. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    @ DEES: klote dat je nu dus weeeeeeeer in de troep komt, daar zou ik echt om kunnen gaan janken!

@ruby: wat doe jij alweer zoveel online, is je man niet net thuis? arme hij, hij komt op de tweede plaats na het forum hahahaa

@ Esther: goed dat je moeder de trap is opgekomen! hele prestatie

@ linda; ik vind het knap hoe je ermee omgaat. neem zeker de tijd om de steen te ontwerpen.

@ jen: fijn dat het weer bijgelegd is.

@ Melina: gaaf dat je babyshower geslaagd was, wat heb je allemaal gekregen? En succes met auto's kijken/ kopen vandag!

Ik had zelf gisteren visite, dus was er niet. Hier alles goed. Jons gaat vandaag de schuur opruimen en ik ga lekker buiten toekijken. Ik voel me best goed alleen de buik voelt al 2 weken helemaal beurs. Hoort erbij. Ik denk niet dat ik er vandaag nog ben want het is supermooi weer dus ga even lekker naar buiten

groetjes!

16. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ha daar ben ik weer. Het is lekker rsutig hier zie ik. dat is een goed teken: er wordt genoten van de laatste zonnestraaltjes denk ik.

Pffff Dees.... jemig, dat verhaal over die afvoer is echt kilo utrecht tango, bah! ALs ik al zie wat een puinhoop het hier is, dan word je van jouw verhaal echt niet blij.

Ik ben ook zo ontzettend bang dat wij er binnenkort aan moeten geloven... We krijgen wat eigenaardige vochtplekken in de muur en ik ben ook zó bang dat het een lekke afvoer is (we hebben allemaal oude pijpen lopen). Want dan moet de hele vloer onder ons huis eruit, in de benedenverdieping, die we net 2 jaar geleden helemaal hebben gerenoveerd en ingericht (onze slaapkamer). We steken nu nog eventjes onze kop in het zand, maar kunnen het niet blijven negeren helaas.
    Maar eerst maar even deze verbouwing en een bevalling achter de rug....

17. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ik ga eens eventjes wat series op de DVDrec kijken, ff chillen, terwijl de heren boven aan het schilderen zijn.

UITSTEKENDE rolverdeling, toch?

Melina, wat heb je allemaal gekregen?!

18. Niet meer actief

Hallo eppogave CSI november mama's 8)
    Log ook weer eventjes in. Kan helaas vandaag ook weer niet al te lang achter de pc zitten. Enerzijds vanwege de pijn, anderzijds vanwege het feit dat ik vandaag weer een scriptie moet lezen en beoordelen, yegh! Dat is zo ontzettend veel werk :(
    Gisterenmiddag ben ik met manlief naar het zwembad gegaan (weliswaar een week later, maar dus toch even samen kunnen zwemmen). Maar heeft ons allebei geen goed gedaan eigenlijk. Heel vreemd, maar voelen ons allebei sinds we in het zwembad zijn geweest doodmoe en lamlendig, alsof iets of iemand alle energie uit ons heeft getrokken. En het is echt niet zo dat we kilometers baantjes hebben getrokken of zo, integendeel. Na anderhalf uur hielden we het ook weer voor gezien daar.
    Ik ontdekte vanochtend tijdens het buiksmeren ineens kleine striae onder aan mijn buik :confused: Balen! Hoop dat het hier bij blijft, al vertelde mijn mannetje dat een collega van hem had verteld dat de striae van zijn vrouw na de bevalling allemaal verdwenen waren door een of ander smeerseltje (ongelofelijk, waar die mannen het over hebben met elkaar zeg :rolleyes: )
    Mijn buik heeft weer een enorme groeispurt gemaakt geloof ik, zie er echt uit alsof ik een megabal heb ingeslikt :D Voelt ook steeds zwaarder die buik. Ik verheug me enorm op woensdag, dan hebben we een pretecho. Kunnen we eindelijk heerlijk ongedwongen naar ons meisje gaan kijken en genieten. Ik ben zo benieuwd hoe ze eruit ziet!
    Voor ik het vergeet.....ik ben toch ook wel benieuwd geworden naar dat hele hyvesgebeuren. Wil toch nog wel enigszins meegaan met de tijdgeest, dusssss.....
    Hoe vind ik jullie op hyves? Kan iemand me dat alsjeblieft uitleggen (per pb of zo), dan ga ik ook een hyve aanmaken.
    En dan de reacties sinds pag 1005...

