Ik begrijp Maria, dat je de anderen nog een kans wilt geven, maar dat ik het eigenlijk gewoon al goed heb, hihi! Maar ik zal voor de vorm nog 2 andere namen bedenken
Hihihihi, die hints van jou Amaranta! Moet nu toch peace-of-cake zijn om de naam te raden.... JOEPIE, ik ben nu ook op hyves! Thanks Esther..... Ben benieuwd wat ik er allemaal mee kan gaan doen. Tot nu toe lijkt het forummen me wel makkelijker, maar wie weet?! (van het scriptie lezen is nog niets gekomen ondertussen, hadden jullie het door? )
oh had al gepbt, maar die laatste hint klopt dan niet haha wat ik allemaal gehad heb sjonge haha kruikzakken, zwitsal productjes, kammetje, badspeeltjes, een grote knuffel, boekjes, dvd van nijntje, thermometer, lakentjes voor in de kinderwagen, een bon van prenetal, een babydoek, een geluidmakend boekje, een pop die licht geeft in het donker (ik had er vroeger ook 1 is een best bekend model volgens mij!), nijntje rammelslofjes, spuugdoekjes, nagelknippertje, vijltje, politie en een brandweerautootje en een stuk of 10 rompertjes in de maat 62/68, 4 kleersetjes in maat 62, slofjes en een mutsje met boy erop van de prenetal. Er waren zo'n 20 mensen en ik ben erg verwend! Ze deden ook spelletjes, raad de omvang van melina der buik enzo en hou hang je de was op met een baby in je armen terwijl je aan de telefoon bent hahaha Was erg gezellig, wel dood vermoeiend hoor! Maar een aanrader voor andere dus geef hints aan je vrienden en familieleden
Hey Melina, Dat klinkt leuk! Ben vandaag nog naar de bios geweest met je kaartjes.. nog bedankt daarvoor!
haha nmissy, je bent er doorheen ja maar ook die was fout. Het lijkt erop dat het toch moeilijker is dan gedacht...
tja, misscien dat een van de andere meiden er ook een polleke van wil maken waar je een taart kunt winnen...
Haha ik zit ook steeds hints te spelen met mijn ouders, mijn vader roept steeds tijdens een gesprek, maarre hoe heet ie ook al weer? Heb hun alleen de eerste letter gegeven, een C. en ben m nog nooit tegengekomen, ook niet in namenboekjes...
leuk! Die van mij is ook heeeeeeel moeilijk, denk dat hij op dit forum nog nooit gebruikt is hahaha Trouwens, leuk nieuw topic heb jij sex tijdens je menstruatie