Ben inderdaad ook benieuwd naar alle namen straks! Hier vanavond toch maar afgezien van de bios. Het was maximaal zitten op rij 3 of lager en dat betekent een stijve nek krijgen in die bios. Daar hadden we geen zin in. Dus lekker op het gemakje samen in de serre van de plaatselijke Italiaan gegeten, daarna een ijsje gehaald en vervolgens samen op de bank een CSI gekeken. Ook niet verkeerd. En ook ik ga het niet gezelliger maken hier, want ik ga naar bedje toe. Heb sinds gisteren een kriebeltje in mijn keel en ik ben beetje bang dat die toch niet door het maagzuur komt (want daar heb ik al de hele dag geen last meer van).... Slaap lekker meisjes en tot morgen! xxx
Zo, ik ben er ook weer even, ik geloof dat de meesten al weer pleite zijn. Vandaag weinig gedaan, vannacht slecht geslapen dus ben vanmiddag maar weer even terug gekropen. Verder nog even met t babykamertje bezig geweest, plankje boven de commode opgehangen en de klok opgehangen. En ik had ineens de behoefte om mn oude babypop tevoorschijn te halen, dus ben toch de berging maar weer ingedoken (had beloofd dat niet meer te doen nu ik zwanger ben, foei hihi). Dus nu ligt mn oude pop in t kartonnen bedje Verder nog t eea met Willem gepraat, nog niet echt over de emmer-overloop-dingen, maar meer algemeen, was wel fijn. En nu ben ik even aan t werk voor een webdesign-klant, nog een paar dingen veranderen en dan is hun site weer up-to-date. Moet nodig mn eigen site gaan bouwen, maar kom er elke keer niet toe. Maarja, als je webdesign klanten wil, moet je wel een website hebben he Liefs Ilse
haha ilse, hier ligt ook een babypop in het bedje. dus helemaal niet zo'n gek idee, wij hebben het dan gedaan vanwege de kids. Angelus heeft ook een babypop waarmee hij speelt, deze moet nu overal mee naar toe, in de poppenbuggy van Zefanja. Angelus had deze pop gekregen toen ik zwanger was van Zefanja. Leuk toch, lekker doen hoor kunnen jullie alvast wennen. Gelukkig huilt deze 's nachts nog niet, hihi.
Haha oh grappig, ik ben dus niet de enige. Ik ga morgen ook ff kleertjes voor d'r kopen hihi. Volgens mij heeft ze ongeveer mt 62, ik heb dr tenminste even gemeten en is zo'n 60cm lang. Dus nu mag ik me even uitleven met lekker roze...haha, dat mag ik voor de kleine natuurlijk nog niet, dus ik zie mn kans schoon hoor
Hmm wat een stilte hier, logisch hoor op dit tijdstip Ik hoop dat jullie allemaal heeeeerlijk liggen te pitten. Ik dus niet, maarja, dat was wel duidelijk. Heb eigenlijk ook niks te zeggen hoor, maar ben er gewoon Ik ga nu mn bedje ook maar s in, hopen dat ik vannacht wel wat beter slaap dan de nacht hiervoor. Tot morgen/straks. Voor de werkende dames, werkze straks! Liefs Ilse
Hier ook wakker Jeetje Ruby dat is wel erg vroeg wakker, hopelijk heb te toch nog wat uurtjes kunnen mee nemen. hier eigelijk weinig bijzonders te meden.