Jen, kan me goed voorstellen dat je even de balen had/hebt van je huis vol zooi. Schiet het nu toch allemaal weer op? Fijn dat je een goed nachtelijk gesprek en knuffelpartij met je mannetje hebt gehad, dat kan zo goed doen he?!

Serafijntje, geen idee of je nog in Parijs zit, maar hoop dat je het er hartstikke naar je zin hebt (gehad) en dat je keelontsteking over is!

Joldeg, wat heerlijk dat de echo zo mooi was! Knap dat je je hebt kunnen beheersen en niet toch hebt gevraagd om te kijken naar het geslacht ;) Vervelend om te lezen dat je al een tijdje niet lekker in je vel zit en dat de gebeurtenissen hier op het forum (ik noem geen namen, want STREEP) nare ervaringen hebben getriggerd bij je. Een dikke knuffel voor jou.

Roelie bedankt voor je tips over kraamcadeaus en met name je tip over het afspelden van de babyslaapzakjes. Ik ga dat nu inderdaad maar doen. Twee hele leuke slaapzakjes gekocht.
    Moeilijke situatie met je ouders en het al dan niet de deur (tijdelijk) dichtgooien voor hen! Ik kan me - ook uit eigen ervaring helaas - goed voorstellen dat de emmer op een gegeven moment meer dan over loopt en dat alle teleurstellingen over het gebrek aan interesse, liefde en aandacht je zo overspoelen dat je uit zelfbehoud alle muren op wilt trekken. Heel belangrijk natuurlijk op zo'n moment dat Rene je het gevoel geeft dat hij wel interesse heeft in jouw gevoelens en dat hij je zoveel mogelijk steunt! Maar misschien heeft hij ook wel een belangrijk punt? En is het 't overwegen waard om zijn visie op de zaak mee te nemen in je besluit? Verwoord je eigen gevoelens eens duidelijk naar je ouders en houd de deur dan op een kier.

Tari, wat heerlijk dat het geld er nu eindelijk is!! Jeetje, je hebt er ook wel hemel en aarde voor moeten bewegen he?! Ik kan me voorstellen dat jullie een klein feestje met elkaar hebben gehouden om het te vieren. Hoe is het logeerpartijtje bij opa en oma gegaan? Was de eerste keer voor Zefanja toch? Hartstikke leuk schilderij trouwens van juffrouw ooievaar!

Ruby, jeetje meid wat shit dat je bijna niet meer meer normaal kunt lopen door de druk van je beebje onderin! Is er al wat meer bekend eigenlijk over wanneer ze je willen inleiden?
    Geweldig dat je man weer thuis is, maar kan me voorstellen dat bepaalde dingen dan echt wel weer wennen zijn (en zo'n bomen-omzagende-man-s'nachts went nu eenmaal nooit :rolleyes: ). Fijn dat het nu min of meer is bijgelegd tussen je man en zijn zusje, zeker nu jullie met de ramadan elkaar dagelijks zien (of denk ik dat maar?) Wel relaxt trouwens dat jij nu een maand niet hoeft te koken dan. Je ziet er prachtig uit in die rode marokkaanse jurk! Draag je dit soort kleden vaak? Ik vind het erg mooi. Heerlijk ook dat Lexus naar huis mag, is gelukkig nog best snel gegaan dan allemaal...Is je vriendin ook al helemaal opgeknapt?

Barbabintje, wat leuk dat je zo veel weet over honden en er iets mee wilt gaan doen! Mijn jongste zusje is ook helemaal into the dogs en kan ze in no-time vanalles af- en aanleren. Fijn dat de oppas toch nog 2 dagen over heeft en jullie uit de brand kan komen helpen! Is ze ondertussen al komen kennismaken? Het gedonder tussen manlief en jou komt me heel herkenbaar voor, zal inderdaad wel een fase-ding zijn dan :( . Ik denk af en toe even met weemoed terug aan enkele weken terug toen ik helemaal verliefd en aanhankelijk was. Zucht...
    Goed dat je effe lekker naar de sauna bent geweest met je vriendin, dat kan dan echt deugd doen zo'n dagje meiden onder elkaar. En fantastisch nieuws van je moeder! Geweldig zeg, wie weet loop je over een tijdje inderdaad lekker samen achter de kinderwagen. Aan haar doorzettingsvermogen zal het in ieder geval niet liggen, misschien heeft die echofoto haar net de extra motivatie gegeven om te knokken...)

