Ja joh, en ook niet eenkennig hoor. Het doet aan trampoline springen, boksen en ballet, want af en toe lijkt t of ie pirouettes maakt ofzo
nou dat is voor mij al kort,als ik extensions heb,heb ik meestal 40 of 60 cm.en een hele bos (zie foto dat ik in de auto zit) nu heb ik dunne sprietjes net over mijn schouders.
Oh op die fiets. Maar dit is dus echt je eigen haar? Bij kort haar dacht ik aan 'echt' kort zeg maar, valt alweer mee
ik heb trouwens iets heel raars,deze zwangerschap zie ik best veel gehandicapte mensen lopen.en dan krijg ik zo'n raar gevoel. en dan denk ik er meteen achteraan dat het misschien een voorteken is. echt heel eng
he wat maf Ruby, maar zal toch heus wel toeval zijn. Misschien is t een voorteken dat jouw kleintje later iets in de gehandicaptenzorg gaat doen?
Joh Ruby, dat snuutje haha.. toch haal je jou er wel uit hoor.. heb ook nog zo'n gabber periode gehad.. nooit mijn hoofd zo kaal geschoren.. wel trainingspakjes en zo haha.. australian.. nike air max.. hele pakketje compleet en zweten.. ik heb dus echt last van opvliegers.. pff.. dan ben ik direct weer bang voor de bloeddruk.. straks moet ik ook naar de gyn.. en wil zo graag thuis bevallen.. 's nachts is het helemaal een ramp.. ruikt gelukkig niet meer dan normaal haha.. nog niet tenminste..
Ruby, Misschien dat je je dus onbewust daar toch zorgen over maakt. Hoop voor je dat het niet uitkomt.
als het zo is zouden ze het dan al niet gezien moeten hebben op de echo? ik ga het zo gewoon vragen aan de gynaecoloog.
Gwen, rust, alles komt goed. Geen zorgen maken over je bloeddruk, want dan wordt dat weer zo'n self-fulfilling prophecy en krijg je júist een hoge bloeddruk. No worries!
En euh, dat wil ik eigenlijk ook even tegen jou zeggen Ruby...rust, alles komt goed, no worries Ga jezelf nou niet gek lopen maken met allerlei gedachten, wat schiet je er mee op?
ja ik weet het ilse zullen wel weer de hormonen zijn die een loopje met me nemen. ik ben al zo'n denkert dat het nu allemaal een tandje erger word. eerlijk is eerlijk ben blij als de beeb geboren is en mijn medicijnen weer op een normaal niveau gezet worden.dan word dat malen wat afgevlakt.
Wat vervelend dat t allemaal zo'n invloed op je heeft Ruby. Merk je zoveel verschil met je medicatie? Dan is t inderdaad een kwestie van nog even volhouden en dan straks de medicatie weer verhogen, dat geeft je ook een stuk meer rust in je hoofd denk ik he.