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER Didi1988~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~dochter Dafje~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~verrassing Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon Kyra75~uitgerekend op 3 november~1ste kindje~verrassing Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~dochter Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing Blondiedfu~uitgerekend op 8 november~1e kindje~zoon ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Gwendolyne~uitgerekend op 12 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Peetje24 ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter 8 MEIDEN 10 JOCHIES 7 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal dus 25 kleintjes op komst AGENDA Serafijntje~ 17 september 11:00 vk MissyM~ 17 september 16:45 vk Barbabintje (Esther)~ 18 september eerste yogales met vriendin Indigo~ 18 september 20.10 uur vk MissyM~ 18 september 19:30 kraamzorg komt langs intake Jen25~ 18 september 09.15 VK Maria~19 september 9.45 vk Gwendolyne~19 september 10.50 vk Tari (melanie) 19 september 19.15 uur VK Sammie2~ 20 september 8:10 uur VK Tari (melanie) 21 september jarig. 29 jaar! Stasia~21 september 14:00 gyn. LindaPOOH 24 september na controle bij de gynaecoloog Roelie~24 september 9.15 vk Murmel~24 september 19:30 Voorlichtingsavond 'Bevallen in het zh' Barbabintje (Esther)~ 25 september 08.50 uur vk Blondiedfu~27 september met verlof jolger (jolanda) ~29 september met verlof Tari (melanie) 30 sept. Zefanja 2 jaar! Jen25~2 oktober 16.45 VK Murmel~ 3 oktober met verlof Stasia~ 3 oktober met verlof Dafje~4 oktober met verlof Jen25~ 4 oktober met verlof Rachel~ 5 oktober met verlof Gwendolyne~ 8 oktober met verlof MissyM~ 8 oktober met verlof Roelie~9 oktober Lars wordt vandaag 9! Sammie2~ 12 oktober met verlof Maria~13 oktober met verlof Indigo~17 oktober met verlof GEBOREN ISA* ~ 31 augustus ~ 1940 gram ~ 44 cm ~ dochter van Linda en Patrick ff de lijst erweer bij stond op 1074 Serafijntje en Missm succes weer bij de VK
Goedemorgen! Ik zal zo de jongens naar school brengen en dan ben ik er zelf ook nog een tijdje, even alle kinderen weer checken op luizen...oh men laten we hopen dat we luizenvrij zijn ik word gek van die beesten Kom vandaag nog bijkletsen hoor zou eigenlijk gisteravond nog ff forummen maar kreeg na mijn warme bad zo'n mega dip dat ik om 20.30 al in bed lag... Fijne dag allemaal! xxx Roelie
Goeiemorgen Wat de namen betreft. We geven ons kindje 1 roepnaam en dan 2 doopnamen. De namen stammen af van als het jongen is van de opa's en als het een meisje is van de oma's. IK moet ook zo gaan werken. nog 7 dagen werken het aftellen is begonnen. Ik moet vandaag tot 13.30. Dus tot vanmiddag. Voor meiden die moeten werken werk ze ! Voor meiden die controles hebben veel plezier en andere meiden een fijne dag. Groetjes, Jolanda
Jeeeeee meiden, nu loop ik ongeveer 80 pagina's achter! Maria, bedankt voor je bericht over Carola. Ik had zelf ook al een vermoeden, vond het rare verhalen die ze vertelde, maar ik wilde er niets over zeggen omdat ik het natuurlijk niet zeker wist. Kan iemand mij een kleine update gegevn van wat er hand is? Hopelijk is verder alles goed met iedereen! Met mij gaat het wel, werk wordt wel erg zwaar (nog twee weekjes!) Liefs van Wencke!
nou nog een paar uurtjes slaap meegepakt. moet zo ff naar de gemeente en dan om 2 uur weer op controle. moest vannacht weer heel erg overgeven,word er knettergek van.was net zo blij dat ik gister niets had,geen pijntjes,niet misselijk niks.en dan ineens om 4 uur s'nachts is het weer raak. kom strakjes weer ff terug. ooh trouwens dat hyves is echt lachen,kreeg een mailtje van een meisje die mij nog kon uit een discotheek waar ik vroeger kwam.ze zei dat die discotheek ook een hyves heeft en dat ik daar moest kijken.staan allemaal foto's op waar ik ook nog op sta. pffff echt erg hahaha ben nl. gabbertje geweest met zo'n half kaalgeschoren hoofd. wel weer veel meiden uit die tijd terug gevonden . wel leuk natuurlijk is al 12 jaar geleden.
