November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    Hoi roelie
    bedankt hoor voor je lieve woorden.
    ik voel me al een stuk beter en voel me weer zekerder over de hele situatie.
    Het is ook zo mooi...ik moet er gewoon van gaan genieten!
    Jij als ervaringsdeskundige moet het weten...dus dat ga ik dan ook maar doen. er heerlijk van genieten!
    Ik ga er nu ook van uit, zolang er geen bloed is of heel veel pijn....dat alles gewoon lekker goed zit!
    Ik leef erg naar vrijdag toe, naar waarschijnlijk onze 1ste echo!
    Jij ook succes met alles
    liefs

2. Rachel85

Rachel85 Niet meer actief

Ik denk dat ik me eigen maar moet gaan aan leren om wat vaker zijn auto te pakken ik neem altijd de luxe auto mee.

Manlief heeft zich ook opgegeven voor zo'n club hebben binnenkort al de 1e meeting maar denk niet dat ik mee ga komt een 2e keer wel.

Ik heb nog niks met zijn autotje.

3. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    praat me niet over auto-meetings...
    mijn vriend gaat regelmatig naar zo'n meeting... in zijn geval gaan ze dus racen op diverse circuiten.
    Vorige keer is vriendlief met auto en al tegen de autobandenvangrail gereden....

Nu heeft hij vorige week een lotus elise gekocht, alsof het geld hem/ons op onze rug groeit.

Ik ga in ieder geval niet mee naar de automeetings. Ik kan dat niet aanzien hoe hij als een leipe mongool gaat zitten racen.

Vandeweek vertelde hij dat hij 20 april ook zou gaan. 1 week voor ons trouwen. Lekker zei ik tegen hem, trouwen met een gebroken nek ofzo...

AAAAAAARg frustraties!

4. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    mag ik vragen wat jij verstaat onder luxe auto? Bij ons het echt te gek voor woorden, op dit moment beschikken wij over 4,5 autos.

1. mijn auto
    2. mijn vriend zn leasauto
    3. mijn vriend zn mazda die hij nog moet verkopen
    4. de nieuwe lotus elise
    5. de auto van mijn vriends vader die verkocht moet worden (dat is de halve want die staat nu bij zn broertje)

5. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Hallo dames!

zo.. dat was me het dagje we weer! Vandaag in ondertrouw gegaan. Nou dat was ook zo geregeld. al met al 45 min binnen gezeten! dat was snel geregeld.

en vanmiddag om 15.00 uur naar de vk. Heeeel veel vragen kregen we. Er kwam eigenlijk niks bijzonder uit. Ja ik was wat te zwaar.. (ja dat weet ik.. en dat wordt alleen nog maar erger) Trouwens.. ik ben echt veel aangekomen.. ga nu het snoepen ook helemaal stoppen! Ik pak niks meer. eet verder natuurlijk wel gewoon. Ik had hierdoor iets meer kans op zwangerschapsdiabetes. Maar omdat de bouw in de familie zat maakte ze zich er geen zorgen over..
    ..en ja.. ik ben hypermobiel, dat wil zeggen dat de banden om mijn gewrichten heel erg soepel zijn, té soepel, dus ja.. heeeeeeele grote kans op bekkeninstabiliteit.(zei mijn orthopeed ook al) Dus volgende week termijnecho, wanneer alles goed is hierna meteen 7 maanden fysio! Blehh.... Nou ja! Tis voor een goed doel!
    waarschijnlijk over 4 weken nekplooimeting.. eerst zeker weten hoe ver ik ben!
    Kreeg trouwens een hele leuke zwitsal tas met allemaal cremepjes en zalfjes en proefmonstertjes! Wel leuk.. Nu wachten tot volgende week.. Blijft spannend!

6. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Weinig geschreven?!?!? Aargh, dacht net dat ik een beetje bij was... Haha. Ik hoop dat ik nu weer bij ben, maar het is een beetje lastig momenteel, want man is niet thuis, ik ben heel (HEEL) erg moe en mijn Sofie is niet te genieten want ze krijgt een tandje (haar eerste: hoera!). Hoewel... ik word er een beetje gek van. Maar als ik dan haar kamertje binnenloop en ze ligt zo zielig te huilen, dan smelt ik helemaal en huil ik zo met haar mee ( :oops: ). Ik heb haar nu een ring uit de koelkast gegeven: dikke lol maar niet slapen natuurlijk...

