nou nou,....ik dacht ik kom maar weer eens ff posten, maar jeetje ik kan moeilijk alles gaan teruglezen nu,..... onder het ANDERE heb ik maar een dikke streep gezet, knoppie uit en ga gewoon weer verder waar ik gebleven was, wil het toch niet missen ------------------------------------------------------------------------------------------------- ik ga zo nog ffies terug naar bed, en lees laters op de dag wel of er nog spannende dingen zijn gebeurd. groetjes en een fijne dag
Goedemorgen Ik kom straks uitgebreider reageren, zo eerst de jongens naar school brengen. Hier een slechte nacht, ik heb vannacht een aantal oefenweeen gehad ik was vergeten hoe verrekte zeer dat doet Weinig geslapen dus ik duik er vanmiddag nog maar weer in... Tot straks! xxx Roelie
Ik lees trouwens net dat er al 4 oktober mama's zijn bevallen Welke maand kwam er ook alweer na oktober....*slik* Ik ben vandaag 32 weken...nog maximaal 10 weken...*voelt hier een mega paniekgolf opkomen* 1. ik ben veel te moe om te bevallen 2. mijn huis is een grote bende dat krijg ik nooit meer op tijd af en schoon, ik schaam me straks dood voor de troep hier 3. ik loop nog achter op studieschema en ik wil bij wezen 4. ik moet nog de verjaardag van Lars regelen 5. ik moet alvast een en ander kopen voor als de man met de witte baard komt 6. ik wil gewoon niet, echt niet...kan ik nog zo nieuwsgierig wezen naar mijn kereltje ik weiger gewoon ik ga niet bevallen!
Euh oefenweeen? Kan ik dat dan gister ook gehad hebben? 4x achter elkaar zat ongeveer een kwartier tussen elke keer helse pijn in me buik! Ik dacht dat ik buikgriep had maar het was wel iets pijnlijker dan dat zeg maar....moet wel zeggen dat toen ik opstond ik er rillingen bij had... advies van de ervaren mama's? Ik moest daarna wel naar het toilet, maar misschien omdat ik dacht dat ik moest want echt pijn en dan was het niet het was pijn hersens dachten oh ik heb buikgriep en na 20 min ging ik naar het toilet...(sorry voor het ontsmakelijke deel). Maar goed, ben dus thuis ivm "buikgriep"! Maak me echt veel zorgen om het geen auto hebben, ik woon namelijk in een wijk zonder openbaar vervoer! Nieuwbouwwijk... Ben ook erg angstig voor de bevalling, precies met de "buikgriepkrampen" overkwam het me, ik d8 oh my god als dit al zo'n zeer doet hoe kom ik dan de bevalling ooit door? Ik kan dat helemaal niet...
Goeiemorgen meiden, Hier een goeie nacht gehad. Dat gaat dus de laastse tijd een stuk beter. Oefenweeen hier nog niet echt gehad, maar dat had ik bij Zefanja ook pas in de laatste week. Wel af en toe een licht zeurend gevoel onder in mijn buik. Maar dat is te verwaarlozen. Maar eh Roelie, jouw lijstje komt aardig overeen met die van mijn, behalve de sutdie. Hier ook nog een verjaardag van Zefanja (over een kleine 2 wkn), Sintkado's, mijn eigen verjaardag en die van mijn man (2 okt) Maar ik kijk ook erg naar het moment uit dat ik de kleine mag vasthouden. Zat gisteren tussen de foto's van Angelus en Zefanja te snuffelen, maar het kriebelt hier al zekker hoor. Melina, tja kan je niet geruststellen voor de bevalling, dat is gewoon doen en beleven. Daarna weet je pas of het je meegevallen is of tegen. Maar ik weet wel dat je dan veel meer kan hebben dan normaal, daar zorgt een bepaald hormoon wel voor. Melina, heb je geen fiets? Doe hier ook bijna alles op de fiets. Heb ook niet altijd een auto. Hope, leuk dat je toch weer mee gaat schrijven. Jemig wat een weer zeg, kon dat gistermiddag dus al de kids merken.
Morge meiden Had gisteravond echt niet meer de puf om nog te reageren, zat als een slap doekje op de bank. Heb op zich redelijk geslapen, wel met pijntjes her en der, maar ach hoort erbij denk ik dan maar. HIer voor vandaag weinig op de planning, alleen vanavond weer een vve vergadering, blehhhhh gelijk over de standlijding in de groep gooien. Roelie: oehww jeetje ik snap je spanningen zeg, je hebt nog een aardig lijstje idd. Oefenweeën, heb ik nog niet gehad, maar kan me voorstellen dat je er nerveus van gaat worden
Barbabintje (Esther)~ 18 september eerste yogales met vriendin-->veel plezier Indigo~ 18 september 20.10 uur vk--> succes MissyM~ 18 september 19:30 kraamzorg komt langs intake--> succes en ben benieuwd hoe en wat! Jen25~ 18 september 09.15 VK--> succes
Goedemorgen meiden, Gisterenavond zat ik er helemaal doorheen ik heb bijna 3 uur gehuild en dat was ook eigenlijk wel even goed. Gelukkig heb ik vlinder mama's dan om mij heen die voelen precies wat ik voel. Ik zag trouwens ook gisteren dat deze pagina een louche heeft voor vlinder mama's ik ga daarna toe, maar ik blij ook bij jullie. Ik vind het veel te spannend die laatste tijd. Het schiet al heel erg op he Esther veel plezier vanavond met yoga ik hoop dat je er wat aan hebt en dat het gezellig is. Maar dat zal wel lukken denk ik als je met een vriendin gaat. Indigo succes vanavond bij de verloskundige MissyM veel plezier met de intake voor de kraamzorg. Ik hoop dat het een beetje klikt tussen jullie. Jen25 succes en veel plezier bij de verloskundige
Roelie ik snap wel heel goed als je opnoemt wat je nog moet doen dat de paniek toeslaat. Maar denk maar elke keer een klein beetje en dan komt het vanzelf goed. En anders maar niet, en dat ben je denk ik echt wel vergeten als straks die kleine blauwe wolk in je armen ligt.