Goeiemorgen meiden, Ilse lekker die roze kleertjes voor de 'baby' kopen. Hier heeft de pop jongenskleren aan. Je was nog laat wakker zeg. Pff toen lag ik weer heerlijk te slapen na een onderbreking om 1.00 uur van Zefanja. Ruby, ook al vroeg gepost. Erg lastig als je zo beroerd slaapt. Moet je nog steeds wennen dat je mannetje weer thuis is? Lenthe, fijn om weer wat van je te lezen. Hoe gaat het jullie nieuwe huis. Begint het allemaal al een plekje te krijgen? Je kan ook even bij zwangerschap en tweeling mama's kijken op pag. 68 daar staat ook in het kort over Carola.
Goedemorgen dames, Wat vervelend om te lezen dat sommige van jullie slecht slapen. Je kunt er niets aan doen dat is het vervelende. Maar ik hoop dat het wel goed gaat met jullie allemaal. Leuk idee Ilse en Melanie om je oude pop in het bedje te zetten. Bij mij staat mijn geboorteknuffeltje in de wieg. Warm zo al die herinneringen van vroeger. Maria over die namen quizz, ik doe als je het niet erg vind niet mee. Mijn kop is op dit moment echt een zeef Sefrijntje en Missym veel plezier en succes bij de VK. En over verlof gesproken wat gaat het snel he. Anders als alles goed was gegaan was aankomende donderdag mijn verlof in gegaan. Maar ja wat is verschil tussen ziektewet of verlof. Ja het komt uit een ander potje maar meer dan ook niet. Trouwens 21 december is mijn bevallingsverlof afgelopen. Iedereen een fijne dag toegewenst
Hier al weer veels te actief, ben al gedoucht aangekleed en heb net even opgeruimd en de stofzuiger door het huis gehaald, nu even een kleine break en dan dweilen. Kom er nu wel achter dat ik beter eerst had kunnen stofzuigen enzo en dan pas douche, poeh heb het me warm terwijl alle ramen open staan hihi.
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER Didi1988~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~dochter Dafje~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~verrassing Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon Kyra75~uitgerekend op 3 november~1ste kindje~verrassing Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~dochter Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing Blondiedfu~uitgerekend op 8 november~1e kindje~zoon ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Gwendolyne~uitgerekend op 12 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Peetje24 ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter 8 MEIDEN 10 JOCHIES 7 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal dus 25 kleintjes op komst AGENDA Serafijntje~ 17 september 11:00 vk MissyM~ 17 september 16:45 vk Barbabintje (Esther)~ 18 september eerste yogales met vriendin Indigo~ 18 september 20.10 uur vk MissyM~ 18 september 19:30 kraamzorg komt langs intake Jen25~ 18 september 09.15 VK Maria~19 september 9.45 vk Gwendolyne~19 september 10.50 vk Tari (melanie) 19 september 19.15 uur VK Sammie2~ 20 september 8:10 uur VK Tari (melanie) 21 september jarig. 29 jaar! Stasia~21 september 14:00 gyn. LindaPOOH 24 september na controle bij de gynaecoloog Roelie~24 september 9.15 vk Murmel~24 september 19:30 Voorlichtingsavond 'Bevallen in het zh' Barbabintje (Esther)~ 25 september 08.50 uur vk Blondiedfu~27 september met verlof jolger (jolanda) ~29 september met verlof Tari (melanie) 30 sept. Zefanja 2 jaar! Murmel~ 2 oktober 9:30 VK Jen25~2 oktober 16.45 VK Murmel~ 3 oktober met verlof Murmel~ 3 oktober babykamer wordt geleverd! Stasia~ 3 oktober met verlof Dafje~4 oktober met verlof Jen25~ 4 oktober met verlof Rachel~ 5 oktober met verlof Gwendolyne~ 8 oktober met verlof MissyM~ 8 oktober met verlof Roelie~9 oktober Lars wordt vandaag 9! Sammie2~ 12 oktober met verlof Maria~13 oktober met verlof Indigo~17 oktober met verlof GEBOREN ISA* ~ 31 augustus ~ 1940 gram ~ 44 cm ~ dochter van Linda en Patrick
zo he he klaar! Heb de ventilator ook maar aangezet hihih Is de vloer ook sneller droog en ik eerder afgekoeld Nesteldrang uhhhhh neuh mag geen naam hebben Nu doe ik denk nog maar weinig, voel me rug en bekken alweer.Dus ga maar even een broodje maken knor alweer