Sammie, SLIK, meid, de kat vermist.... Man ik zou helemaal gek worden. Wat dat betreft ben ik stiekem erg blij dat mijn kat nooit buiten komt, al zou ze volgens mij best graag willen als het zou kunnen. Ik hoop dat je het naar je zin hebt in Denemarken, ik ben er ooit, lang geleden, eens een weekje geweest.

Murmel, dat is boffen zeg, een compleet nieuwe bugaboo voor maar 72 euro! Kijk, dat zijn nog eens vrienden ;) Bedankt voor je mailtje met de aanbieding van je zus. Zitten erg leuke kleertjes tussen. Ben er eerlijk gezegd nog niet over uit of ik iets ga bestellen, heb hier de laatste week zoveel gekocht.... Fijn dat het goed gewerkt heeft voor je, hier op de site 2e hands kleertjes kopen.
    Wat een verbouwingsstress en -ellende toch allemaal, pfoe, ben blij niet in jouw schoenen te staan wat dat betreft.... Maar het eind komt nu dus ondanks alles wel in zicht, omdat het laminaat nu al wordt gelegd?! Houd de moed erin meid, je zit straks in een heerlijk huis.
    Over een paar maanden begint hier de ellende juist, want dan gaan we op zoek naar een mooi koophuis en wie weet wat er dan allemaal staat te gebeuren op het gebied van verbouwen etc. :(

Hope, jeetje zeg wat een klote gedoe met die schilders van de woningbouw! Daar zou je toch ook van 8) Ik hoop voor je dat het nu snel allemaal oke geregeld wordt! Wat je vraag over erkenning betreft, dit kun je inderdaad ook binnen 3 dagen na de bevalling nog regelen, maar dat is natuurlijk niet zo relaxt voor je. Het is overigens zo dat je vriend dan nog geen ouderlijk gezag heeft over jullie kindje, dit moet je speciaal aanvragen bij de kantonrechter na de geboorte van het kindje.
    Ik heb hier laatst de formulieren alvast gedownload, zodat deze meteen na geboorte - samen met de vereiste documenten - kan worden ingediend.

Linda, je bent weer volop (lief en steunend) aan het reageren op de meiden hier. Harstikke lief van je, ik heb er echt bewondering voor. Kan me goed voorstellen dat ook het rouwproces om Milan* weer helemaal opnieuw aangezet is nu. Fijn dat jullie elkaar wel goed weten te vinden, dat jullie elkaar weten te steunen bij de grote downs. Dat is ontzettend belangrijk en waardevol. Er zijn maar weinig mensen die samen zulk een groot verdriet moeten dragen en daarin ook nog eens slagen, samen. Een relatie om te koesteren meid!
    Erg rot dat het lichamelijk nu weer een stuk minder gaat met je. Waar komen die krampen in je benen precies vandaan? Hangt dat samen met de pijn in je buikwand?
    Wat fijn dat jullie een leensteen hebben kunnen krijgen voor het grafje van Isa*, is toch anders dan zo'n 'kaal' grafje. Hebben jullie al een definitieve keuze kunnen maken voor haar grafsteentje? Mooi om te lezen dat de grafjes zo dicht bij elkaar liggen en dat jullie zo'n fijne tastbare plek hebben om naar toe te kunnen gaan!