Ooh ik vind het "ineens" allemaal zo opschieten, zeg! Oefenweeen?! Komt bij mij denk ik nog wat harder binnen, omdat ik tenslotte pas eind van de maand aan de beurt ben (misschien herkennen Ilse en Indigo dat ook wel?). Hier een redelijke nacht achter de rug. De pillen van de apotheek helpen best goed, maar na 4 uur komt de hoest weer terug. Normaal zou ik wel gaan werken, maar nu neem ik mezelf maar wat meer in acht en blijf nog maar een dagje thuis. Heb net Jean-Paul uitgezwaaid. Hij vertrekt vanmiddag naar Amsterdam voor 2 nachten. Vandaag het "congres" (is maar mini hoor, met zo'n 60 deelnemers) voorbereiden, morgen het congres zelf en overmorgen in de ochtend nog een afspraak bij een klant in Amsterdam. Niet echt gezellig hier thuis dus. Maar hopelijk knap ik nog verder op en kan ik morgenmiddag ook richting Amsterdam komen. xxx
Hai Linda, Goed dat je je verdriet de kans geeft eruit te komen. Niet prettig, maar wel hard nodig. Fijn dat je steun vind in de vlinderlounge. Uiteraard blijf je van harte welkom hier, maar laat het niet ten koste gaan van jezelf! Als het te confronterend is, zien we je toch gewoon op een later tijdstip weer als jij er zelf aan toe bent? Vergeten doen we elkaar toch niet! knuf
Melina dan snap ik je 'zonder auto probleem'. Dan ben je wel erg onthand, hihi Succes met de intake. Indigo en Jen succes bij de VK en Eshter met je yogales, lekker even ontspannen. Linda, lekker even gehuild gister. Dat lucht meestal even lekker op. Is voor jullie zeker prettig dat er nu ook een vlinder lounche is, hoop dat jullie veel steun bij elkaar kunnen vinden. Zo ga de computer afsluiten en even de badkamer enzo opruimen.
AAAAAAAH roelie, je brengt allemaal items naar boven waar ik nog niet eens over nagedacht had! Ik dacht ik doe alles wel als ik verlof heb. Die van de man met de witte baard is een goede om vast voor de bevalling te doen
ben eindelijk eens 's ochtends online, is het hier rustig. Ik mag vanmiddag werken en vergaderen. Volgende week hebben we jubileumweek met druk programma. Ik heb de kraamzorg nog niet gehoord maar die komen pas in de 8e maand volgens het foldertje wat ze me toegestuurd hebben. ik ben zelf ook nog jarig in okt, en mijn zus krijgt 5 nov. de sleutel van hun nieuwe huis! zij hebben altijd veel meegeklust hier en nu kan ik dat niet terug doen. Maar ik ga koffie schenken. Merken jullie soms ook dat sommige mensen zo weinig rekening houden met je zwangerschap? ze komen pas kei laat op visiste, na 21.00 uur bijv op een doordeweekse dag. Of ze komen 's middags onverwacht als ik in bed lig, ze bellen niet eens. Bovendien heb ik nog eens het idee dat ik de hele dag aangestaard word. Mmmm volgens mij ben ik te zomers gekleed voor het weertype, wite linnenbroek en slippers
Linnen broek en slippers lijken me inderdaad wat zomers voor dit weertype. Ik zit nog in mijn badjas , maar ik trek een spijkerbroek met een lekker vest aan en een regenpak met de hond uitlaten zometeen! Het aanstaren herken ik wel, maar de meeste mensen houden juist wel rekening met me. Soms zelfs teveel en dan voel ik me zo betutteld. Mag bij mijn moeder thuis niet eens koffie zetten, WANT ik ben zwanger Zomaar visite komt bij ons sowieso niet veel voor, want de meeste familie woont wat verder weg en bellen eerst. Lijkt me wel vervelend om mee om te gaan. Zeg je het wel tegen je bezoek? Mijn vader komt normaal ook pas na 21.00 uur, maar sinds de zwangerschap trek ik dat niet. Ik heb hem die eerste keer gelijk verzocht om in ieder geval tijdens de zwangerschap wat eerder te komen, zodat ik mijn slaap kan nemen. Vond 'ie helemaal niet erg, hij had er gewoon niet bij stil gestaan.
Jeetje, Roelie, je hebt gelijk! Dat is wel even schrikken, als de oktobermama's nu ook al losgaan! Dan komt het ineens wel erg dichtbij.... Dat lijstje van jou is een onnodiger stressgever, volgens mij hoor! Alleen die studie kan ik me voorstellen, dat je die lekker op de rit zou willen hebben. Maar een verjaardag is toch een kwestie van taart en een paar cadeautjes halen? Of moet je echt een hele kinderbende gaan vermaken? En die man met die witte baard, daar heb je hulppieten voor, hoor, in de vorm van je ega, toch?! En een vies of rommelig huis... tja, ... één dagje niks doen in je huis en het is al weer een bende, met koters en dieren, dus dat is ook out of your hands. Tijd om die gozertjes van jou ook eens de handen uit de mouwen te laten steken of helpen ze al goed mee?