Ilse het is niet zo zeer smaken verschillen, maar technisch zijn ze gewoon een stuk minder. Adriaan spreekt toch echt uit ervaring, hij heeft zelfs nog in de Renaults gewerkt. Wij zelf rijden een seat, omdat ze de zelfde uitstraling hebben als een VW maar toch iets goedkoper zijn, dit zelfde met SKODA, tegenwoordig zeer mooie auto's. Melina, het blijft gewoon moeilijk, kijk ook naar wat je zelf prettig vind rijden en wees gewoon goed kritisch. Succes vanmiddag. Rob, leuk dat je ook meekletst.
Het laatste model vind ik zelfs minder mooi dan het vorige model Hier meelezen is niet te doen, dat is een fulltime job op zich Daar begin ik dus ook niet aan, had vrijdag de laptop dicht geklapt met het verhaal van C en klapte hem net weer open, vandaar.
Ik moet zeggen, wij rijden nu tijdelijk in een Toyota Avensis als voorloopauto. Ik voel me er inderdaad absoluut NIET cool in. Ik voel me erg anoniem en saai (hij is ook nog eens donkerblauw) en mensen denken de hele tijd dat ik politie ben (gaan echt langzamer rijden enzo, als ik achter ze zit, heel grappig). Maarja, hij rijdt wel als een zonnetje! Handig wel, zo'n mannelijke mama op het forum, toch? Hihi. (p.s. Rob: you've got mail terug). Ik heb zelf geruime tijd bij de ANWB en bij een andere alarmcentrale gewerkt. Ik weet uit die ervaring inmiddels wel redelijk welke auto's minder en meer betrouwbaar zijn. De wagens die ik al-tijd aan de lijn had, waren vooral de Chrysler Voyager en de Peugeot 307.... Hebben zelf tot voor kort ook in een 307 gereden en wij hadden dus de pech zo'n ongeluksauto te hebben. Hij is in totaal (in 5 jr) maar liefst 6x keer van de weg gesleept, en 1x vanuit Frankrijk gerepatrieerd. Dra-ma.... maarja, je ziet aan Ilse: je kun het ook wel weer treffen.
Dat is waar Muriel, maar meestal tref je het niet met die merken. Ze zijn veel storings gevoeliger. Wij reden zelf altijd Mazda, hadden die nu nog steeds wel willen rijden, daar ze zijn overgenomen door ford, dus niet meer origeneel mazda en ze hadden toen nog niet een mooie ruime mpv uitvoering. Mijn auto had bijna 400.000 op de teller en heeft me maar 1 keer met pech laten staan, tja toen hadden we al een andere maar moest nog klaar gemaakt worden. haha. De auto van Adriaan (audi 80) heeft ook 350.000km op de teller, maar nog steeds weinig problemen. O,o we hebben het over auto's, horen wij het niet over babies en zo te hebben, haha......
Wij rijden het nieuwe model van de Verso en die vind ik toch niet heel erg vreselijk om te zien. Zeker niet omdat het een MPV betreft en ik alle andere MPV's net mini-bestelbussen vind of rasechte moekemobiels vind. maar goed, mijn bijdrage is absoluut niet nuttig te noemen, want het gaat helemaal over MPV's, maar over stations....
die Verso's zijn inderdaad net iets stoerder, maar die gewone Avensis waar ik nu in rijd is echt niet spannend
Maarre... Esther, balen dat je je zo ziek voelt, hoop maar dat je vannacht wel beter zult slapen. Want slapen met keelpijn is echt verschrikkelijk...
Ik ken hem wel. Er rijden doorgaans "pakken" in of "moekes", maar hippe, jonge, hot mamma's horen uit de Avensis te blijven
Haha, dank je wel hoor eshter, moekemobiel. Haha die is leuk, ik rijd die dus, een Seat Alhambra, ach maakt me niet zo veel uit, hij is voor mijn praktisch, vooral zo meteen met 3 kids. En dat vond ik toch wat belangerijker. Anders waren we voor een Nissan Patrol of Hyundai Santa Fee gegaan. Iets in die trand. Muriel, tja hier dus ook van alle markten thuis, steek er toch wel veel van op met zo'n man als monteur, maar moet zeggen dat ik het ook wel leuk vind.
Thanks! Ik zit hier met kleine oogjes nu Maar er is ook goed nieuws: de apotheek kon mij voorzien van een middeltje dat de hoestprikkel onderdrukt. Tijdens zwangerschao geen probleem, wordt alleen uitgescheiden in de moedermelk. Nou, de kleine heeft nog niks met de melk te maken, dus dat durfde ik wel aan. Daarnaast is een van de bijwerkingen dat je een beetje suf wordt, dus met slapen zal het wel goedkomen Daarnaast gaf ze de tip om goed te drinken en de keel te smeren met dropjes, zuurtjes of door kauwgom te kauwen. Hele vervelende tip **en zij stak nog een (suikervrij)honingdropje in haar mond**
ik bedoelde het natuurlijk niet naar aanwezig gezelschap he 8) Sowieso is het niet beledigend bedoeld, zeker met meer dan 1 kindje zeg ik: moekemobielen rule!
Ja, en een Cayenne of een Touareg vast ook wel? Hihi. Value for money verliezen we nu wel een beetje uit het oog, haha! Of het moet een oudere Audi worden?
@ esther, haha. Ach wij hebben hem nog proberen te pimpen met getinte ramen. Haha, ach ben toch al burgelijk, lab. caravan, mpv..... Moet er zelf wel eens om lachen. Ach alleen Adriaan is niet doorsnee, lang haar, tattoo, baardje (zie foto op hyuves in mijn album). Composeert het weer. Melina, audi heeft ook mooie degelijk, sportieve auto's.