Missym, ontzettend lief van je, het voorstel om te carpoolen naar de meeting. Dat zou ik zeker een optie zijn geweest als ik ergens anders zou hebben gewoond ;) . Ik moet helaas uit Maastricht komen en voor zover ik weet is er niemand anders die dicht bij me woont in het zuiden. Ach, tegen die tijd kijk ik wel wat ik doe. Lijkt me hartstikke leuk om erbij te zijn namelijk. Bedankt voor de link van hans textiel, er zit er zowaar eentje in de buurt hier. Toch maar eens een keertje een kijkje gaan nemen. Wat heerlijk dat je zo verwend bent op de babyshower! Was dus een geslaagd feestje begrijp ik? Hoe heb je het aangepakt? Succes met auto kijken/kopen!!

Amaranta, nou lekker zeg hoe jouw moeder jouw huishouden naar haar hand weet te zetten. Daar zou volgens mij iedereen buikpijn van krijgen! Heb je haar al eens heeeeeeel duidelijk te verstaan gegeven dat ze er alleen nog inkomt als ze zich als visite opstelt? Lijkt me wel belangrijk dat ze jou als vrouw-des-huizes erkent in je eigen huis. Hoe moet dat anders straks met 'Ans' ? Gaat ze dan hetzelfde te werk? Enne, die was.....hoe makkelijk ook, gewoon niet meer laten doen. Jee, je bent toch geen 17jarige meer die op kamers zit en geen wasmachine heeft?! Leuk idee van je om een taart te verloten, maar ik begrijp uit wat je schrijft ook dat het zo goed als onmogelijk gaat zijn voor ons om die overheerlijke taart te winnen, toch? Of ga je er nog een strakke hint achteraan gooien?

Ikke, wat fijn dat je nu eindelijk iets tastbaars (groots) in huis hebt om verliefd naar te zitten kijken. Ik had dat ook met de kinderwagen :D . Klote zeg van die lekkage, hoe lang gaat dat gedoe allemaal duren?

Stasia , hartstikke leuk die giraffe aan de muur! Past qua kleurtjes ook erg goed in ons babykamertje. Ben je er ondertussen al uit hoe jullie het gaan doen met autorijden als de weeen beginnen? Kan de vk jullie niet vervoeren naar het ziekenhuis dan of heb je die niet omdat je bij de gynaecoloog loopt?

Blondiedfu, jee meid, dat zal een hoop onrust geven dat je nu uit je appartement moet vertrekken. En dat al zo snel.... Wat is nu het noodplan?

Jolger prima dat je besloten hebt meer te komen posten!

Rachel, zo, die kleine groeit lekker dus. Ben benieuwd of je dan inderdaad ook in oktober al gaat bevallen?

Dafje, fijn dat de controle bij de vk helemaal goed was. Kindje groeispurt, jouw buik ook?

Peetje24, belachelijk zeg dat er zo makkelijk is omgesprongen met jouw bezorgdheid in het ziekenhuis. Heb je het hier nog met je eigen vk over gehad? Dus nu weet je feitelijk nog niets?! Sjee zeg, hij kan toch wel even uitleggen wat die hoeveelheid bacterieen dan wil zeggen? Kan me voorstellen dat je hebt moeten janken bij buitenkomst. Ik hoop dat je je ondertussen al een stuk beter voelt meid!

Zo....ik ben weer bij :)
    Ik hoop dat ik geen posters vergeten ben, anders SKOEZIE!
    En dan ga ik nu maar eens lekker scriptielezen :(

19. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Meiden ik kom later vandaag bijlezen en reageren hoor!
    Ik ben lekker buiten aan het genieten van het mooie weer :D
    Tot laters!
    xxx Roelie

20. jolger

jolger Actief lid

8 mrt 2007
    124
    0
    0
    Wat een lekker weer is het. Ik lees dat veel mensen aan het klussen zijn. Het is zo leuk als alles klaar is.

Vandaag heb ik een erg vol gevoel ik weet niet waar het vandaan komt.

Gister wezen winkelen met ons petekindje want die is dinsdag jarig. Maar dan merk je dat je niet meer zo lang kunt lopen. Dan krijg ik zo'n pijn in mijn lies. Alleen aan de rechterkant. Weet iemand of dat dan met mijn bekken te maken heeft?

Verder krijgen we vanmiddag vrienden op bezoek met hun twee kinderen en mijn ouders komen ook nog even op de koffie.

Dus tot vanavond en geniet allemaal van het lekkere weer.

Groetjes,
    Jolanda

Deel Deze Pagina