Vandaag hebben we al onze papieren voor ons nieuwe huis getekend! Ons oude huis is verkocht, dus alles is in kannen en kruiken. Heb er zoooo'n zin in! We barsten er echt uit hier.

Ik word nog steeds volkomen genegeerd door mn collega. Ik denk dat hij het een rotstreek vindt dat we het zo 'publiek' hebben bekend gemaakt en dat we geen rekening met hun hebben gehouden ofzo. Toen een andere collega na haar vakantie vandaag aan hem vroeg hoe het met hem ging zei hij dat het allemaal niet zo goed ging, maar hij kon verder niets zeggen over de oorzaak. Bweeh, ik hou er sowieso al niet van als mensen zo 'interessant' doen met het feit dat het niet goed gaat. Nou ja ik moet me er maar niet teveel van aantrekken, want het is zonde dat ik me er nu over op zit te winden!

Ik heb een paar foto's van mijn trouwjurk in mijn album gezet (daar hadden we het laatst toch over?). Dus... je kunt er best acceptabel uitzien als zwangere bruid (vind ik zelf ;) ), en zo zie je er echt nog niet uit als je een paar maanden zwanger bent (ik was hier al 6 maanden).

Fijn he dames: de echo-foto's! Het is zo'n heerlijk gevoel om te weten dat het er allemaal goed uitziet. Het is toch onwerkelijk om iets binnenin je te hebben drijven waar je niets bij voor kunt stellen en door zo'n echo wordt dat toch iets makkelijker. Heel veel sterkte voor diegenen die nog moeten - vréselijk om zo geduldig te moeten zijn! Ben daar zelf ook heeeeeel slecht in... Ik kijk nu elke dag op mijn fotootje, vind het zó gek... en fantastisch! Ik mag 3 mei weer.

Heb mijn plaatje ook maar even in m'n album gezet (en een paar foto's van mijn meisje... :rolleyes: ;) ).

Fijne avond! Het blijft hier nu ook stil, dus ik ga lekker languit op de bank! :D

7. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Hier was ik ook weer eventjes. Het gaat wel goed hier. Weinig last van dingetjes, alleen zo ontzettend moe! Zou blij zijn als dat een keertje ophoud. En ik leef echt helemaal naar volgende week vrijdag toe. Ik vergeet zelfs steeds dat het ook nog paasweekend is. Alsof ik dat nu belangrijk vind! ;)

Verder hoop ik dat de verloskundige een beetje aardig tegen me is, wat betreft m'n overgewicht.... Daar kijk ik echt een beetje tegen op. Ook zwangerschapskleding hoop ik straks gewoon te kunnen kopen. De meeste kleding gaat tot maat 48 en het spant er een beetje om of ik daar nog in pas.... zucht.... had ik toch maar wat minder paaseitjes moeten eten (en pepernoten en kerstkransjes en oliebollen 8) ) Het stoppen met roken helpt daar ook niet echt aan mee....

Maar goed, dat zijn zorgen voor later. Eerst maar eens zien dat ik echt iets in m'n buik heb zitten, want dat vind ik zo onvoorstelbaar! En als we het dan gezien hebben mag ik het eindelijk van de daken schreeuwen en echt volop genieten! We zijn nu nog steeds een beetje terughoudend in alles.... Een beetje voorzichtig zijn we nog.... Maar dat veranderd vast nog wel. Bah, die onzekerheid is niks! :(

Nou, genietze allemaal!

8. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    @ Lenthe: leuke foto's! Je zag er goed uit met je 6 maanden buikje! :D

9. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    lenthe, haartjes geknipt of zie ik dat verkeerd. Je was een mooie bruid, maar je had dan ook speciale jurk neem ik aan?
    Ik heb al een oplossign bedacht voor de mijne, dindag maar eens voorleggen aan de coupeuse.
    De rits weghalen en daar lussen maken met een lint, alá corset. Kan ie losser en strakker.

10. Ma2Be

Ma2Be Bekend lid

13 okt 2006
    994
    0
    0
    Ha meiden.. lees nog stiekem een beetje mee omdat ik zo benieuwd ben hoe het met jullie allemaal gaat. Hoop dat alles nog steeds naar wens verloopt en dat jullie leuke intakes gaan hebben bij de vk!

