nou ben officieel autoloos heb geen nieuwe kunnen kopen ga er toch even rustig over denken ben helemaal kapot dus ga gauw me bedje in morgen weer forummen!
de rugpijn word trouwens steeds erger....ben ook niet bij de vk geweest vandaag omdat ik geen auto had ga nu maandag de 24ste!
Tjonge jonge, 1100 pagina´s al weer! En hoera! Daar was Lenthe weer eventjes! Fijn om te horen dat het huis al langzaamaan als thuis gaat voelen... Wim is momenteel druk aan het schilderen boven, omdat hij morgen weer naar Brussel moet voor 2 dagen, dus dan komt er weer niks van. Woensdag gaan ze als het goed is de laatste klussen afronden (deur erin zetten, schuren van de muren, anti-slip-strips in de trap frezen etc. Ik hoop maar dat het dan ook echt af is vwb de aannemer ...
Pfff we reden zonet naar de notaris, toen we halverwege midden in de stad op een groot ongeluk stuitten. We moesten helemaal omrijden. Blijkt net dat er ook echt iemand doodgereden was, een fietser door een afslaande vrachtwagen. Dat dat nog steeds zo vaak gebeurt, ongelooflijk. je zou toch zeggen dat zowel fietsers als vrachtwagensjoofs steeds beter hierop gaan letten? Echt ontzettend eng... en naar...
Bij de notaris vond ik t trouwens nog wel tegenvallen. Kost weer een hoop centen, om een nieuw testament op te laten stellen waar die kleine ook in zit Maarja, trouwen en daarna een borreltje en een hapje, dan ben je vast nog veel duurder uit, zullen we maar zeggen... Maar we baalden wel, dachten dat het een kwestie van bijschrijven op de bestaande testamenten zou zijn, maar helaas....
Jammer Melina, dat je nog geen nieuwe ´ride´ hebt gevonden, maar goed dat je t niet overhaast hebt gedaan. Het is toch een fikse investering... Heb je wel al een voorkeur ontwikkeld? Balen van je rug ook... Ik heb er ´s avonds ook meer en meer last van. Dan kan ik niet meer normaal zitten of liggen op de bank, niks voelt lekker. Merk dat ik steeds minder fit word en minder energie heb, zo jammer! Maarja, het zijn dan ook de laatste loodjes, nietwaar?!
Gaat hier lekker, zitten we zonder water, storing bij het PWN, zelfs mijn ouders zo'n 15 km verderop. En bedankt he. De kinderen lekker vies van het buiten spelen. Een tijd terug ook al gehad, deze duurde ook bijna2 dagen. Maar toen hadden mijn ouders geen last.
Maar je hoeft geen borreltje en hapje te doen om te trouwen he, dus dat kan een stuk goedkoper zijn. Maarja, wel een goeie reden voor een feestje natuurlijk
wij hebben vorig jaar een testemant laten maken waarin eventuele kinderen al waren opgenomen. Er staat al precies beschreven wat en hoe en naar wie ze eventueel heen gaan...
Ik heb de mijne ook ge-update Kwam er wel achter dat ik het verkeerde beroep heb gekozen... pff wat een centen voor een gesprek van 10 minuten en een standaard testament
@melanie; je bent niet de enige....in de lounge is er al een topic over geopend... Wel heel vervelend, zeker met twee van die smeerpoetsen..
@ serafijntje: ook in eurodisney geweest? Ik vind het knap dat je nog zoveel kan lopen, hier is na 15 min. echt de max bereikt. Leuk dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad. @ ruby: mag jij al om de week? Dat is idd snel, ik ga nu naar om de 2. Doen ze bij jou iedere keer een echo? @ roelie: bedankt voor het toevoegen! Mijn man werkt met machines die paspoorten maken en geld beveiligen (met lasers) Hij moet vaak in het buitenland machines installeren, onderhoud, storingen en trainingen geven. Is jouw man ook vaak in het buitenland? Ik denk de mijn zeker wel 40 - 50%. Ooh ik lees net dat je man vrachtwagenchaffeur is, internationaal? Nationaal zijn trouwens ook lange dagen lijkt me! @ indigo: zit jij ook met je ishias? Ik heb dat ook, mijn ene been wil dan niet meer. Lopen is haast onmogelijk. eigenlijk doet bij mij alles zeer. Ga jij naar de fysio? @ maria: genant maar ik ken het, ik heb er ook last van. @ murmel; trouw op een gratis dag in het gemeentehuis. daarna koffie met gebak en klaar! Dat hebben wij ook gedaan toen wij het huis kochten,jaar later zijn we vor de kerk getrouwd met alles erop en eraan. Ik ga zo dadelijk lekker in badje! zweten ken ik hier ook, ik draag truien omdat het 's morgens zo koud lijkt, vervolgens zit ik in mijn lokaal te zweten. Ik dacht mezelf vandaag even te ruiken, ik gelijk naar de wc met deo!!! ik ben echt zo'n persoonlijke hygiëne freak. Ik snap dan ook niet dat er zoveel vrouwen op tv met van die oerwouden gaan bevallen. Kreeg van me collega'tje de tip om libresse goodnight (XXL) maandverband te gebruiken ipv kraamverband, dat zit veel beter en absorbeert ook goed. Dat kraamverband schijnt niet fijn te zijn.
Ben net eindelijk gebeld door de kraamzorg, ze komt 5 oktober voor het intake gesprek... Klonk als een heel leuk, spontaan persoon, wel een wat "ouder" iemand, maar da's niet erg, heeft waarschijnlijk een berg ervaring!