Hahaha Melanie, burgerlijk rules! Ik heb een grote bek over hip en hot, maar zeg nou eens: 10 jaar samen met mannetje 9 jaar samenwonend met mannetje 2 katten (oke, eigenlijk nog 1, want Sjoerdje is nog steeds vermist) MPV Labrador Kindje op komst En mijn ventje heeft niet zo'n stoer kapsel als de jouwe, hihihhi!
Grappig, de twee auto's waar ik het minste problemen mee heb gehad, waren een Renault en een Peugeot Terwijl we met de Passat toch aardig wat mankementen hadden elke keer. Ach, blijkbaar heb ik gewoon een goeie invloed op auto's haha.
De A4 is wat kleiner als een Passat, al zou je dat niet zeggen op het eerste gezicht, de A6 is weer een stukje groter, maar daar heb je ook weer een dikkere portemonnee voor nodig. Ik zou persoonlijk voor het vorige model Passat gaan in een donkere kleur met hippe velgen.
Die komt nu ook bij mij het meest naar boven! De a4 zijn namelijk ook erg mooi, maar met het budget dat ik uit wil geven (ong 8000 euro) heb je een kmstand van 300000.
Ik heb met mijn Renaults ook nooit iets gehad eigenlijk, maarja, die waren dan ook zwaar bejaard allemaal (mijn huidige Clio is ook uit '94). En die hebben gewoon geen lastige electronica. Alleen jammer dat mn Renaultjes 5 allebei onder me vandaan wegroestten, snif...
IK geloof trouwens wel dat ik een iets andere mening heb qua auto's haha...stoere kleur, hippe velgen, cool of niet...dat interesseert me dus werkelijk geen biet, als ie maar rijdt Mijn autos tot nu toe: Opel corsa van 13jr toen ik m kreeg Renault Twingo Peugeot 307 Mitsubishi Colt Allemaal totaal verschillende auto's dus, maar ze reden wel
Haha dank jullie wel, De kinderen hebben wel zeker wat krullen mee gekregen alleen nu met hun korte koppies niet. Maar ze willen allebei ook een staartje net zoals papa. haha. Eshter, oei, we zijn allebei erg burgelijk hoor. Hier ook al 8 jr samen en ook bijna 8 jr samenwonend. 3 katten, hahaha....... Alleen mijn huis is niet burgelijk in gericht, lila met aubergine , rood en geel.
Goh, weer eens wat anders dan zwangerschapskwaaltjes e.d. Laten we het vandaag eens over auto's hebben. hihihi Nou, wij hebben een Hyundai Getz.
Burgelijk? Hier 3 jaar samen, 2 jaar samenwonend, bijna een jaar getrouwd, kindje op komst en 2 katten.
golf station of audi a4 avent bwjr 1997-2000, dit is met een budget van ongeveer 8.000 euro. Of Seat .... station of skoda octavia station. Hebben de zelfde uitstraling als VW of audi maar een stuk goedkoper om aan te schaffen. Heb manlief even uit gehoord voor je.
Willem had eerst een VW Golf en daarna een VW Passat, die heeft ie afgelopen voorjaar toch maar weggedaan, met een kmstand van zo'n 420.000 was dat wel tijd Nu rijdt hij dus in de peugeot. Mijn ouders rijden bijvoorbeeld alleen maar Ford. Een Taunus, Sierra, Mondeo en nu een Cmax
Wauw, nou, dan moet mijn Clio nog even 10x zo veel gaan rijden als wat ie nu heeft gedaan in de laatste 13 jaar. Haha! Ik neem aan dat jullie deze auto een waardig afscheid hebben gegeven, Ilse? Ik hecht me altijd vreselijk aan mijn bakkies. Echt een slechte eigenschap, want ik word dan zo zenuwachtig van de APK enzo.... Ze hebben ook allemaal een naam gekregen. - Bruno de Renault (5-je) - Guusje het 5-je - En dan nu Cleo de Clio. Erg eigenlijk he? Hahahahaha!
Haha wat een namen zeg! Wij hadden t altijd over de Peus en de Paas, toen we de Peugeot en de Passat tegelijkertijd hadden...maar verder geef ik mn auto geen naam hoor én ik hecht me er ook totaal niet aan.