Misselijk zijn is minder - maar hey! wees blij dat je misselijk kan zijn! Het goede doel weetjewel. Geef die kleine later maar de schuld hehe!

Nog een x thankx allemaal trouwens voor de lieve woordjes x

@Sizzel! Feli met je ondertrouw, da's wel heel leuk en feestelijk!

@Lenthe: wat een mooie jurk heb je! Spannend allemaal.. Wat gebeurt er veel in je leven zeg! Weer een kleine, afstuderen, trouwen! Wel druk allemaal, denk je wel een beetje aan jezelf? Van je collega vind ik het stom maar begrijpelijk. Maar laat maar even, dat is zijn probleem, en kan me voorstellen dat als je er zo mee bezig bent, je soms meer met jezelf bezig bent dan met anderen. Lekker laten gaan dus. Of misschien het met hem uitpraten, onder vier ogen. Kan je hem misschien ook een beetje een hart onder de riem steken. Hij viondt het blijkbaar wel heel moeilijk. Maandagmiddag stond bij mij voor het raam ook een vrouw met een hele zwangere buik 'te paraderen'.. ik zie het nu wel, die buiken en beebies, maar goed, mijn tijd komt nog wel. En die van je collega ook!

@murmel: gaat het weer wat beter?

Met mij gaat het goed. Vandaag weer halve dagen gaan werken, wil toch wat om handen hebben, volgende week weel 100%. Eerst ff weg met pasen. Gisteren had ik nog even een inzinking, weer even down. Een goede vriend van me heeft een kleintje, en ineens was ik zo blij voor hem..! Werd daar vooral weer helemaal sentimenteel van. Ineens is het allemaal niet vanzelfsprekend dat je zomaar zwanger wordt en een kindje krijgt. Geniet er maar zoveel van allemaal!

Liefs xxx

11. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    @ Lenthe : Wat is dat irritant als je zo'n collega hebt zeg. Daar zou ik ook echt niet tegen kunnen. En ik blijf dat negeren echt heel kinderachtig vinden. laat gaan, laat gaan zeg..
    Je had echt een super mooie jurk! Ik heb ook zoiets gezien. In een partydress winkel. Tis geen echte trouwjurk, maar dat wil ik ook niet. Ik ga zaterdag daar eens kijken.. ben benieuwd! In ieder geval zag je er echt super uit!
    ps.. wat heb je trouwens een schat van een kindje! lief koppie!

@marije1980 : Mijn verloskundige was echt heel vriendelijk, ook toen ze over mijn overgewicht begon. Ze gaf alleen aan dat lijnen nu niet goed is en dat je dus iets meer kans op zwangerschapsdiabetes hebt. Lekker genieten vond ze nu belangrijker! Ben ik het wel mee eens! Laat je weten hoe jouw verloskundige reageert? Wij schelen trouwens maar 3 daagjes!

@ Ma2be : echt superlief dat je even komt kijken hoe het hier is. Echt knap. Fijn om te horen dat het goed met je gaat. En wanneer je wil praten zijn natuurlijk alle novembermama's er voor je! Wij vergeten jouw ook niet hoor!

12. Rachel85

Amarante ik versta onder luxe auto onze Volkswagen Polo Sedan (zonder extra opties) uit 1997. Dit omdat wij altijd oudere auto's heb gehad.
    En zijne is een Opel B Kadett Oldtimer van 1972.
    En Racen zit er hier niet in. Kan de auto niet aan :)

Ik hoop dat je me snapt?!

13. Rachel85

@Sizzel gefeliciteerd met je ondertrouw. En wat leuk dat je een tas kreeg met proefmonstertjes.

@Lenthe, Gefeliciteerd met jullie nieuw huisje.
    Wat een mooie jurk had je aan. Je buik komt er ook mooi in uit.
    En wat vervelend dat je collega je nog steeds negeert.

@Marije1980, Hier ook een dame met overgewicht ik was net bezig met afvallen ik was 2 weken bezig en was bijna 2 kilo afgevallen. en toen kwam ik er achter dat ik al ongesteld had moeten zijn toevallig een testje in huis liggen die heb ik gedaan me eigen helemaal ingestelt dat deze negatief was blijkt die in eens 2 streepjes te hebben dan schrik je echt wel even.

En tja wat de VK zal zeggen dat hoor ik 24 april wel.

14. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    goede morgen dames.
    we zijn weer een dagje verder.
    hier is de misselijkheid bijna verdwenen.
    begin nu erg moe te worden.
    maar ja hoort er bij.

15. Moah

Moah Actief lid

7 jan 2007
    193
    0
    0
    Goedemorgen allemaal, slapen jullie ook zo lekker diep? Slapen is zo lekker nu.....
    Fijne dag allemaal en geniet van het zwanger zijn :D :D :D (zo'n mooi woord:zwanger)

16. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    slapen jullie wel goed?
    ik heb bijna de hele nacht wakker gelegen. word er gek van.
    en om 7 uur gaat hier de wekker , mag blij zijn als mijn ogen rond etenstijd nog open kunnen :oops:

17. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Hoi damens,

Sizzel gefeliciteerd met je ondertrouw.

En ja ik slaap heerlijk. Als ik wil ga ik om 21.30 uur mijn bedje in en kan ik slapen tot 11.00 uur. Echt heerlijk. dat was bij mijn vorige zwangerschap wel anders.
    Ik ben vandaag weer een hele week en dus moet ik weer mijn gewicht controleren. en wat blijkt ik ben 2.5 kilo afgevallen. Zal wel komen doordat ik lekker :( ziek ben geweest. Maakt niet uit, als ik maar niet te veel aankom. Dat is geen goed teken.

Groetjes Linda

18. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    Goedemorgen deze morgen!
    hier alles goed hoor, gister even een off day vandaag niks meer van te merken.
    Nog wel gezonde zenuwen voor morgen.....1ste afspraak bij gyn, waar waarschijnlijk een echo wordt gedaan.
    Ik slaap ook heerlijk, heel vast en heb het gevoel wel uitgeslapen te zijn.
    Maar nu toch al wel weer het gevoel erg moe te zijn, maar dat hoort er bij!
    Geniet van de zon
    :D
    doei

19. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Goedemorgen allemaal..

@Foreverfriend: goed te horen dat je weer posi bent!

@Lenthe: je zag er mooi zwanger uit in je trouwjurk, zeg!

@SiZzel: gefeliciteerd met je ondertrouw. Dat zal een leuk dagje zijn geweest.

@Ma2Be: wat lief dat je ons weer even laat weten hoe het met je gaat, want we denken wel aan je natuurlijk.

Ik slaap inderdaad heel diep en ontzettend veel. Lig er om 9 uur in en word met moeite om 7 uur wakker door de wekker. En ben dan nog steeds MOE..
    Maar wel lekker hoor, zo veel slapen, ik geniet er wel van.

Zit nu alleen weer superbrak op mn werk, onderuitgezakt om maar zo min mogelijk van mn buik te voelen en de misselijkheid die daar bij hoort. Dit vervloek ik toch wel een aantal keer per dag hoor, het is zo ontzettend overheersend... En ik heb ook geen zin om continu medicijnen te slikken ertegen, want het zijn en blijven toch medicijnen tijdens je zwangerschap en dat vind ik ook niet een erg fijn idee.
    Lastig lastig dus.

Maarja, geduld en volhouden is het enige devies, nietwaar?

20. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    @ruby, sorry hoor, had er helemaal geen erg in dat je ook zwanger bent van de 3e. :oops:
    Maar dat maakt het wel zo gezellig. :D

Hier gaat het even wat minder, was gisteren ontzettend beroerd. Vreselijk hoofdpijn en overgeven. Gelukkig wilde mijn ouders gisteren helpen met de kids, mocht ook niets doen van mijn moeder. De schat. Vandaag gaat het wat beterder. Was wel mijn eigenschuld, heb dinsdag slecht gegeten en een erge drukke dag gehad op mijn werk en tja daar ben ik gisteren voor gestraft. Vandaag wel peuterschoolafgebeld moest hulpmoeder zijn, maar ben daar nog niet fit genoeg voor. Angelus is dus ook lekker thuis.

@sizzel, gefeliciteerd met je ondertrouw.

Deel Deze Pagina